Predmet natječaja je dodjela donacija za projekte financijske pismenosti za djecu i mlade.
Ove godine natječaj je otvoren isključivo za škole kako bismo dodatno potaknuli razvoj praktičnih i održivih edukativnih aktivnosti unutar školskog sustava - tamo gdje financijska pismenost može imati dugoročan učinak i postati dio svakodnevnog učenja.
Financijska pismenost jedna je od najvažnijih vještina u današnjem vremenu. To je kombinacija znanja, vještina, stavova i ponašanja potrebnih za donošenje ispravnih financijskih odluka. Važna je jer umanjuje rizik od siromaštva i pridonosi ekonomskom rastu i razvoju, kako pojedinca tako i čitavog društva. Financijsko znanje, financijsko ponašanje i odnos prema novcu mogu odrediti našu budućnost. Stoga je važno djecu već od malih nogu učiti osnovnim financijskim pojmovima jer će njihova financijska dobrobit jednoga dana ponajprije ovisiti o njihovoj financijskoj pismenosti.
Prihvatljivi prijavitelji:
- Škole (osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj)
Uvjeti i pravila sudjelovanja u natječaju:
- Prijavitelj mora biti pravno ustrojen i registriran pri mjerodavnoj instituciji u Republici Hrvatskoj (prijavitelj ne treba prilagati dokaz ali Organizator natječaja ima pravo provjeriti istinitost navoda prijavitelja).
- Prijavitelj mora imati sjedište u Republici Hrvatskoj.
- Svaki sudionik može prijaviti samo jedan projekt.
- Projekt se prijavljuje na posebnom obrascu OVDJE
- U prijavi se treba konkretno navesti na što će se sredstva utrošiti (financijski plan).
- Uz prijavu je potrebno priložiti fotografiju, ilustraciju ili logotip projekta.
- Nepotpune i nelektorirane prijave neće se razmatrati.
Iznos donacije
- Tražena sredstva za pojedini donacijski projekt ne mogu biti manja od 1.000,00 eura niti veća od 5.000,00 eura te u prijavi nije dopušteno zatražiti veći iznos; prijavitelj treba predložiti iznos donacije u skladu s financijskim planom do najviše 5.000,00 eura.
- Organizator će procijeniti koliko će projekata donirati i u kojem ukupnom iznosu.
- Odobrena sredstva za donaciju moraju biti iskorištena s ciljem navedenim u prijavi najkasnije do kraja školske godine 2025. - 2026.
- Svaka prijava bit će pregledana i ako zadovoljava uvjete i pravila, objavljena na stranici Radost života (samo opis i cilj projekta te naziv prijavitelja).
Način prijave:
- Projekt se prijavljuje na posebnom obrascu koji se ispunjava online na stranicama Organizatora.
- Nije moguće naknadno mijenjanje, brisanje ili ponovno slanje prijave na zahtjev prijavitelja.
- Uz popunjeni obrazac potrebno je priložiti fotografiju, logotip ili ilustraciju projekta na koje prijavitelj ima pravo korištenja. Ne smiju se preuzimati fotografije niti drugi slikovni materijali s interneta te će se prijavitelji koji ih prilože, a organizator utvrdi da su time narušena nečija autorska prava, biti isključeni iz natječaja.
Rok prijave te objava i obavještavanje dobitnika donacija
- Natječaj je otvoren od 5. svibnja do 1. lipnja 2025. u ponoć (24:00 sata) te se prijave pristigle nakon tog datuma neće razmatrati.
- Projekti će biti odabrani do 3. srpnja 2025. godine.
- Sudionici natječaja čiji su projekti odabrani bit će o tome obaviješteni pisanim putem te će s njima Organizator natječaja sklopiti ugovor.
- Ispunjavanjem obrasca prijave sudionik daje suglasnost za objavu podataka na internetskoj stranici „Radost života“ i promociju projekta u javnosti od strane UNIQA osiguranja.
- Dobitnici donacije dužni su podnijeti izvješće o provedenom projektu u roku koji će biti definiran Ugovorom o donaciji.
Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je Odjel za brend i komunikacije UNIQA osiguranja.
Pišite nam na: komunikacije@uniqa.hr i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku.