Projekt je osmišljen kao odgovor na tehnički i funkcionalno zastarjelu informatičku učionicu, s ciljem stvaranja suvremenog, održivog i poticajnog digitalnog okruženja koje će omogućiti razvoj digitalnih, ekoloških i financijskih kompetencija učenika. Projekt uključuje oko 50 učenika, a aktivnosti se provode u četiri etape: 1. Etapa: Analiza i planiranje Učenici iz izvannastavne grupe Digitalni znalci provode inventuru postojeće informatičke opreme, analiziraju njezinu funkcionalnost i identificiraju uređaje za elektronički otpad. Paralelno se izrađuje financijska analiza potrebne opreme, planira budžet i izrađuje prijedlog za nabavu. U ovoj fazi učenici razvijaju vještine planiranja, timskog rada i odgovornog odlučivanja. 2. Etapa: Nabava i digitalizacija Na temelju izrađenog plana, škola provodi nabavu nove informatičke opreme (računala, periferije, mrežna oprema). Učenici sudjeluju u raspakiravanju, postavljanju i testiranju uređaja, čime stječu praktična znanja o digitalnoj infrastrukturi. Nova oprema omogućit će kvalitetniju nastavu informatike, ali i korištenje učionice za druge obrazovne sadržaje i aktivnosti. 3. Etapa: Reciklaža i kreativna ponovna uporaba Uređaji koji su označeni kao elektronički otpad rastavljaju se i recikliraju. Učenici iz Školske zadruge, Domaćinstva i Medijske grupe izrađuju uporabne predmete od dijelova stare opreme (npr. držači za olovke, privjesci, okvir za slike, sat, pano iz monitora, police iz središnje jedinice). Proizvodi se prezentiraju i prodaju na školskim događanjima, čime se potiče poduzetništvo i kreativnost. 4. Etapa: Edukacija i diseminacija Učenici izrađuju edukativne materijale (plakate, prezentacije, videozapise) o važnosti održivosti, reciklaže i financijske pismenosti. Uređuju pano za vršnjake i mlađe učenike te predstavljaju projekt na školskim i lokalnim događanjima. Time se širi utjecaj projekta na cijelu školsku zajednicu i lokalnu sredinu.