Povratak na vrh

Prijavljeni projekti

Temeljem prethodno definiranih kriterija te dostupnih sredstava, UNIQA osiguranje će odabrati najzanimljivije projekte i dodijeliti im dio ili sva potrebna sredstva za njihovu realizaciju. UNIQA zadržava pravo odabira samo onih projekata za koje procijeni da svojom kvalitetom, stupnjem korisnosti i utjecaja na zajednicu u potpunosti zadovoljavaju kriterije „Radosti života“. 

Završen prvi krug prijava projekata na Radost života
 
Svi projekti prijavljeni do 31. kolovoza 2017. u 00 sati bit će razmatrani u drugom krugu te će projekti koje će UNIQA osiguranje podržati biti odabrani do kraja rujna 2017. UNIQA će od prijavitelja koji uđu u razmatranje za dodjelu potpore tražiti dodatnu dokumentaciju prije donošenja konačne odluke.
Svi projekti prijavljeni od 1. veljače 2017. do 1. rujna 2017. ulaze u drugi krug. Projekti prijavljeni u prvom krugu koji neće biti odabrani za potporu ne ulaze automatski u drugi krug.  

Imati buloznu epidermolizu znači imati kožu krhku i ranjivu poput leptirovog krila ( zato oboljele nazivamo 'djeca leptiri'). Običan dodir može značiti novu bulu, novo oštećenje. Svakodnevica znači nove rane, nova previjanja, začuđene poglede, bol, kirurške zahvate, znači stalnu ovisnost, pomoć, njegu i pratnju drugih. Bebe se rađaju sa bolešću, a većina su 80-100% -tni invalidi već nakon nekoliko godina života! Bulozna epidermoliza (EB) je rijetka i veoma teška genetska bolest, koju osim kožnih problema, prati i niz komplikacija i nuspojava na ostalim organima (očima, probavnom sustavu, sustavu za pokretanje, itd.). To se manifestira sa opsežnim promjenama, odnosno ranama po cijelom tijelu, a i unutar njega, ranama koje uzrokuju velike bolove te je samim time njega bolesnika za obitelj izuzetno zahtjevna. Liječniki tim specijaliziran za EB djeluje u Zagrebu, pa obitelji iz manjih sredina moraju dolaziti u Zagreb za svaki pregled ili zahvat. Kroz naš EB centar, osim pružanja svih informacija i dogovaranja pregleda i zahvata, pružamo obiteljima i besplatnu uslugu boravaka u našem apartmanu prilagođenom potrebama osoba s invaliditetom. Apartman se nalazi u neposrednoj blizini Klinike za dječje bolesti-Klaićeva, što je bitan čimbenik, budući se oboljeli vrlo teško kreću. Redovite kontrole ključ su za prevenciju mogućih komplikacija, zato, kad obitelj dođe u Zagreb, trudimo se da u tom vremenu, organiziramo sve kontrolne preglede. Tako čim saznamo termin dolaska kontaktiramo stručni tim i dogovaramo sve preglede, od gastoroenterologa, okulista, dietetičara, dermatologa, otorinolaringologa, zubara, pregled šaka radi eventualnog zahvata razdvajanja prstića... sve što je potrebno, kako bi u jednom dolasku obavili sve potrebno. Također za vrijeme boravka u apartmanu osiguravamo edukaciju roditelja o pravilnom tretiranju brojnih rana. ( oboljeli se ne mogu previjati običnim zavojima, niti slučajno lijepiti flasteri, postoji niz obloga za različite rane i obitelj se treba naučiti koristiti njima te naučiti koje obloge koriste za kakve rane i na koji način, koliko ih često mijenjati, kako tretirati ranu između prematanja, kako bušiti mjehuriće koji nastaju, kako kupati dijete bez oštećivanja kože ...) Na taj način osposobljavamo obitelj za brigu o oboljelom djetetu. Osim toga, za vrijeme boravka u apartmanu, obiteljima pružamo i niz drugih radionica, savjetovanja i potpore, ovisno o njihovim individualnim potrebama. Npr. radionice pravilne prehrane. Kako pripremiti hranu, koje namirnice koristiti. Budući hrana može ozlijediti usnu šupljinu i jednjak, učimo ih miksati namirnice, te kako pomoći djetetu da svlada strah od žvakanja i gutanja. Po potrebi organiziramo i posjet psihologa. Provodimo i niz radionica savjetovališta i psihosocijalne potpore i za oboljele i za njihove roditelje. Djeci i mladima organiziramo kvalitetno provođenje slobodnog vremena i druženja, kako bi im boravak u Zagrebu bio što ugodniji, zabavniji i ako je moguće reći sretniji.
Saznaj više
Leptiri u apartmanu.jpg
Kulturni centar mladih - KCM je osnovan kao neformalna inicijativa 1993., a 1995. registrira se kao formalna udruga te od tada počinje djelovati organizirano i aktivno u području kulture mladih. Glavni cilj je stvaranje uvjeta za izražavanje mladih i poboljšanje kulturne ponude za mlade u Kutini. Godine 1996. dobivamo na korištenje klub „Baraka“ koji se koristi kao koncertni prostor i prostor za učenje sviranja i vježbanje mladih kutinskih glazbenih sastava. U Baraci su nastupili brojni glazbenici iz Hrvatske i cijelog svijeta. Godine 2013. dva provalnika, ušla su u prostoriju koja je namijenjena za probe glazbenih sastava i otuđila kompletnu opremu koja je služila za održavanje koncerata i kulturnih djelatnost udruge. Nažalost, samo jedan dio opreme je vraćen dok drugi nije nikada pronađen, odnosno bio je uništen. Trenutna oprema s vremenom je dotrajala, te nam u ograničenim količinama služi za održavanje probi glazbenih sastava, koncerata koje naša udruga organizira, kao i raznih kulturih i edukativnih događaja. Prilikom svake organizacije prisiljeni smo iznajmljivati dodatnu tehničku opremu, što nam generira velike financijske izdatke. Kako bi i dalje mogli održavati glazbene događaje, te kako bi kutinski glazbeni sastavi mogli vježbati, ali i kako bi nove, mlađe generacije kutinskih glazbenika i kutinskih glazbenih sastava mogle usavršavati svoje glazbeno znanje te kako bi i dalje mogli organizirati edukativne i kulturne događaje, prijeko nam je potrebna nabavka nove opreme. Još jedan festival koji je potekao iz Kulturnog centra mladih je i „Mali Alternativni Festival“ započet 2003. godine objedinjavanjem raznih aktivnosti KCM-a, ali i drugih udruga u jedan festival, s ciljem približavanja i predstavljanja mladima što šire palete alternativne i urbane kulture. Osim zabave, ovaj festival ima i edukativnu stranu. Program se sastoji od dva dijela: Dnevni program kojega čini Graffiti jam - okupljanje većeg broja crtača grafita i oslikavanje jedne velike površine. Ovaj element festivala poprimio je karakter međunarodnog graffiti jam-a, bio je jedan od prvih takve vrste u Hrvatskoj te Skate & bike contest – natjecanje najboljih hrvatskih skejtera uključujući Warehouse Team, RedBull Team i Grave Skateboarding Team. Drugi dio programa je večernji koncert s nastupom nekih od poznatijih hrvatskih i stranih izvođača alternativne glazbe, kao i nastup žonglera s vatrom.
Saznaj više
kcm.png
Teniski klub "Fešk" Feričanci ove godine uspio je pokrenuti školu tenisa za djecu od 7-14 godina. škola je krenula s radom u svibnju ove godine i na zadovoljstvo svih nas radi se s dvadesetero djece uz licenciranog trenera. treninzi se održavaju dva puta tjedno po 60 min, a djeca su podijeljenja u tri grupe. S obzirom da se radi o sportu koji ovisi o vremenskim uvjetima, a mi imamo dva teniska terena želja nam je školu tenisa nastaviti i narednom periodu u obližnjem nam mjestu koji ima teniski teren pod balonom. Naravno da to iziskuje dodatna financijska sredstva te se ovim putem javljamo molbom da potpomognete financijski navedeni projekat"tenis pod balonom". Projekt bi se provodio od studenog ove godine pa do travnja iduće godine kako bi djeca i za vrijeme hladnijeg vremena ostala u kontinuitetu te sve više napredovala, te početkom sljedeće sezone već bila spremna i za natjecanja s obližnjim klubovima koji imaju školu duže vrijeme.
Saznaj više
TKFericanci grb.jpg
Puhački orkestar Fužine ima tradiciju dugu 169 godina. Prvi zapis o djelovanju glazbe zabilježen je 5. rujna 1848. u Novinama dalmatinsko-hervatsko-slavonskim, kad je pratila jednu regimentu Bana Jelačića na putu iz Karlovca u Rijeku. Očito je da je Glazba još i starija, ali taj datum se uzima kao godina osnutka, pa je tako ona jedna od najstarijih civilnih Glazbi u Republici Hrvatskoj, a naravno da je najstarija i u našoj općini. Najznačajniji zamah u okupljanju mladih i muziciranju Glazba dobiva u novije vrijeme - 1998.godine, kad obilježava 150 godina postojanja i te godine Glazbi pristupa dvadesetak mladih glazbenika. Danas o orkestru djeluje aktivno 52 glazbenika, od čega je 41 mlađe od 30 godina, a jedino je stručni voditelj profesionalac. Buduće mlade glazbenike školujemo u glazbenoj školi "I.Tijardović" iz Delnica koja u Fužinama ima svoje odjeljenje i koje je prošle školske godine pohađalo 30 učenika, a dvije članice polaze srednju glazbenu školu – jedna u Rijeci, a jedna u Zagrebu. To je svakako zalog za budućnost da će se ova dugačka i vrijedna tradicija Glazbe nastaviti. Također, bilježe se uspješna međunarodna gostovanja u Italiji, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Francuskoj i Njemačkoj, a također i diljem Hrvatske. Manji sastav orkestra je 2015. i 2016. natupio u UAE na obilježavanju njihovog dana neovisnosti. Puhački orkestar Fužine je u protekle četiri godine na smotrama amaterskih orkestara Primorsko-goranske županije ocijenjen kao najkvalitetniji orkestar u našoj regiji. Kako ćemo sljedeće godine obilježiti 170 godina postojanja, za tu veliku obljetnicu bi voljeli snimiti novi nosač zvuka ( predhodni je snimljen 2008. za 160 godina postojanja). Pošto je taj projekt jako zahtjevan nije ga moguće odraditi u jedan put, jer zahtijeva dobru izvježbanost kompozicija ( planiramo ih staviti 12 na CD), i veliku koncetraciju glazbenika na snimanju koje traje nekoliko sati. Stoga bi prvi dio snimili krajem studenog ove godine, a drugi dio u svibnju 2018. kako bi bio spreman za promociju krajem kolovoza 2018. kad je i zabilježen prvi nastup fužinarske glazbe.
Saznaj više
11227857_1102308359799087_536007734800275996_n.jpg
U Bjelovarsko-bilogorskoj županiji (BBŽ) detektiran je nedostatak socijalnih usluga i servisa koji bi pomogli obiteljima djece s teškoćama u razvoju u kvalitetnom zbrinjavanju djece, što umnogome otežava obiteljsko funkcioniranje i balansiranje između obiteljskog i profesionalnog angažmana roditelja. Sami roditelji iskazuju potrebu za osiguravanjem psihosocijalne podrške kako bi postigli bolju ravnotežu radne i obiteljske uloge, osnažili partnerske odnose, potaknuli zapošljavanje nezaposlenih članova te stekli vještine za daljnji razvoj osobnih potencijala. U svakodnevnom radu s obiteljima, članovi lokalnih udruga prepoznaju visoku razinu stresa obitelji koja je suočena s rođenjem djeteta koje se ne razvija na uobičajen način i nedovoljnu podršku društva i lokalne zajednice koja nije u stanju odgovoriti na njihove potrebe. Roditelji ističu da se osjećaju „odbačenima“ od društva i zajednice u kojoj žive, „lutaju“ tražeći primjerene oblike pomoći za svoju djecu i u tome uglavnom ne uspijevaju. U takvoj situaciji roditelji, u većoj većini majke, zbog preopterećenosti skrbi o djeci s teškoćama odustaju od ostvarivanja osobne radne uloge i općenito razvijanja osobnih potencijala. Iz problema nedostatka socijalnih usluga u zajednici proizašao je primarni cilj projekta: Prevencija institucionalizacije djece s teškoćama u razvoju, razvojem socijalnih usluga u BBŽ. Primarnim ciljem želi se doprinijeti rješenju problema koji se temelji na činjenici da u BBŽ, u kojoj prema podatcima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Centra za socijalnu skrb živi preko stotinu obitelji djece s teškoćama, nedostaju socijalne usluge specifično dizajnirane za osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju, čime se prevenira institucionalizacija, ali i uspostavlja bolja ravnoteža između radnih i obiteljskih obaveza roditelja. Mislimo tu na djecu predškolske dobi jer se utječući na razvoj djeteta u najranijem djetinjstvu preveniraju neki potencijalni negativni učinci ili se smanjuju na najmanju moguću razinu.Također je detektiran problem slabe vertikalne i horizontalne suradnje te loša politika financiranja socijalnih usluga kratkoročnim projektima zbog čega je teško održati kontinuitet i kvalitetu novih socijalnih usluga čak i kada su te socijalne usluge definirane Socijalnim planovima županija. Sekundarni ciljevi: 1. osiguravanje dostupnosti psihosocijalnog osnaživanja obitelji i djece s poteškoćama provođenjem respite / odmora od skrbi kroz okupacionu terapiju; 2. poticanje zapošljavanja stručnjaka u BBŽ. Ciljana skupina: 25-ero djece s teškoćama u razvoju s područja BBŽ. Glavne aktivnosti: 1. zapošljavanje radnog terapeuta za pružanje podrške obiteljima djece s teškoćama u razvoju i 2. provođenje respite / odmora od skrbi kroz okupacionu terapiju. Aktivnosti bi se provodile tri puta tjedno u trajanju od tri sata dnevno, uključujući grupne i individualne pristupe.
Saznaj više
IMG_20160120_155325.jpg
Kroz projekt će se provesti slijedeće aktivnosti: • Sportske aktivnosti Sportske aktivnosti pridonijet će društvenoj integraciji slijepe djece, utjecati na njihov psihosocijalni razvoj, samopouzdanje, koristiti njihovom zdravlju. Poticat će ih se na druženje i povećanje njihovih sposobnosti, što će doprinijeti stvaranju njihove pozitivne slike o sebi. - plivanje Djeca će imati mogućnost odlaska na plivanje, uz stručnu podršku sportske trenerice, profesorice kineziologije. Kroz aktivnost plivanja djecu će se potaknuti na druženje i povećati njihove sposobnosti, što doprinosi stvaranju njihove pozitivne slike o sebi i jača njihovo samopouzdanje. - jahanje Jahanje ima pozitivan utjecaj na zdravlje slijepe djece, uključuje rehabilitacijski aspekt, poboljšava ravnotežu, oblikovanje mišića, fleksibilnost, djeluje opuštajuće i smirujuće te je dobro za kardiovaskularni sustav. - atletika Atletika je sport koji utječe na rast i razvoj, na poboljšanje motoričkih dimenzija i kardiopulmonalnih sposobnosti, na razvijanje sportskog duha te se jačaju sve mišićne skupine. Kroz aktivnosti atletike slijepo dijete može poboljšati svoje sposobnosti koordinacije u prostoru. - izlet u prirodu s roditeljima/pratnjom Jednom godišnje djeca će s roditeljima/pratnjom ići na izlet. Uključuje kombinaciju sportskih aktivnosti, aspekt druženja i socijalizacije. • Edukativne aktivnosti Edukativne aktivnosti razvijat će komunikaciju slijepe djece, poticati im kreativno izražavanje te im pomagati u svladavanju školskog gradiva. - tečaj stranog jezika Aktivnost obuhvaća razvoj komunikacije na stranom jeziku, pomaže u svladavanju školskog gradiva te socijalizaciji. - tečaj informatike Informatički stručnjak će održati napredni informatički trening za rad na računalu pomoću čitača zaslona s govornom jedinicom na hrvatskom jeziku - na prilagođenom računalu i korištenjem asistivne tehnologije. - glazbena škola Pohađanje glazbene škole potiče kreativno izražavanje slijepe djece, ima pozitivan utjecaj na razvoj auditivne percepcije slijepe djece te povećava glazbeno obrazovanje slijepe djece i utječe na razvoj osjećaja ritma.
Saznaj više
20170521_151950.jpg
Tomislav Ivašković jedan je od članova Kluba i ujedno najuspješniji natjecatelj za osobe s intelektualnim teškoćama, koji će nastupiti na prvom Svjetskom judo prvenstvu za osobe s intelektualnim poteškoćama, u Kelnu od 19. do 22.10.2017. godine. Projekt se sastoji od planiranja treninga ,nabave potrebne opreme te puta u Njemačku na svjetsko prvenstvo.
Saznaj više
DJH2707-Tomislav-Ivaskovic-judo_05.jpg.688x388_q85_crop_upscale.jpg
Generacijski jaz oduvijek je prisutan između ljudi zrele dobi i mlađih generacija. Starije osobe susreću se sa problemom nepoznavanja novih tehnologija i služenja istima. S druge strane, za mlade na području općine Velika bavljenje umjetničkim aktivnostima je nedostupno. Istovremeno, djeca i mladi vrsni su poznavatelji i korisnici najsuvremenijih tehnologija, a u Udruzi se već dugi niz godina organiziraju razne kreativne aktivnosti za starije osobe. Potaknuti navedenim problemima, a u želji rješavanja istih, došli smo na ideju međusobnog spajanja mladih s korisnicima dnevnog boravka. Učenici osnovne škole pomogli bi umirovljenicima u savladavanju rada na računalu, a umirovljenici bi učenicima prenijeli znanje izrade i ukrašavanja raznih predmeta, posebice od recikliranih materijala. Svi unikati bili bi izloženi na štandu Udruge na središnjem trgu, te na raznim manifestacijama koje Udruga organizira i posjećuje, te bi se prodavali po simboličnim cijenama, a sve u svrhu pomoći najpotrebitijima stanovnicima Općine Velika. 1.Pripremne aktivnosti: - izrada plana aktivnosti - uređivanje i prilagodba prostora za provedbu aktivnosti 2.Upoznavanje i druženje umirovljenika i učenika u prostoru Udruge - povezivanje i suradnja umirovljenika i učenika - ostvareni prijateljski odnosi i dogovoren nastavak međusobne suradnje i druženja 3.Informatičko opismenjavanje umirovljenika od strane učenika osnovne škole u prostoru Udruge -umirovljenici stječu osnovna informatička znanja i znanje korištenja interneta - učenici razvijaju iskustvo prenošenja znanja na druge 4.Kreativne aktivnosti: izrada raznih ukrasnih predmeta od prikupljenih recikliranih materijala u prostorijama Udruge (božićni i uskrsni ukrasi,okviri za slike,ukrasne kutije, tacne, tanjuri, boce, čaše, vaze, platnene vrećice, torbice, šalovi, kape, rukavice, stoljnjaci, nakit, broševi, prigodne čestitke i razglednice, itd.). Očekivani rezultati: - prenošenje znanja izrade i ukrašavanja raznih prigodnih predmeta sa starijih na mlađe generacije - učenici su od strane umirovljenika potaknuti na izražavanje mašte i kreativnosti - razvijena nova znanja i vještine kroz rad s različitim tehnikama - izrađene razne rukotvorine - stvaranje svijesti očuvanja okoliša korištenjem recikliranih materijala i stvaranjem novih proizvoda, ponovnom uporabom pojedinih predmeta, kod mlađih generacija 5.Izlaganje i prodaja izrađenih ukrasnih predmeta na središnjem trgu te raznim manifestracijama na kojima Udruga sudjeluje s primarnim ciljem humanitarne pomoći na način da se svim ostvarenim prihodima od prodaje ukrasa pomogne najpotrebitijim stanovnicima Općine Velika (za liječenje, kupnju osnovnih životnih potrepština, kupnju udžbenika i slično). Očekivani rezultati: - sudionici projekta su upoznali lokalnu zajednicu sa svojim radom dajući svoj doprinos u humanitarne svrhe - humanitarna pomoć najugroženijim stanovnicima Općine velika - stvaranje osjećaja kod mlađih generacija za pomaganjem i uvažavanjem starijih osoba.
Saznaj više
Fotografija projekta.jpg
FailFest Varaždin je zamišljen kao događaj namijenjen svima koji su spremni prihvatiti ljudske greške kao temelj razvoja (osobnog i profesionalnog) koji vodi budućem uspjehu, također na osobnom i profesionalnom planu. Ideja se temelji na teoriji psihologinje sa Sveučilišta Stanford, Carol Dweck koja u svojoj knjizi “Mindset: The New Psychology of Success” (2006) temeljenoj na istraživanju, razvija teoriju koja dijeli ljude na dva tipa osobnosti s obzirom na način razmišljanja: fiksirani (engl. Fixed Mindset) i rastući (engl. Growth Mindset). Cijela teorija temelji se na razlici našeg poimanja uspjeha kao potvrde naših urođenih sposobnosti ili kao rezultata učenja i razvoja vještina temeljenih an osobnom izboru. Trenutno se događaji za malde uspjehom bave isključivo sa aspekta i ističući dio procesa koji je nepobitno do uspjeha doveo, a redovito zanemarujući dio najčešće pun zapreka, problema i pogrešaka zaslužnih za osobni i profesionalni razvoj koji je u konačnici doveo do uspjeha, odnosno percepcije uspjeha temeljenog na kvalitativno, a ne isključivo kvantitativno izraženim mjerilima te su iz tog su razloga ciljana skupina korisnika upravo mladi u dobi od 15 do 30 godina starosti, čiji se pogled na društvo u kojem žive najčešće nažalost temelji na pesimizmu kojim su okruženi te čije ih ozračje u formativnim godinama dovodi do osjećaja beznađa, bespomoćnosti i frustracije zbog kojeg su se spremniji iseliti nego doprinositi pozitivnijoj slici društva. Projekt koji prijavljujemo temelji se na ideji organizacije mini festivala koji će okupiti 20-ak govornika/ca putem javnog poziva (čime neće biti ovisan o poznatim ličnostima, već pružiti priliku onima s najboljom pričom o greškama koje su dovele do uspjeha) selektiranih od strane organizacijskog odbora festival, koji će svoj primjer izložiti u format bliskom TedX predavanjima od 20 minuta. Organizacija događaja je predviđena u lipnju 2018. godine kao prvi u nizu festivala na godišnjoj razini. Kao lokacija festivala predložen je Centar za mlade u Varaždinu (Preradovićeva 4) koji raspolaže adekvatnim unutarnjim i vanjskim prostorom (300 m2 unutarnjeg te 300 m2 vrtnog prostora) za održavanje ovakvog događaja na kojem se očekuje prisustvo najmanje 300 sudionika/ca u prvoj godini održavanja. Festival je zamišljen u trajanju od 2 dana (od petaka poslijepodne do nedjelje prijepodne) kako bi što veći broj mladih mogao prisustvovati, a osim 20 govorničkih mini sesija u različitim područjima interesa, planiraju se radionice pripreme zdravih snackova (koji će biti ponuđeni sudionicima za vrijeme festivala), održive mobilnosti, panel diskusija na temu percepcije uspjeha na kojoj će sudjelovati profesionalni psiholozi i sociolozi, kao i popratni trosatni glazbeni program, kazališna predstava i izložba likovnih/fotografskih radova. Za potrebe promocije biti će osmišljen jedinstveni vizualni identitet, a promotivna kampanja se planira s početkom u travnju te će trajati do lipnja, odnosno samog događaja.
Saznaj više
vuk.jpg
Kroz dosadašnje djelovanje Tango akademije Split uočili smo da studentskoj populaciji nije jednostavno izdvajati dodatni novac za slobodne aktivnosti, bez obzira na iskazani interes sa njihove, i ponuđena sniženja mjesečnih članarina sa naše strane. Plesni tečajevi pružaju priliku da se slobodno vrijeme iskoristi na zdrav i zabavan način - kroz fizičku aktivnost i druženje sa ljudima slične dobi i sličnih interesa. Gore spomenuta skupina ostaje za takvo što uskraćena isključivo zbog financijskih razloga. Stoga nam je ideja organizirati besplatan tromjesečni tečaj argentinskog tanga namijenjen isključivo studentima. Tijekom trajanja tečaja polaznici bi imali priliku upoznati sa sa plesom i kulturom, proširiti krug svojih prijatelja i steći novi hobi. Tečaj bi se održavao dva puta tjedno po sat vremena. Također bi bila izdvojena dodatna dva sata tjedno za vježbanje već usvojenog gradiva, tzv. praktika. Nakon završenog tečaja polaznici bi imali priliku priključiti se Tango akademiji Split kao njeni redovni članovi. Također, bez ikakvih obveza, mogu nastaviti svoje druženje tijekom redovitih plesnih večeri, tzv. milongi, koje kao škola organiziramo jednom tjedno. Instruktori plesne škole bi odradili posao bez ikakve naknade, dakle cjelokupna donacija bi bila iskorištena za plaćanje najma dvorane i oglašavanje tečaja na društvenim mrežama. Uobičajena cijena najma dvorane adekvatne za plesne tečajeve u Splitu iznosi 100 kn + PDV za sat vremena. S obzirom na planirani program od 4 sata tjedno, mjesečni najam bi iznosio 2000 kn. Kompletan trošak tromjesečnog projekta, zajedno sa 1000 kn uloženih u internet oglašavanje, bi iznosio 7000 kn. U slučaju višeg iznosa najma, nedostatak sredstava pokrio bi se iz prihoda koje udruga ostvaruje kroz redovne članarine sa postojećim grupama. U slučaju viška sredstava organizirale bi se dodatne radionice/satovi ili bi se sredstva iskoristila u sljedećem ciklusu sa novom grupom studenata.
Saznaj više
14310394_282062825512821_4770913685171886099_o.jpg
Mindfulness/ puna svjesnost je mentalni/meditativni trening “ namjernog svjesnog obraćanja pažnje na sadašnje iskustvo takvo kakvo jest, bez vrednovanja!“ (citat, Jon Kabat-Zinn).Trening je djelotvoran u suočavanju s emotivnim tegobama i stresom. Primjenjuje se u poslovnom okruženju, u školama za rad s djecom i učiteljima, u savjetovanju. Znanstvena istraživanja pokazuju da se treniranjem osnažuju specifični neuralni krugovi i posljedično jača sposobnost usmjeravanja i održavanja pozornosti te svjesnog izbora reakcije. Veća je sposobnost odmaka i promišljenijeg odgovora. Promjene su dugoročne jer se trenira nova mentalna navika: odmak, strpljenje, suosjećajnost i dr. Kod djece su vježbe prilagođene uzrastu. Vježbanjem djeca bolje razumiju što im se događa „u glavi“ , bolje održavaju pažnju, reguliraju emocije, manje je impulsivnosti i hiperaktivnosti; manje nasilja, bolji je školski uspjeh i veće samopuzdanje. www.susankaisergreenland.com/inner-kids.html; www.mindfulschools.org http://mindfulnessinschools.org/research/research-evidence-mindfulness-schools-project/ ; http://www.mindfuleducation.org/research/ Učitelji osnovih škola Požeško – slavonske Županije su o mindfulnessu informirani 2016. g. projektom Udruge uz potporu Požeško -slavonske županije. Ovaj projekt je trening mindfulnessa za dvije grupe zainteresiranih učitelja. U svakoj grupi je do15 sudionika i rad s obje grupe se raspoređuje kroz 13 mjeseci. Školama i Upravnom odjelu za društvene djelatnosti Požeško slavonske županije se pismeno ponudi provedba Projekta, uspostavi se osobni kontakt i organizira informiranje učitelja, formiranje dviju grupa i odredi prostor za provedbu (u nekoj od škola). Dogovore se datumi i započne provedba. Trening je utemeljen na principima 8-tjednih programa za opću populaciju – MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) i MBCT (Mindfulness Based Cognitive Therapy). Voditeljica treninga Magdalena Živković je licencirani psiholog i Mindfulness Teacher s iskustvom. Tijekom 8 tjedana u 8 dvosatnih susreta dobiju se teoretske informacije, prakticiraju vježbe i meditacije te razmjenjuju iskustva. Između susreta sudionici prema pisanim uputama i snimljenim meditacijama, koje dobiju u elektronskom obliku, vježbaju kod kuće. Moguć je i dodatni kontakt s voditeljicom putem Skypa ili e-maila. Dva do tri mjeseca nakom 8og susreta ide završni susret radi razmjene iskustva i dorade osobnog plana kako naučeno uklopiti u svoju svakodnevicu i rad. Četiri su tematska područja: Probudite se: Tijelo i disanje 1: Auto pilot i tijelo 2: Disanje Upoznajte: Misli i uvjerenja 3: Živimo u svojoj glavi 4: Misli nisu činjenice Istražite i prihvatite: Stres i negativne emocije 5: Priznati i prihvatiti 6: Samosuosjećanje i prisutnost Razmjenjujte: Komunikacija i odnosi 7: Punosvjesno komuniciranje 8: Gradnja odnosa 9: Puna svjesnost u svakodnevici i na poslu Na kraju se apliciraju pisane evaluacije. Svaki sudionik dobiva potvrdnicu.
Saznaj više
projekt-slika.jpg
Mnoga djeca tijekom liječenja prolaze kroz teže zahvate i stanja pri čemu im je ugrožen život te su smještena na jedinici intenzivnog liječenja (JIL) koja se bavi osiguravanjem potpore za održavanje života. Na temelju višegodišnjeg iskustva u radu s hospitaliziranom djecom Centar Pričaj mi želi pokrenuti pilot projekt u kojem bi kroz niz nedirektivnih psiholoških tehnika djeci smještenoj na JIL jednom tjedno bila pružena podrška u toj zahtjevnoj fazi liječenja. Za vrijeme boravka u JIL djeci i roditeljima nameću se brojna pitanja. Prvih deset dana predstavlja najkritičnije razdoblje za oporavak, uz moguće komplikacije: nedostatno disanje, bol, nestabilnost krvnog tlaka i druge. Ovakvi ekstremni stresori mogu kod djece dovesti do pojave psiholoških simptoma poput gubitka sna, lošeg pamćenja, anksioznosti, grča, brige za roditelja, razvitka straha ili fobije, noćnih mora, osjećaja gubitka kontrole i sigurnosti (Aldana i sur.,2000) pa čak i PTSP-a (Colville, 2008; Rennick i sur., 2014) što vodi i do negativnog stava prema bolnici (Tanimoto i sur., 1999). Čak 25% djece osjeća negativne psihološke posljedice godinu dana nakon otpuštanja s odjela, a 63% prisjeća se boli (Rennick i sur, 2014). Ipak, istraživanja su pokazala da psihološka podrška može smanjiti razinu stresa i negativne psihološke posljedice (Aldana i sur., 2006), ne samo pacijenta, već cijele obitelji (Davison i sur., 2004) te smanjiti mogućnost razvoja PTSP-a (Hatch i sur., 2011). Dokazano je i kako holistički pristup olakšava oporavak te kako je važno da pacijent osjeti brigu od strane osoblja koje je za njega zaduženo (Wilkin i Slevin, 2003, Fontaine i sur., 2013). Holistički pristup propisan je i hrvatskim standardima (Friganović i sur., 2006), ali nije još u potpunosti zaživio te mu nedostaje psihološka komponenta. Kao tim psihologa s iskustvom u radu s hospitaliziranom djecom i kreativnim tehnikama, kroz ovaj pilot projekt želimo po prvi puta u Hrvatskoj potaknuti holistički pristup na JIL primjenom tehnika za koje je dokazano da olakšavaju oporavak (Colville, 2012). Nedirektivne tehnike koje su individualizirane i primjenjuju se pored svakog kreveta pojedinačno odgovaraju dobi, stanju i situaciji djeteta te se na licu mjesta prilagođavaju i njegovim potrebama. Projekt će se provoditi na JIL u Klinici za dječje bolesti Zagreb (KDBZ), a volonteri projekta jednom tjedno radit će s djecom uz stručno vodstvo stručnjaka Centra Pričaj mi te uz suradnju sa sestrama i doktorima tog odjela. Planirana je provedba projekta u sljedećim etapama: -Prijava volontera, studenata pomagačkih struka -Priprema i provođenje edukacije za volontere iz područja intenzivne medicine, holističkog pristupa, zdravstvene psihologije i psiholoških intervencija za rad s djecom koju će provesti tim stručnjaka psihologa i rehabilitatora iz Centra Pričaj mi te liječnika s JIL KDBZ -Rad s djecom na JIL -Razgovor i praćenje projekta u suradnji s liječnicima JIL -Medijska promocija projekta -Evaluacija aktivnosti
Saznaj više
PRICAJ MI (32).jpg
Na privatnom posjedu u ograđenom prostoru koji nije uređen trenutačno nam se nalazi 13 magaraca. Cilj nam je urediti prostor, u vidu nastambi za životinje, postavljanje rasvjete, štale za pohranu hrane, bolju opskrbu vodom, tematske staze te prostor za fotografiranje i druženje s životinjama, upoznavanje posjetitelja s važnosti ove životinje u obavljanju svakodnevnih poslova na području Dalmacije kroz povijest kao i opasnost od njenog izumiranja i zaborava.
Saznaj više
IMG_20170729_190108.jpg
Projekt je pokrenut u svibnju 2016. U okviru projekta osmišljava se i izvodi niz edukacijsko-popularizacijskih aktivnosti (predavanja i radionica) s temama iz područja kemije i kemijskog inženjerstva. Te su aktivnosti namijenjene prvenstveno učenicima srednjih škola, studentima, nastavnicima, a također svim drugim skupinama građana. Izvještaji o do sada ostvarenim projektnim aktivnostima nalaze se na stranici http://www.hdki.hr/hdki/radionice u rubrici „Održana predavanja i radionice“. Iz tih se izvještaja može steći jasan osjećaj o tome što projekt jest, čime se bavi, koji su mu ciljevi, koji su rezultati do sada postignuti i što se od njega može očekivati u bližoj budućnosti.
Saznaj više
Fotografija projekta.jpg
Soft Skills Academy je trodnevna studentska radionica. Radionicu organizira studentska udruga EESTEC LC Zagreb kako bi se među studentima podigla svijest o važnosti razvoja mekih vještina kao bitnom dijelu osobnog i profesionalnog razvoja te kako bi im pružila priliku da sudjeluju na besplatnoj trodnevnoj radionici na kojoj mogu aktivno raditi na razvoju tih vještina. Studenti prilikom prijave na radionicu, ovisno o svom interesu, mogu odabrati između tri različita programa: Self-management, Leadership i Leadership in Engineering. Svaki od programa sastoji se od 5 interaktivnih predavanja u trajanju od 4 sata. Predavanja održavaju međunarodno certificirani EESTEC treneri. Sudionici će biti podijeljeni u tri grupe po 25 osoba, ovisno o programu koji su odabrali. Prvo predavanje sudionicima Self-management grupe je na temu Emotional Intelligence. Na predavanju se raspravlja o ulozi emocija i načinima na koje mogu poraditi na boljem razumijevanju samih sebe te kako primijeniti ta saznanja za rad na osobnom razvoju. Drugo predavanje je Feedback. Cilj tog predavanja je naučiti kako ljudima dati kvalitetu povratnu informacija, bilo negativnu ili pozitivnu. Treće predavanje je Time Management, radi se na tehnikama organizacije vremena na način da se pažljivim planiranjem uspije pronaći vremena za uspješno izvršavanje svih obaveza, a da se pritom u rasporedu napravi mjesta i za kvalitetno provedeno slobodno vrijeme. Na predavanju Presentation Skills, radi se na razvoju prezentacijskih vještina. Na treningu Motivation radi se na proširivanju razumijevanja vlastite motivacije te na tehnikama motivacije samog sebe u svrhu postizanja željenih ciljeva. Sudionici grupa Leadership i Leadership in Engineering imaju predavanja istih naziva, ali su u grupi Leadership in Engineering isključivo studenti Fakulteta elektrotehnike i računarstva pa su predavanja u određenoj mjeri prilagođena budućim inženjerima. Sudionici ove dvije grupe također imaju predavanje na temu Emotional Intelligence, ali se radi o emocionalnoj inteligenciji u kontekstu vođe nekog tima. Također, predavanje na temu Motivation je za ove dvije grupe usmjereno na motivaciju ljudi u timu sa stajališta vođe tima. Kao i Self-management grupa, i budući vođe imaju priliku poraditi na svojim prezentacijskim vještinama na predavanju Presentation Skills. Na predavanju Conflict Solving, radi se na tehnikama rješavanja konflikata kako u osobnom, tako i u profesionalnom životu. Na predavanju Project Management studenti uče kako uspješno upravljati projektima. Ovakve radionice su često veoma skupe, stoga želimo omogućiti studentima da se besplatno upoznaju sa širokim skupom metoda, alata i društveno-socijalnih zakonitosti koje pridonose poslovnom i privatnom životu. Poznavanje mekih vještina donosi mnogo koristi, kao što su olakšano komuniciranje, ublažavanje i izbjegavanje sukoba, povećanje produktivnosti unutar tima, uspješnije prezentacije novih ideja i projekata, te lakše zaposlenje.
Saznaj više
SSA.jpg
Program „Pripovjedač/ica priča za laku noć“, popularno nazvan „Tete i barbe pričalice“, provodi se na Odjelu onkologije, kirurgije, fizikalne medicine,pulmologije u Dječjoj bolnici Kantrida, te Dječjoj bolnici Srebrnjak i KBC Sestre milosrdnice u Zagrebu i Klinici za dječje bolesti u Splitu. Svaku večer volonteri odlaze u bolnicu i provode vrijeme s djecom služeći se različitim tehnikama, s naglaskom na pričanje priča. Program doprinosi smanjenju negativnih posljedica hospitalizacije. Volonterske aktivnosti osnažuju hospitalizirano dijete i njegove roditelje što dovodi do osjećaja zajedništva i podrške obitelji od strane zajednice. Najveću vrijednost ovoga projekta čine volonteri kojih je svake godine više od stotinu uključeno u Projekt, ove godine taj broj iznosi 212. Njihov volonterski doprinos, predanost i posvećenost djeci nemjerljiv je doprinos ne samo djeci na liječenju nego i zajednici. Aktivnost u projektu: trodnevna edukacija za nove volontere (u siječnju i listopadu) koju po temama vode mag.psych Tamara Milovanović, mr. sc. Inge Vlašić-Cicvarić, prof.dr.sc.Jelena Roganović, psiholog, Verena Tibljaš, dipl. knjižničar, dr. sc. Maja Opašić, Ksenija Vičić, prof. pedagogije. Također tu su i dodatne edukacije za osnaživanje postojećih volontera - Ksenija Vičić, prof. pedagogije, Verena Tibljaš, dipl. knjiž., Iva Lafta, mag.educ.rehab. (kroz cijelu godinu nekoliko radinica). Glavna aktivnost je svakodnevno volontiranje u bolnici od strane educiranih volontera (svaku večer od 19-20 sati), a jednom mjesečno se održava i supervizija volontera – Ksenija Vičić. Svake se godine organizira i izlet za volontere, a jednom godišnje evaluacija u bolnici - Sandra Antulić, prof. psiholog. Napominjemo kako bi u sklopu ovog projekta po prvi puta ostvariti suradnju s Udrugom Kamensko koja bi nam izradila željene torbe za „tete i barbe pričalice“ te bi time doprinijeli promociji projekta, a ujedno pružili i potporu samoj udruzi Kamensko. Sve će torbe nositi slogan projekta i logotipe svih donatora.
Saznaj više
bedževi.jpg
Približiti zakonitosti života u tami građanima, posebice mladima važno je zbog stvaranja uvjeta za bolje razumijevanje i prihvaćenost slijepih i drugih osoba s invaliditetom te djece s teškoćama u razvoju. Praktične su spoznaje vrijedni elementi u razumijevanju sljepoće i poticanju razvoja zdravih međuljudskih odnosa građana prema ovoj, još uvijek marginaliziranoj skupini. Cilj je da korisnici projekta nakon doživljenog iskustva, slijepe osobe percipiraju kao one koje imaju druge vrijednosti. No, istovremeno da razumiju sljepoću, vještine koje te osobe koriste i zanimanja kojima se mogu baviti. Poznavanje komunikacije, važno je zbog mogućeg obavljanja profesionalnih poslova i usluga npr. hotelijerstvo, turizam…, ili samo kao građani koji će na ulici pružiti pomoć. No, uloga pasa pomagača za humanizaciju života OSI i djece s teškoćama u razvoju mnogo je šira. Stoga su iznimno vrijedne edukativne radionice ovog projekta koje će posjetiteljima pružiti širu sliku o humanoj ulozi i mogućnostima uključivanja pasa pomagača, posebice u razvojnim procesima djece s višestrukim oštećenjima. Na taj ćemo način potaknuti poštivanje različitosti i senzibiliziranost prema OSI i djeci s teškoćama u razvoju. Aktivnosti: Priprema i tisak plakata, bannera, letaka, slikovnice, majica i šalica. Provedba: 11/2017.- 1/2018. Organizacija provedbe : Komunikacija sa GU za obrazovanje, kulturu i sport i partnerom - Muzejom suvremene umjetnosti. Provedba: 1-2/2018. Organizacija sudjelovanja 9 OŠ i 4 SŠ Provedba: 1-2/2018. Organizacija 7 vrtića. Provedba: 1-2/2018. Radionice za volontere: Predstavljanje projekta, komunikacija sa slijepim osobama, podjela zadataka (oko 20 osoba). Provedba: 2/ 2018. Priprema okruglog stola: 1/2018. Kontaktiranje UNIQA osiguranja o sudjelovanju na donatorskoj šetnji; Provedba: 1/2018. Provedba: Donatorska šetnja uz otvorenje programa u MSU Povorka: Bundek – MSU: osobe iz javnog života, zaposlenici UNIQA osiguranja koje vode korisnici pasa vodiča. INFO pult u MSU. Mogućnost prolaska kroz Kuću tame. Trodnevni program (3/ 2018.) Radionice za djecu vrtićke dobi uz izložbu radova u MSU – 6 radionica oko 120 djece. Kuća tame - 3 cjeline u kojima upoznajemo tamu uz korištenje ostalih osjetila. Vodstvo osigurava stručni tim Udruge i slijepe osobe. 1. Razlikovanje mirisa, taktilno snalaženje u životnim vještinama… 2.Predstavljanje računala s govornim softverom, Brailleovo pismo, upoznavanje rada fizioterapeuta. 3.Improvizacija kućnog okruženja uz samostalno posluživanje napitaka; dnevno oko 120 učenika OŠ i SŠ. Prolazak staze s preprekama s povezom na očima u pratnji psa vodiča. INFO ŠTAND s promo materijalima i informacijama o Projektu. Prezentacija rada psa pomagača osobi u invalidskim kolicima „ Upotrijebi pojmove i izrazi dojmove“ – upis u knjigu utisaka. Okrugli stol: „Suportivna uloga terapijskog psa u radu sa stručnjacima“ Promocija projekta: kroz tiskane, elektronske medije i društvene mreže… Monitoring i evaluacija: interna
Saznaj više
logo Udruga.jpg
Projekt „MI SMO PRIJATELJI ZELENE ENERGIJE I ZDRAVOG OKOLIŠA, A VI?“ je nova etapa Višegodišnjeg programa „Hrvatska – Država zdravog životnog okoliša i energetske učinkovitosti“ http://energetika.potrosac.hr/images/pdf/Visegodisnji_energetski_program.pdf Ovogodišnjeg lipnja završili smo Projekt „Svjetlost na zajedničkom putu 2016“. Tijekom realizacije tog projekta. a) Postavili smo 3 EKO instalacije kao dio „Zelene knjižnice i učionice energetske učinkovitosti“ b) Priredili smo cijeli niz edukacijskih materijala, PowerPoint prezentacija i veliko istraživanje „Zaštita okoliša i energetska učinkovitosti“ koje MORAMO postavili na web-portal www.potrosac.hr (sub-domena „Energetika / Okoliš“) c) Objavili smo obimniji tekst „Plastične vrećice su ekološki problem“ na potrošačkim e-novinama na web-adresama http://trosilica.info/kolumne/ilija-rkman/112-plasticne-vrecice-su-ekoloski-problema http://trosilica.info/images/pdf/plastine-i_platnene-vreice_ceker-2.pdf Za realizaciju nove faze Višegodišnjeg programa „Hrvatska – Država zdravog životnog okoliša i energetske učinkovitosti“, zbog čega tražimo donaciju (sponzorstvo ili finacijsku potporu) za: PRIPREMNE AKTIVNOSTI A. 15.09.2017. DO 15.10.2017. GODINE 1) Poslati pozive državnim i institucijama Grada Zagreba na JAVNO OTVORENJE NOVE TRI EKO-INSTALACIJE I POZIV GRAĐANIMA, ŠKOLAMA I MEDIJIMA ZA KORIŠTENJE 2) Pozvati 6 osnovnih zagrebačkih osnovnih škola u posjetu naše (njihove) „Zelene knjižnice i učionice energetske učinkovitosti“ B. 01.10.2017. do 15.10.2015. 3) Postaviti sve nove edukacijske materijale, materijale, ankete, PowerPoint prezentacije, izvješća na portal www.potrosac.hr (sub-domena Energetika / Okoliš) 4) Postaviti trodjelni LED refletor (imamo) 5) Nabaviti i postaviti 2 stropne LED 6) Nabaviti i postaviti 5 novih tipova LED žarulja (već smo montirali štedna, halogena i LED rasvjetna tijela nabavljenih 2014 i 2015 godine) PROVEDBENA FAZA PROJEKTA „„MI SMO PRIJATELJI ZELENE ENERGIJE I ZDRAVOG OKOLIŠA, A VI?“ - JAVNO OTVORENJE NOVE TRI EKO-INSTALACIJE I POZIV GRAĐANIMA, ŠKOLAMA I MEDIJIMA ZA KORIŠTENJE ZELENE KNJIŽNICE I UČIONICE ENERGETSKE UČINKOVITOSTI - Posjete osnovih škola (kratko predavanje, interaktivna radionica i razgovor sa učenicima) - Nastaviti tjedno postavljenja postova (edukacijski sadržaji, savjeti i informacije) na web-portala www.potrosac.hr i Facebook profil https://www.facebook.com/energetika.potrosac - NASTAVITI LOBIRANJE I MEDIJSKU KAMPANJU, KAO KLJUČNA AKTIVNOST PROJEKTA, „KONAČNO JE TRENUTAK ZA DJELATNO LOBIRANJE I ZAŠTITU „CEKERA“ (logožara) KAO IZVORNOG I HRVATSKOG TRADICIONALNOG PROIZVODA KAO ALTERNATIVE JEDNOKRATNIH - Prirediti PowerPoint prezentacije i poslati svim EKO-školama u EH - Provodiditi procesnu evaluaciju ZAVRŠETAK PROJEKTA 15.12.2017. DO 31.12.2017. - Provesti Evaluacija ishoda (učinka) Projekta - Prirediti i poslati narativni i finacijsko izvješće UNIQA-e
Saznaj više
potrosac.jpg