Povratak na vrh

"Digitalna zadruga – Učimo kroz praksu"

Učenici će steći osnovna znanja i vještine upravljanja novcem, naučiti razlikovati potrebe od želja, razumjeti važnost štednje i odgovornog trošenja. Kroz praktičan rad u zadruzi razvijat će poduzetnički duh, timski rad i sposobnost planiranja. Nastavnici će biti osposobljeni za provedbu sličnih aktivnosti u budućnosti, a škola će dobiti priručnik i digitalne alate te mobilnu aplikaciju za trajnu primjenu projekta. Projekt će rezultirati većom financijskom pismenošću i samopouzdanjem učenika u financijskim pitanjima a učenička zadruga će povećati svoju produktivnost na smotrama te postati održivija.

O projektu:

Projekt se sastoji od četiri glavne etape: 1. Pripremna faza: • Planiranje školskog kurikuluma i rasporeda nastave tri navedena predmeta • Izrada nastavnih materijala, scenarija poučavanja i priručnika za učitelje • Edukacija nastavnog osoblja o financijskoj pismenosti i metodama poučavanja 2. Provedba radionica: • Organizacija interaktivnih radionica na teme: upravljanje osobnim budžetom, štednja, odgovorno trošenje, osnove poduzetništva • Organizacija interaktivnih istraživačkih radionica na teme : planiranje putovanja, , planiranje uređenja sobe/ učionice te radionice ispitivanje tržišta za buduće proizvode i suvenire zadruge ( anketiranje i obrada prikupljenih podataka) • Simulacije kupovine i prodaje, izrada jednostavnih financijskih planova • Upoznavanje s programima za izradu mrežne stranice zadruge • Upoznavanje s alatom za izradu mobilne aplikacije 3. Praktična primjena kroz učeničku zadrugu: • Učenici sudjeluju u vođenju učeničke zadruge: planiranje proizvodnje, izrada proizvoda, izračun troškova i prihoda, izdavanje računa (bez PDV-a i fiskalizacije) – vođenje skladišta robe • Izrada mobilne aplikacije za izdavanje računa učeničke zadruge i vođenje evidencije prihoda i rashoda (korištenjem digitalnih alata) . Za izradu mobilne aplikacije za izdavanje računa učeničke zadruge koja ne treba sadržavati PDV niti fiskalni račun (što je u skladu s člankom 9, prema kojem učenička zadruga ne izdaje račune s takvim podacima), • Izrada mrežne stranice učeničke zadruge 4. Evaluacija i diseminacija: • Praćenje napretka učenika kroz kvizove i praktične zadatke • Izrađena mrežna stranica zadruge • Izrađena mobilna aplikacija koja će se prezentirati javno kroz prikaz praktičnog rada • Završna prezentacija rezultata projekta roditeljima i lokalnoj zajednici • Izrada digitalne brošure s primjerima dobre prakse i scenarijima poučavanja za predmete informatika, matematika, geografija te međupredmetne teme poduzetništvo, građanski odgoj, održivi razvoj i osobni rast i razvoj te Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT). Projekt uključuje suradnju s lokalnim poduzetnicima i financijskim stručnjacima koji će održati gostujuća predavanja i radionice.