Povratak na vrh

Prijavljeni projekti

Temeljem prethodno definiranih kriterija te dostupnih sredstava, UNIQA osiguranje će odabrati najzanimljivije projekte i dodijeliti im dio ili sva potrebna sredstva za njihovu realizaciju. UNIQA zadržava pravo odabira samo onih projekata za koje procijeni da svojom kvalitetom, stupnjem korisnosti i utjecaja na zajednicu u potpunosti zadovoljavaju kriterije „Radosti života“. 

U modernom, sedentarnom načinu života, stručno vođena tjelesna aktivnost prijeko je potrebna za održavanje zdravlja, zadovoljavanje potrebe za kretanjem te kao sredstvo zabave. U svrhu ovog projekta razvijen je sportski program koji se sastoji od akrobatike, sportskog penjanja te mini odbojke. Djeca sa područja grada Pregrade ograničena su samo na jednu sportsku ponudu, a to je nogomet. Ako se neko dijete želi isprobati ili naučiti neku drugu vještinu, npr. akrobatiku, gimnastiku ili sportsko penjanje, to je moguće jedino putovanjem u Zagreb, što nažalost nije opcija za većinu djece iz Pregrade. Ovim programom održavao bi se jedan trening tjedno do kraja kalendarske godine. Program bi bio besplatan za djecu vrtičke i školske dobi. Dio opreme već posjeduje Srednja škola Pregrada (mini odbojka), dio opreme potrebno je nadograditi (sportsko penjanje) a dio opreme potrebno je kupiti (akrobatska staza). Ovaj projekt bio bi prva faza otvaranja univerzalne sportske škole koja bi omogućila djeci bavljenje navedenim aktivnostima više puta tjedno.
Saznaj više
Skica.jpg
Konj je životinja koju možemo poistovjetiti s radom psihoterapeuta, fizioterapeuta i psihijatra u jednom. Njegova pozitivna aura samom pojavom izvlači osmjeh na licu djece i osoba s poteškoćama u razvoju koja se rijetko smiju. Udruga za terapijsko i rekreacijsko jahanje "Grabarije" djeluje već 12 godina, imamo stalan broj korisnika terapijskog jahanja. Ipak primijetili smo kako je našoj zajednici terapijsko jahanje još uvijek nepoznanica, stoga smo odlučili napraviti predavanje i radionicu na temu terapijskog jahanja te prezentirati naš rad. Cilj projekta je popularizirati terapijsko jahanje na području grada Knina i šire okolice, kao učinkovitu i priznatu metodu psihofizičke rehabilitacije. Ciljna skupina korisnika predavanja prvenstveno su roditelji djece i osoba s poteškoćama u razvoju, koji najčešće nisu upoznati s ovom vrstom rehabilitacije te korisnici radionice su osobe i djeca s poteškoćama u razvoju, članovi i korisnici Udruge osoba s invaliditetom "Sv. Bartolomej" i njihovi roditelji. Krajnji cilj ove aktivnosti je potaknuti roditelje da njihova djeca započnu s ovakvom vrstom rehabilitacije, uz liječničko dopuštenje. Kroz deduktivne igre na konju, konj svojim pokretom hoda prebacuje impulse pokreta svojih leđa na zdjelicu jahača koji istovremeno potiču motoriku, što je posebnog značenja za djecu i osobe koje većinu svog vremena provode u invalidskim kolicima. Satove terapije vodi voditeljica terapijskog jahanja Gracija Požar. Grad Knin kao mjesto od posebne državne skrbi broji velik broj djece i osoba s teškoćama u razvoju, djece i osoba pripadnika nacionalnih manjina, nadarene djece i osoba koja žive u teškim životnim uvjetima, djece i osoba žrtve nasilja u obitelji, djece bez roditeljske skrbi. Stoga Udruga "Grabarije" također okuplja velik broj osoba i djece volontera pružajući im mogućnost samoaktualizacije i usmjeravajući ih sa svojim aktivnostima prema potencijalnim životnim pozivima. Predavanja i radionice bi se odvijale na prostoru Udruge "Sv. Barolomej". Trajanje projekta/aktivnosti je jedan cijeli dan: Od 10:00h do 12:00h predavanje na temu terapijskog jahanje te njegovog učinka kod osoba i djece s poteškoćama u razvoju; predavačica Gracija Požar. Od 12:00h do 12:30h pauza s ručkom; Od 12:30h do 13:30h bi se prikazao sat terapijskog jahanja u praksi na konju uz vodiča konja i dva volontera sa strane koja pridržavanju jahača. Voditeljica praktičnog dijela Gracija Požar uz 3 volontera; Od 13:30h do 15:00h radionica koja će na zabavan način umanjiti strah od konja kod djece i osoba s poteškoćama u razvoju. Radionica će biti zabavno/edukativnog karatkera, kako bi se odgovorilo na bezbroj pitanja na temu konja kao velike i plemenite životinje koja je većini ljudi velika zagonetka. Voditelj radionice Toni Tešija uz volontere. Na kraju edukacije korisnici će moći ispunit evaluacijski listić. Za ovo predavanje bit će omogućene prijave. Predavanja će se oglašavati na lokalnim portalima i radiju.
Saznaj više
logo-bolja kval..jpg
Projekt DON 2018. – Svijet 1918. traje od 22.11.2017. do 27.4.2018. godine završnom prezentacijom najuspješnijih radionica, od ukupno 19. U slijedećih šest mjeseci od 28.4.2018. do 31.10.2018. polaznici pojedinih uspješnih radionica uz pomoć mentora i voditelja održat će radionice, predavanja i upute učenicima nekoliko zagrebačkih osnovnih i srednjih škola. 0. faza (22.11. – 31.12.2017.) - prijedlozi i izbor najprikladnijeg tematskog naslova projekta 1. faza (15.1. – 5.3.2018.) - izbor najprikladnijeg tematskog naslova projekta, prikupljanje prijedloga za pojedine radionice - ostvarivanje suradnje s drugim institucijama koje se žele uključiti u projekt (muzeji, udruge, fakulteti i sl.) - točno definiranje naslova i voditelja radionice, kratki opis izvođenja, potrebni materijali, broj sudionika i sl. 2. faza (6.3. – 25.3.2018.) - planiranje rada svake radionice, prezentacija planova radionica - prijavljivanje učenika u radionice - raspoređivanje učenika po grupama (prednost imaju učenici koji su sami osmislili radionicu, a ostali se raspoređuju prema željama i mogućnostima počevši od maturanata prema nižim razredima) 3. faza (26.3.-28.3.2018.) - rad u radionicama (u trajanju od 2 dana ) - priprema prezentacija i završno prezentiranje radionica (1 dan) - suradnja s medijima, roditeljima, drugim školama i institucijama... 4. faza (29.3.-27.4.2018.) - evaluacija projekta - izrada publikacije (brošure), ovisno o financijskim sredstvima 5. faza (28.4.-31.10.2018.) - prezentacja pojedinih radionica u osnovnim i srednjim školama Zagreba Predviđene aktivnosti odvitai će se u slijedećim radionicama: 1. Roditeljstvo nekad i danas - upoznavanje s načinima socijalne zaštite i skrbi za djecu izdvojenu iz primarnih obitelji. 2. Ne srljajte kao guske u maglu 3. Avangarda i avangardizmi - Upoznati učenike s problemom Avangarde i njene pojave 1918 god. 4. Španjolka i ostali uzročnici bolesti - upoznati glavna obilježja virusa španjolske gripe kao i uzročnike drugih bolesti i prevenciju 5. Boudoir 1918. - razbiti zabludu da je moda puka estetika, popularizirati tehnološki i socijalni aspekt mode 1918. 6. Plesovi 1918. : Bečki valcer i tango 7. Kako su kemijali naši stari - osvjestiti koliko su znanost i tehnologija napredovali u proteklih sto godina 8. Einen Kaffee, bitte.! - sažeti informacije iz različitih usmeni i pisani izvora o „Bečkim kavanama“ u Zagrebu i Grazu 9. Od radia (Ra) do radia - povezati povijesne događaje s razvojem tehnologija. 10. Kolaži novoga doba - avangardna strujanja koja su počela prije 1918. 11. Države i državice rođene 1918. - poticanje radoznalosti i istraživačkog duha kod učenika 12. Zlatno doba nijemog filma i prvi zagrebački kinematografi - Istražiti filmsku umjetnost u doba nijemog filma i snimiti kratki nijemi crno-bijeli film 13. Novinarska radionica 14. H1N1 i mnogobrojna rodbina 15. Kako sačuvati mir u propagandnom ratu 16. Troja 1918. 17. Šifriranje 18. Dnevnjak 18.gimnazije 19. Ženska prava hoću!
Saznaj više
DON logo1.jpg
Učenička zadruga "Tepka" uspješno okuplja učenike i učitelje OŠ Antuna Mihanovića Klanjec, ali i vanjske suradnike iz šire lokalne zajednice. Izvan prostora učionice nastojimo stjecati i razvijati temeljne osobine poduzetnika: inovativnost, marljivost, poduzetnost, spremnost na preuzimanje rizika i timski rad. Prvotna i najopsežnija djelatnost naše "Tepke" bilo je uređenje školskog vrta i proizvodnja biološki vrijedne hrane u sklopu projekta „Zdraviji školski obroci za naše đake“ pa su, uz pomoć učiteljica kemije i biologije, učenici zasijali nekoliko povrtnih kultura: salatu, luk, mrkvu. To su bili tek skromni počeci, ali su učenici već krajem prošle školske godine uživali u povrću koje su sami uzgojili. Namjera je tijekom projekta "Kopaj pa zdravo klopaj" proširiti obradivu poljoprivrednu površinu uz našu Područnu školu u Lučelnici te zasijati i zasaditi više povrtnih kultura koje bismo uključili u školske obroke te tako obogatili učeničku prehranu zdravim, ekološki uzgojenim namirnicima i to iz vlastite proizvodnje. Na jesen prošle godine djelatnost smo proširili i na začinsko i ljekovito bilje. Zasađeni su tako su matičnjak, kadulja, kaloper (Božja plahtica), metvica, majčina dušica, neven, vlasac „vegeta“ (ljupčac), a popis začinskih biljaka želimo ovog proljeća proširiti pa planiramo zasaditi ružmarin, smilje, origano, peršin, celer. Osim vlastite upotrebe, proizvodi od ljekovitih biljaka predviđeni su i za prodaju, a mogućnosti primjene su višestruke: čajevi (za tople ili hladne napitke), sirup (med) od maslačka, sirup od metvice, aromatične soli (od ružmarina, kadulje, majčine dušice), macerati (od smilja, gospine trave), tinkture, začinski ocat (s kombinacijom biljaka), domaća vegeta…. Sve su to proizvodi koje planiramo razvijati u okviru ovog projekta. Učenici su uključeni u sve faze – od pripreme zemlje, sadnje i sijanja, plijevljenje, ubiranj pa sve do pripreme hrane od uzgojenih namirnica. Boravkom na svježem zraku u svim godišnjim dobima jačamo otpornost dječjeg organizma prema različitim bolestima, a izlaganje svježem zraku također ima pozitivan utjecaj na cjelokupan psihofizički razvoj djeteta. Fizičke aktivnosti vezane uz rad u vrtu pozitivno utječu na rast i razvoj djece, a izuzetno je važna i spoznaja da sami, svojim rukama mogu proizvesti hranu koja je, uz to, i biološki vrijedna. Time proširujemo i svijest o ekološkom načinu poljoprivredne proizvodnje. U doba kad se sve više djece bori s pretjeranom tjelesnom težinom, takva je djelatnost od izuzetnog značaja. No, da bi se unaprijedila proizvodnja, nisu dovoljne samo učiteljske i učeničke ruke – potreban je i alat kojim bi se zemlja obradila, a biljke zaštitile, i od uništenja, ali i od nepovoljnih vremenskih uvjeta. Zbog toga planiramo proširenje vrta, nabavu kopačice, ogradu kojom bismo zaštitili vrt od domaćih životinja iz susjedstva te plastenike tako da biljke mogu nesmetano prezimiti.
Saznaj više
Kopaj pa zdravije klopaj.jpg
Predloženim projektom će se opremiti studio i režija školskog radijskog studija koji je u planu da se pokrene u okviru Centra izvrsnosti iz hrvatskog jezika (CIH) Elektrostrojarske škole (ESS). Nabavit će se oprema neophodna za osposobljavanje i rad 40 polaznika CIH-a u području medijske pismenosti, što će omogućiti i kvalitetniji/učinkovitiji rad CIH-a u cjelini te umrežavanje s ostalim centrima izvrsnosti u izradi i implementaciji novih projekata. 2015. godine proveden je projekt modernizacije školskih strukovnih kurikuluma u sklopu Europskog socijalnog fonda te je kao krajnji rezultat nastala Prva školska televizija (PŠTV) u Republici Hrvatksoj. Glavni cilj projekta je bilo uvođenje novog izbornog predmeta studijske produkcije, kako bi se četverogodišnji smjer „medijski tehničar“ uskladio s potrebama tržišta rada. Uvidjevši ogroman interes srednjoškolaca za proizvodnjom televizijskog sadržaja za mlade koji se redovno distribuira putem društvenih mreža i lokalnoj Varaždinskoj televizija, želja nam je da na sličnim načelima pokrenuti tzv. Školski Community Radio. Community radio je suvremen koncept radijskog novinarstva gdje lokalna zajednica jednako uređuje i doprinosi medijskim sadržajima s posebnim naglaskom na interese i potrebe mladih. Osim nabavke opreme, planirane su i dodatne aktivnosti s ciljem povećanja promocije i vidljivosti projekta, a obuhvaćaju aktivnost organizacije tribine, na kojoj će se prezentirati projekt, a novi polaznici medijske skupine uz pomoć „starih“ voditelja/učenika i pod stručnim vodstvom nadležne osobe iznijet će svoje ideje i očekivanja u okviru rada Školskog Community radija te PŠTV s ciljem povećanja interesa uključivanja i dr. nadarenih učenika u rad CIH-a u cjelini. Osim toga održat će se radionica radijskog novinarstva koja će trajati 10 sati a vodit će je dipl.novinar/ka sa minimalno desetogodišnjim iskustvom u radijskom novinarstvu. S obzirom da će u sklopu projekta biti nabavljena specifična oprema za radijsku produkciju zajedno sa programima specijaliziranim za radijske postaje, biti će provedena radionica u trajanju od minimalno 10 sati. Provoditelj radionice biti će specijalizirani ton-majstor sa minimalno desetogodišnjim iskustvom rada na radijskoj postaji. Što se tiče vidljivosti projekta, izradit će se i 2 članka, na početku i pred kraj projekta, koji će se poslati lokalnim medijima i e-portalima kako bi se isti upoznali s provedbom ovog projekta.
Saznaj više
slika-radio.jpg
Obuka neplivača čini jedan od najvažnijih procesa u sportskom, ali i životnom obrazovanju svakog čovjeka, a dobrobiti plivanja već od najranije životne dobi su višestruke. Plivačko znanje čini osnovu prevencije od utapanja te najviše doprinosi sigurnosti djece, mladih i odraslih u, oko i na vodi. Osim toga, plivanje predstavlja optimalnu tjelesnu aktivnost koja pozitivno utječe na tjelesni i motorički razvoj djeteta od najranije životne dobi, dok sudjelovanje u grupnim programima potiče i razvoj na drugim poljima - kognitivni, socijalni i emocionalni. Program plivanja posebno je koristan i djeci s teškoćama u razvoju. Izvedba pokreta u vodenom mediju lakša je i opuštenija što djeci s teškoćama u razvoju značajno olakšava vježbanje i potiče njihov ubrzan motorički razvoj, a dugoročno pozitivno utječe na kvalitetu života u cjelini. Društvo sportske rekreacije "Sport i igra" udruga je specijalizirana za kreiranje, razvoj i provođenje sportsko razvojnih programa za djecu od 4 mjeseca do 10 godina, a u sklopu ovog projekta plan je provoditi program plivanja za djecu predškolske dobi (3,5 do 8 godina) za redovne članove Društva te za djecu s teškoćama u razvoju (konkretno djecu s Down sindromom iz udruge Down Zagreb) te za djecu bez roditelja iz Dječjeg doma Zagreb. Program će se provoditi intenzivno 2 puta po 10 dana x 10 sati u radnom tjednu od ponedjeljka do petka, u prijepodnevnim, odnosno poslijepodnevnim terminima. Sat obuke traje 60 minuta od čega je 15 minuta predviđeno za pripremni dio programa na suhom, a 45 minuta za program u vodi. S obzirom da je za provedbu programa predviđen vremenski period od mjesec dana, 10 - satni program plivanja bit će organiziran u 2 navrata, u drugoj polovici lipnja i prvoj polovici srpnja. Program se provodi pod stručnim vodstvom trenera/ice i 2 asistenta/ice (diplomirani kineziolozi) u 6 grupa u poslijepodnevnim terminima u kojima će biti upisano maksimalno 9 djece. U popodnevnim terminima u grupe će biti upisana djeca iz Dječjeg doma Zagreb i redovni članovi DSR Sport i igra, dok će se program za djecu s teškoćama u razvoju, odnosno konkretno za djecu s Down sindromom, provoditi u 2 do 3 grupe s maksimalno 6 djece u jutarnjim terminima.
Saznaj više
DSC_0303.JPG
Osnovna škola Blatine Škrape ima dugogodišnje iskustvo u radu s djecom s posebnim potrebama. Veći broj učenika školuje se radi poteškoća u ponašanju, emocionalnih poteškoća i sl, što u redovnim razredima ili u tri posebna razredna odjeljenja. Cilj nam je integrirati učenike i raditi na smanjenju poteškoća kod učenika pružajući im nove mogućnosti za osobni rast i razvoj. Sustav redovitog školovanja prilagođen je potrebama prosječnog djeteta. Cilj nam je utjecati na pojedince poticajnom okolinom kako bi se povećala kvaliteta rada s djecom u odgojno obrazovnom procesu te iskorištavanje njihovih potencijala. Aktivnosti: istraživačke igre pokusi, igre kreativnog mišljenja i divergentne produkcije ideja, igre kreativnog izražavanja i stvaranja, igre kreativnog rješavanja problema, igre za poticanje misaonih procesa, igre za razvoj verbalnih sposobnosti, perceptivne- senzorne igre, edukativne igre na računalu, osnove programiranja i robotika. Prepoznati darovite učenike koji imaju visoka postignuća ali i one koji ostaju nevidljivi i neprilagođeni, te osobito one s dvostrukim posebnim potrebama čije teškoće maskiraju darovitost i obrnuto. Emocionalne i socijalne poteškoće često nastaju kod darovite djece radi nerazumijevanja, neprimjerenih reakcija i očekivanja obitelji , vršnjaka, i učitelja. Želimo im pomoći očuvati i razviti ljubav i motivaciju prema učenju i održati njihovu prirodnu znatiželju. Važno je osnaživanje učitelja za rad s darovitima, otvaranje prema lokalnoj zajednici, povezivanje stručnjaka različitih profila, uspostava suradnje s različitim institucijama. Aktivnosti koje planiramo provoditi : 1. edukacija stručnih djelatnika i učitelja 2. senzibiliziranje svih učitelja za potrebe darovite djece 3. prepoznavanje i identifikacija darovite djece u nižim razredima osnovne škole 4. Planiranje i provedba individualiziranog pristupa i rada unutar skupine 5. Timsko praćenje i evaluacija Darovita djeca svojim darom izazivaju divljenje i poštovanje a raditi s njima dok odrastaju zaista predstavlja pravi izazov i zadovoljstvo. Od učitelja se očekuje što aktivniji odnos u stvaranju uvjeta za darovite učenike sukladno njihovim stvarnim sposobnostima. Isto tako najveći broj djece dolazi nam iz predškolske ustanove ( Vrtić More) koja ima dugogodišnje iskustvo u radu s darovitom djecom te bi time u našoj ustanovi dobili kontinuitet u radu.
Saznaj više
daroviti.jpg
„Real talk“ projekt je udruge KultAkt kojim želimo potaknuti nov način promišljanja društva i svijeta koji nas okružuje. Potreba za projektom je nastala iz razgovora sa mladima, volonterima naše Udruge, sudionicima naših projekata i roditeljima, kao i suradnicima. Projekt će potaknuti mlade da kroz razgovor pitaju i saznaju sve što su htjeli znati o temama koje su trenutno aktualne i o problemima koji ih muče u njihovoj osjetljivoj dobi, a nisu se usudili o tome porazgovarati s profesorima i roditeljima, kao što su izbor budućeg zanimanja, kako odabrati srednju školu i fakultet, kako otkriti svoje dobre strane, koje vještine su potrebne za bezbrižno odrastanje, kako kvalitetno provesti slobodno vrijeme, na koji način brinuti o vlastitom zdravlju i sl. Kroz opušten interaktivni program mladi će saznati odgovore na brojna aktualna pitanja vezana za njihovu dob, kako bi se što bolje pripremili za sve što ih kasnije u životu čeka. Sukladno temama lokalnog programa za mlade 2018.-2020. na području Grada Osijeka, uvidjeli smo koje su to važne teme koje zanimaju mlade. Svaka tema je podijeljena na dijelove: uvod u temu (trajanje 15 minuta), predavanje (trajanje 30 minuta), radionica (trajanje 60 minuta), pauza (trajanje 15 minuta), debata (trajanje 45 minuta) i zaključak teme (trajanje 15 minuta). U projekt će biti uključeni volonteri, broj planiranih volontera je 4, a s njima ćemo prethodno organizirati intervju kako bi saznali kolika je razina njihove motivacije za sudjelovanjem na projektu. Osim volontera, za kvalitetno odrađen projekt imat ćemo dosta suradnika - udruga, institucija, tvrtki. Kao što je prethodno navedeno, s projektnim aktivnostima ćemo početi početkom lipnja pa sve do kraja listopada kada očekujemo realizaciju samog projekta. Ona će se održati od 15. do 29. rujna putem radionica i predavanja tematski podijeljenima prema afinitetima sudionika, ali i dobi. Projekt bi obradio sljedeće teme koje prema istraživanju putem fokus grupa provedenih 2017. godine u Osijeku zanimaju mlade: 1. „Kvalitetno se informiram i učim“ – teme iz područja obrazovanja, informiranja i informatizacija 2. „Sam svoj šef“ – teme iz područja zapošljavanja i poduzetništva 3. „Cijenim vlastito zdravlje“ – teme iz područja socijalne politike i zdravstvene zaštite mladih 4. „Aktiviram se u zajednici“ – teme iz područja aktivnog sudjelovanja mladih u društvu, 5. „Kvalitetno provodim svoje vrijeme“ – teme iz područja kultura mladih i slobodnog vremena
Saznaj više
realtalk.jpg
Obično neobična knjižničarka je projekt koji obuhvaća sljedeće aktivnost: Čitam film-pogledamo film i pročitamo knjigu pod istim nazivom te usporedimo Čajanke s odjela beletristike-izaberemo djelo iz svjetske književnosti i pripremimo čajanke s tipičnim detaljima zemlje iz koje je djelo Čitam i glumim-uvježbamo igrokaz prema slikovnici. Radionice Korak dalje-radionice slaganja Lego kockica raznih vrsta. Projekt je usmjeren djeci i kroz ove programe želimo im približiti knjigu,čitanje i knjižnicu kao mjesto susreta,učenja i zabave.
Saznaj više
IMG-9602a3f51455a49d78528f6511c8c833-V.jpg
Aktivnosti uključuju organizaciju promotivne kampanje, informiranje srednjih škola i prijavu srednjih škola i učenika na učeničko natjecanje, pripremu materijala i edukativne radionice na temu Društveno poduzetništvo i upravljanje učeničkom zadrugom, organizaciju učeničkog natjecanja, te organizaciju izleta za pobjednički tim. Održavanjem edukacija vezanih za podizanje kapaciteta učenika, pomaže se stvaranju poduzetničke kulture i potiču se poduzetničke aktivnosti učenika istovremeno im pomažući da odgovore na promjenjivu situaciju zapošljavanja. Promotivna kampanja Promotivnom kampanja služiti će za povećanje vidljivosti projekta putem društvenih mreža. Na ovaj način ćemo prenositi poruke usmjerene mladima i poticati ih na cjeloživotno obrazovanje i poduzetništvo. Izradom plakata pozvati će se sve zainteresirane učenike iz svih srednjih škola na sudjelovanje u projektu. Press konferencija će se održati na samom početku projekta i biti će namijenjen svim ravnateljima i medijskim predstavnicima. Na konferenciji će se predstaviti projekt i ciljevi projekta te važnost ulaganja u nove modele prijenosa obrazovanja. Edukacija i priprema materijala, upravljanje učeničkom zadrugom Tijekom projekta voditelj projekta i stručnjak za eko-društveno poduzetništvo će pripremiti materijale za učenike iz kojih će se pripremati pitanja za natjecanje. Predavač će održati ukupno 30 sati predavanja skupini od ukupno 60 učenika(3 ciklusa po 10 sati po 20 učenika). Tijekom radionica učenici osim osnovnih poduzetničkih znanja razvijaju samoinicijativnost, samopouzdanje i kreativnost koju imaju mogućnost primijeniti u učeničkoj udruzi koju je osnovala njihova srednja škola. Ukoliko škola nema osnovanu udrugu projektom će se pokrenuti osnivanje iste. Organizacija učeničkog natjecanja Na temelju testa koji će se provesti na kraju edukacije odabrati će se 20 najuspješnijih učenika koji će sudjelovati na natjecanju. Prilikom testiranja koristi se Kahoot! - interaktivni digitalni alat namijenjen za izradu kvizova, diskusija i upitnika. Učenici na svojim uređajima s kojima pristupaju kvizu imaju prikazane samo odgovarajuće boje i oblike vezane za odgovore (bez teksta odgovora) i odabiru ono polje koje označuje odgovor za koji smatraju da je točan. Nakon svakog odgovora dobivaju povratnu informaciju o tome jesu li odabrali točan odgovor, koliko su bodova osvojili, poredak na ljestvici prema rezultatima ocjenjivanja i ukupan broj bodova koji su do sada osvojili. Organizacija izleta Kao nagradu najboljim društvenim poduzetnicima se organizira izlet prema dogovoru.
Saznaj više
1.png
„Ostajem u igri „je pilot projekt kojim se po prvi puta u Hrvatskoj ulazi u osnovne škole i pomaže djeci. Terapija igrom integrativni je i holistički model pružanja psihosocijalne podrške koji koristi kreativne i umjetničke metode kako bi se ublažile emocionalne i mentalne poteškoće kod djece te problemi u ponašanju. Usmjerena je isključivo na rad s djecom i mladima. Tradicionalna terapija razgovorom je najčešće neprikladna za djecu u dobi u kojoj nisu u mogućnosti izraziti svoje osjećaje riječima. Terapija igrom pruža sigurno okruženje u kojem kvalificiran i empatičan terapeut stječe duboko razumijevanje djetetovih poteškoća . Autorice istraživanja provedenog u Hrvatskoj sa djecom u dobi od 7 do 11 godina, Problemi u ponašanju djece rane školske dobi Bouillet, D. i Pavin Ivanec, T. (2014) navode da danas na nacionalnoj razini u Hrvatskoj ne postoje egzaktni pokazatelji o fenomenologiji i učestalosti problema u ponašanju učenika osnovne škole, a ne postoje ni znanstveno verificirani sustavi reakcije škola na te probleme. U javnosti se problemima u ponašanju učenika u pravilu pristupa senzacionalistički, pri čemu se problem uglavnom prezentira na način koji oslikava nemogućnost učitelja i škola da se odgovarajuće zaštite od neprimjerenog ponašanja mnogih učenika i njihovih roditelja. Pilot projekt „Ostajem u igri“ namjenjen je djeci od 7 do 11 godina i njihovim roditeljima. Obuhvatit će 80 obitelji i do 10 djece u direktnoj terapiji igrom osnovne škole Ivana Filipovića u Zagrebu. Tijekom pripremnih aktivnosti voditelji projekta razraditi će info plakate s kojima će obavijestiti stručnu službu škole, roditelje, učitelje i profesore o važnosti i učinkovitosti igre u terapiji djece u lokalnoj zajednici i na taj način biti primjer kako je moguće uvesti promjene. U info plakatima upoznat ćemo korisnike o tome što je Terapija igrom, kome je namijenjena, kako se provodi i koje su dobrobiti takvog tretmana. Do sada lokalna zajednica je provodila ovakav oblik rada s djecom u prostorima Društva „Naša djeca“ Maksimir i po prvi puta bi uveo i mogućnost za provođenje tretmanskog oblika Terapije igrom u školi. Tretmanski rad provoditi će se od rujna te će se provesti 12 seansi za svako dijete. Paraleno će se odvijati rad s roditeljima. Početkom školske godine u dogovoru s razrednicima voditeljice će na roditeljskim sastancima prezentirati roditeljima program Terapije igrom. Posebno će se obaviti razgovor s roditeljima djece s kojom će se provoditi terapija igrom. Voditeljice projekta pristupiti će edukaciji iz područja Terapije igrom u srpnju u Francuskoj u organizaciji Play Therapy UK u Francukoj u Toulouse. Terapija igrom novost je u Republici Hrvatskoj. Za sad postoje samo 5 terapeuta, a istraživanja su pokazala da je potrebno oko 1720 terapeuta koji bi bili potrebni za provođenje terapije igrom djece sa problemima u ponašanju.
Saznaj više
index.png
Projekt Baščovjek provodi dramsko-etičke radionice i poticajna natjecanja u kojem sudjeluju djeca i mladi osnovnih i srednjih škola grada Zagreba. To su intrigantne izvedbe improvizacije, dostupne za svakog učenika (može se prijaviti bez obzira na talent ili glumačko iskustvo). Putem dramsko-etičkih izvedbi kod djece i mladih jačaju se pozitivne vrijednosti uz prevenciju negativnih oblika ponašanja; projekt je potreban jer potiče na ispravno ponašanje i vrijednosti a kroz atraktivan i mladima poznat sadržaj iz života, te će pozitivno utjecati i na odrasle, poticati kod svih življenje općeljudskih vrijednosti. Projekt podržava Grad Zagreb, ima pozitivno stručno mišljenje Ministarstva znanosti i obrazovanja, te preporuke stručnih osoba. Baščovjek je zaštićen u Hrvatskoj autorskoj agenciji. Aktivnosti: Preventivne etičko-dramske radionice po školama na kojima učenici iskuse situacije, a voditelji ih potiču na samostalno iznalaženje rješenja i ispravnih vrijednosti. Poticajna etičko-dramska natjecanja – zanimljivi nastupi koji učenicima nose priznanja a održavaju se nekoliko puta godišnje. Roditelji, članovi obitelji, kolege gledaju. Izvedbe povezuju mlade, odmiču ih od negativnih i ovisničkih oblika ponašanja; a uključuju široku populaciju, djecu i kolege i obitelj i ostale... te direktno podižu vedrinu i uvažavanje drugoga, uz poticanje na življenje valjanih vrijednosti! Skrećemo pozornost na problem sve većeg „boravka djece u virtualnom svijetu“ što vodi sve većem otuđenju, i gubi se sposobnost suradnje, komunikacije, društvene i socijalne prijateljske vještine. Program se provodi prema općeljudskim vrijednosnim temama: moralnost, pravednost; tolerancija i kolegijalnost; nenasilno rješavanje sukoba, sposobnost suradnje; empatija i međugeneracijska solidarnost, prevencija otuđenja; razvoj boljih odnosa u obitelji; kvalitetno druženje umjesto virtualni svijet, razvoj kritičkog razmišljanja, snalažljivost; jačanje samopouzdanja, poštenje, humanost, razvoj osobnosti, prevencija negativnih ponašanja, etičke vrednote; individualna odgovornost prema sebi i svijetu – a koje inovativnim metodama postižu značajne učinke; intrigiraju mlade i potiču na pozitivne ljudske vrijednosti, na snalažljivost i individualnu odgovornost, na samostalno nalaženje usađenih vrednota kod mladih i njihovo razvijanje. Voditelji imaju stručno iskustvo rada s djecom i mladima. U izvedbama se očituje dječja snalažljivost, moral, odnos prema koristoljublju…! Zašto je ovakav projekt bitan? Jer uključuje široku populaciju, škole, mlade i roditelje i nastavnike i gledatelje, podiže vedrinu i uvažavanje drugoga, mlade se odmiče od negativnih oblika ponašanja, dok oni sami iznalaze ispravan životni smjer! BIT: Djeca i mladi potiču na prave vrijednosti svoje kolege, roditelje, društvo! HOĆETE LI NAM SE PRIDRUŽITI U TOME DA SVI SVE VIŠE POTIČEMO POZITIVNE VRIJEDNOSTI?
Saznaj više
Natjecanje Baščovjek 2016..JPG
Karate klub „Alfa“ je prvi policijski karate klub osnovan 1996. godine, koji se građanima otvorio vrata ubrzo nakon osnutka. Trenutno u klubu trenira šezdeset djece od 5 - 18 godina. Kub je pridruženi član HRVATSKOG PARA KARATEA. Ono što ovaj klub izdvaja od ostalih klubova jest senzibilitet za osobe s posebnim potrebama i rad na podizanju njihove kvalitete življenja i integracije u društvo. Zainteresiranost za rad u klubu sa osobama s posebnim potrebama potvrđuje i činjenica da je jedan od najistaknutijih, svako najposebniji, član jedanaestogodišnji dječak sa Downvim sindromom (Stipe B.) koji je aktualni prvak Hrvatske, osvajač srebrne medalje na međunarodnom turniru ''GRAND PRIX CROATIA'', osvajač zlatne medalje na ''16. Međunarodnom karate festu - Virovitica open'' i osvajač zlatnog odličja na međunarodnom turniru u Bratislavi, ''18th GRAND PRIX SLOVAKIA''. Stipe trenira u karate klubu „Alfa“ već 8 godina i redovito, s voljom dolazi na treninge. Treneri koji rade sa Stipom stručno su osposobljeni i kao takvi su prepoznali potrebu moderniziranja sportske opreme u smislu osiguravanja sigurnog i poticajnog sportskog okružja. Općepoznata je tvrdnja da osobama s Downovim sindomom treba razvijati i jačati osjetila i motoriku, te im u skladu s time ponuditi adekvatnu opremu za vježbanje. Stipe trenira ravnopravno sa ostalim članovima karate kluba „Alfa“ – što je i jedan od smjerova djelovanja Kluba, u istom prostoru i u istim uvjetima, pa bi poboljšavanje uvjeta treniranja osim koristi za Stipu bilo dobitno i za sve ostale članove karate kluba. Primjenom moderne, prilagođene opreme stekli bi se preduvjeti omogućavanja rada tj. prenošenja znanja iz karate sporta i ostalim osobama koji se zbog svojih specifičnih posebnosti (downov sindrom, slijepi ili slabovidni, intelektualne poteškoće i sl.) teže odlučuju ili ih roditelji ne upućuju na bavljenje sportom. Ovakvim pristupom radu i sportu i u odgovarajućim uvjetima pruža se prilika osobama različitih posebnosti za napredovanje, stjecanje iskustva učenja karate tehnika i natjecanja. Ulaganjem u opremu dodatno bi se motivirali aktivni članovi kluba za rad i napredak, a ulaganjem u promociju projekta angažirali bi se i ostali mladi i/ili osobe s teškoćama da vježbaju karate u podržavajućoj radnoj i sportskoj sredini.
Saznaj više
stipe i lukrecija-svi.jpg
Osnovna škola Voštarnica-Zadar jedina je posebna ustanova za učenike s većim teškoćama u Zadarskoj županiji. Školu pohađa 31 učenik s poremećajem iz autistićnog spektra i 60 učenika s intelektualnim teškoćama od kojih 50 učenika iz Zadra i 41 učenik iz zadarske županije iz 5 gradova i 25 mjesta (Poljica, Pakoštane, Benkovac, Lisičić, Kula Atlagić, Zemunik Donji, Biograd, Obrovac, Turanj, Tkon, Galovac, Debeljak, Sukošan, Bibinje, Polača, Poličnik, Podgradina, Gračac, Kruševo, Tinj, Perušić Gornji, Karin Gornji, Rtina, Sv. Filip i Jakov, Petrčane, Pag, Crno). Velik broj učenika ima teškoća u govornoj komunikaciji pogotovo u ekspresivnom govoru pa se ne mogu dobro izražavati i komunicirati s drugim osobama što uvelike utječe na njihov cjelokupni razvoj kao osoba, preduvjet je za učenje obrazovnih sadržaja kao i zadovoljavanja njihovih potreba za komunikacijom koju ima svaki čovjek kao društveno biće. Komunikacija im nije potrebna samo za izražavanje potreba već kao i svim ljudima za druženje, razmjenu informacija, osjećaja, mišljenja, stavova i dr., odnosno interakciju s drugim osobama. Zbog specifnih teškoća učenici ne mogu artikulirati riječi ili ne mogu govoriti, ali razumiju i poznaju pojmove i mogu govoriti pritiskom na simbole ili sličice na za to posebno proizvdenim uređajima tzv. komunikatorima koji onda izgovore pojam koji su označili umjesto njih, dakle izgovaraju umjesto njih ili im pomažu naučiti ga sami izgovoriti što im pomaže značajno boje izražavanje ili da prvi put u životu imaju mogućnost govora. Trenutno koristimo jedan takav jednostavniji komunikator kao i komunikacijske programe izrađene za tablete. Međutim izrađen je po prvi put samo za tu svrhu visoko funkcionalni tablet komunikator koji bi djeci omogućio kvalitetno izražavanje te različite raspone složenosti korištenja sukladno mogućnostima i potrebama učenika.
Saznaj više
Picture1.jpg
OŠ Katarina Zrinska Mečenčani je centar zbivanja općine Donji Kukuruzari dok traje nastava, a što kad započnu ljetni praznici? Kako bismo na malo drugačiji način upotpunili slobodno vrijeme djece za vrijeme ljetnih praznika odlučili smo se prijaviti na ponuđeni natječaj s projektom "Ljetna vunena čarolija". Projekt će se provoditi kroz četiri mjeseca (od sredine lipnja do sredine rujna 2018.) kroz različite radionice filcanja vune s temama za svaki pojedini mjesec. Mjesečno će se održati četiri radionice u trajanju od 4 sata svaka radionica. Radionicu će voditi učiteljica Erija Matković u prostorijama OŠ Katarina Zrinska Mečenčani. Na radionicama će sudjelovati djeca predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta koja su u mogućnosti doći i svoje slobodno vrijeme provesti na kreativnim radionicama. Lipanj - "Čarobna vuna". Upoznavanje s tehnikom filcanja vune - mokro i suho filcanje. Izrada jednostavnih oblika mokrim filcanjem (kuglice od same vune te na modelu, stiropornom obliku, razdjelnici za knjige). Nakon toga slijedi ukrašavanje napravljenih uradaka suhim postupkom filcanja. Srpanj - "Cvjetna raskoš prirodne vune". Izrada različitih oblika i vrsta cvijeća (zaštićenih i egzotičnih) kao dekorativni i ukrasno uporabni predmet (broš, ogrlica, privjesak, mobil, podložak, zidna slika, razdjelnici za knjige s temom cvijeta). Kolovoz - "Moj kraj kroz godišnja doba". Izrada zidnih filcanih vunenih slika s prikazom kraja u kojemu živimo i njegovim promjenama kroz godišnja doba. Rujan - "Jesenska vunena čarolija". Izrada ukrasno uporabnih predmeta od filcane vune na temu "kesten" (list, stablo kestena, privjesak, podložak za čaše, mini zidne slike, mobili, lutkice, vile, vilenjaci, razdjelnici za knjige). Napomena: Novčanim sredstvima kupiti će se potrebni materijal za provođenje navedenih radionica. Na kraju projekta će se svi izrađeni proizvodi izložiti u školi te na lokalnoj manifestaciji Kestenijada u Hrvatskoj Kostajnici. S ostatkom materijala nastaviti ćemo s radionicama za vrijeme trajanja nove školske godine te iste uvrstiti u novi školski kurikulum.
Saznaj više
28942922_10156200950354776_1831460075_o (1).jpg
Lastovo u zvijezdama projekt je ekološke, kulturne te društvene revitalizacije Lastova, prometno najudaljenijeg hrvatskog otoka. Iako uključuje sve dobne skupine lokalnog stanovništva i turista, primarni je cilj osvježiti podosta šturu ponudu aktivnosti za djecu i mlade, koji su najveće žrtve dislociranosti od civilizacijskih tekovina koje donekle pruža život u gradu. Želja nam je da ponukani našim nastojanjima upravo najmlađe generacije preuzmu inicijativu te od Lastova naprave istinsku oazu prirodne i kulturne baštine te da svoj otok čuvaju i druge nauče kako ga čuvati. Nadamo se da će raznolik program aktivnosti kod djece pobuditi umjetničke ambicije te podići društvenu i ekološku svijest, presudne za kvalitetno i sretno odrastanje na otoku. Za posjetitelje smo pripremili: 1. Očuvanje okoliša i ekološka svijest a) javne akcije čišćenja i brand audit – analiza brandova kojih ima najviše u sakupljenom otpadu (PP Lastovsko otočje, Greenpeace Hrvatska) b) prezentacija i predavanje na temu jednokratne plastike (Greenpeace Hrvatska) c) radionica izgradnje suhozida (Pokret otoka) d) radionica za djecu na temu ekološke osvještenosti i očuvanja prirode (Pokret otoka) e) radionica za djecu na temu reciklaže i odgovornog gospodarenja otpadom (PP Lastovsko otočje) f) prikupljanje, sortiranje i odvoz na reciklažu svog otpad proizvedenog tijekom festivala (Komunalac d.o.o.) 2. Rekreativne i edukativne aktivnosti a) višednevne joga radionice /za odrasle i djecu/ (Zen Sun studio) b) radionica žongliranja za djecu i odrasle (Ubijmo dosadu) c) slackline praktična radionica d) poučni trekking označenim stazama Parka prirode (Mezzomondo travel) e) predavanje o arhitekturi totalitarnih režima u mjestu Ubli (Mezzomondo travel) f) promatranje zvjezdanog neba i mala radionica astronomije (Astronomska Udruga Korčula) 3. Kulturno-umjetnički program a) radionica kamishibai tehnike za djecu b) dječja predstava o Lastovskom pokladu u japanskoj tehnici kamishibai kazališta c) lutkarska radionica za djecu d) street art performans e) predstavljanje otočkih proizvoda f) koncert klapske glazbe g) koncerti i glazbene izvedbe afirmiranih i neafirmiranih umjetnika Život je radost, pomozite nam da i djeca Lastova u to budu uvjerena
Saznaj više
LUZ logo.jpg
Problem koji smo uočili u našoj zajednici je sve manje djece na igralištima i u prirodi. Veći dio slobodnog vremena borave u zatvorenom prostoru pred računalima, televizorima, mobitelima i sl. Šume, rijeke, špilje i životinje tako ostaju tek slike na ekranu. Provedbom ovog projekta sudionici će od malih nogu naučiti kako se odgovorno ponašati i cijeniti sva čuda prirode koja ih okružuju. Projekt ćemo provesti kroz 6 etapa. 1. Promoviranje akcije i konferencija za novinare – u 1. mjesecu provedbe projekta organizirat ćemo javno okupljanje gdje će voditeljica projekta predstaviti projekt zainteresiranoj javnosti te podijeliti letke s informacijama o projektu. 2. Okupljanje volontera – u 1. mjesecu provedbe organizirat će se sastanak za volontere te dogovoriti detaljan plan i program svake radionice, razraditi plan izleta, dogovoriti izgled i dizajn obilježja akcije (5 volontera). Napravit će se stranice na društvenim mrežama (Facebook, Instagram) gdje će biti objavljeni svi podatci o projektu kako bi informacije bile dostupne svima. 3. Priprema potrebnih materijala za radionicu, izrada promotivnog materijala i organizacija izleta – u 1. mjesecu provedbe obavit ćemo kupnju potrebnih materijala za radionice i pripremu istih, rezervirati autobus i karte za izlet (5 volontera). Izrada promotivnog materijala s vizualnim identitetom donatora. 4. Radionice – od 2. do 6. mjeseca provedbe projekta održat će se radionice za djecu i mlade na temu odgovornog ponašanja i očuvanja prirode te važnosti boravka u prirodi (5 volontera).Radionice će biti interaktivne i vodit će se prema interesu sudionika (predavanje na određenu temu te razgovor i razmjena ideja) 5. Primjena znanja u prirodi – od 2. do 6. mjeseca provedbe projekta nakon radionica, znanje stečeno na radionicama primijenit ćemo u prirodi kroz igru „Pronađi blago“ (5 volontera). 6. Izlet – organizirani izlet u Špilju Lokvarku, Park šumu golubinjak i Muzej žaba za sudionike projekta 7. Završna izložba – u 6. mjesecu provedbe projekta održat će se izložba fotografija snimljenih tijekom provedbe projekta. Izložbu će izraditi sudionici projekta (slaganje fotografija na plakate, opisi fotografija te pisanje natpisa). Aktivnost će provoditi volonteri Odreda izviđača „Spider“ iz Duge Rese koji imaju više godina iskustva u prenošenju znanja o prirodi te rade s djecom i mladima. Volonteri su polazili seminare gdje su se usavršavali u provođenju radionica s djecom i mladima. U projektu očekujemo sudjelovanje 50 (maksimalan broj) djece i mladih. Sve etape projekta bit će zabilježene fotografijama, videima te će biti popraćene na društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i kroz medije (Radio Mrežnica, Dugaresa.net, TV Trend). Projekt će biti promovirat i kroz obilježja projekta s vizualnim identitetom donatora.
Saznaj više
31085248_l.jpg
„Pozornica Dobrote“ je projekt usmjeren jačanju kreativnih potencijala djece osnovnih škola u Gradu Županja s humanitarnim ciljem pomoći djeci i mladima s invaliditetom. Kreativna znanja i vještine djece osnažiti ćemo kroz provedbu 8 kreativnih radionica za osnovnoškolce od 1. do 4. razreda. Radionice će biti tematski raspodijeljene kako bi djeca stekla širok spektar kreativnih znanja i vještina: izrada lutaka, modeliranje balona, oslikavanje lica („Face Painting“), tehnike oslikavanja predmeta, mađioničarstvo, gluma i javni nastupi itd. Usvajanje navedenih kompetencija biti će i primijenjeno tijekom projekta jer će djeca uz pomoć mentora iz Udruge Blue Moon osmisliti i pripremiti dječju predstavu te tako aktivno participirati u izvedbi projekta. Aktivnosti pripreme predstave će se odvijati tijekom ljetnih praznika (2 sata tjedno, srpanj – kolovoz) jer prvenstveno želimo da se djeca druže i kvalitetno provode svoje slobodno vrijeme, a koje je posebice tijekom ljeta u Gradu Županja siromašno sadržajima. Pripremljena dječja predstava biti će izvedena na početku školske godine 2018./19. Na taj način ćemo promovirati sav uložen trud osnovnoškolaca u pripremu predstave te prikazati znanja i vještine koja su stekli na kreativnim radionicama. Važan aspekt projekta je uz to i njegov humanitarni karakter. Naime, sva prikupljena sredstva od prodaje ulaznica donirati ćemo Društvu za pomoć osobama s invaliditetom „Golubovi“ (Županja), čiji će članovi također sudjelovati u dijelu radionica (oslikavanje scenografije i modeliranje balona). Premijera predstave također će imati i promotivni aspekt na kojoj ćemo prezentirati rezultate projekta te ostvariti mogući multiplikativni učinak tj. želimo biti primjer svima koji žele slične radionice primijeniti i u svojoj lokalnoj zajednici. U cilju ostvarenja planiranih projektnih rezultata voditelj projekta održavat će redovite mjesečne sastanke sa suradnicima. Pripremni sastanci osigurat će kvalitetne logističke preduvjete projektnih aktivnosti (promocija projekta, odabir ciljne skupine, priprema radionica). Na sastancima će se vršiti evaluacija prethodno odrađenih aktivnosti, izraditi plan i raspodjela obveza za sljedeći period te razmotriti mogućnosti unapređenja. Sve projektne aktivnosti će se foto dokumentirati. Na kraju projekta je predviđena vanjska neovisna evaluacija koja će ocijeniti kvalitetu provedbe projekta te dati smjernice za replikaciju rezultata projekta kao i za unaprjeđenje budućih sličnih projekata Udruge.
Saznaj više
Ilustracija projekta.jpg