Kroz prvo predavanje, učenici će biti upoznati s pojmom plaće, mjesečnih troškova, štednje, životnog osiguranja, trećeg mirovinskog stupa i svim ostalim pojmovima iz područja financijske pismenosti koji su potrebni u svakodnevnom životu i radu. Kroz drugo predavanje, učenici će biti upoznati s raznolikim načinima uštede novca te kako ih pametno uložiti. Posebna pažnja bit će posvećena ulaganju novaca u životno osiguranje i treći mirovinski stup. Učenicima će biti jasno prikazano kako s malim mjesečnim ulaganjima u životno osiguranje i/ili treći mirovinski stup mogu na kraju radnog vijeka uštedjeti znatnu količinu novca koja će im dobro doći kada ostvare pravo na mirovinu. Tijekom radionica učenici će pokušati primijeniti stečene informacije i znanja tijekom predavanja te na taj način osvijestiti potrebu za štednjom i pametnim ulaganjem. Tijekom radionica, učenici će biti podijeljeni u 4 - 6 manjih grupa radi efikasnijeg provođenja radionica. Projektne aktivnosti su sljedeće: 1. Predavanje o osnovama financijske pismenosti. 2. Radionica br.1 – Tijekom radionice učenicima će biti pokazana lista mjesečnih troškova jedne četveročlane obitelji. Na učenicima je da uoče koji su troškovi bespotrebni tj. bez čega se može. Učenicima će biti ukazano na troškove koji se mogu smanjiti kako bi potrošnja odgovarala količini zarađenih novčanih sredstava. Posjet HNB-u 3. Predavanje tijekom kojeg će učenicima biti prikazano kako uštedjeti novce i pametno ih uložiti. 4. Radionica br. 2 – Tijekom radionice učenici će pokušati sami izraditi listu mjesečnih troškova koristeći se informacijama koje su dobili tijekom predavanja i prve radionice.5. Simulacija odlaska na tržnicu i u dućan kako bi učenici stekli uvid koliko je namirnica potrebno za jedan mjesec za četveročlanu obitelj. Sve će namirnice biti slikovno prikazane, a učenici će imati plastificirane fotokopije novčanica kako bi simulacija kupovine bila što zornija.6. Odlazak s učenicima u dućan u kupovinu namirnica koje su potrebne za četveročlanu obitelj za 1 mjesec. Učenici će biti podijeljeni u 6 grupa po 5 učenika kako bi se lakše kupovalo. Kupljene namirnice bit će donirane školskoj kuhinji u kojoj će gospođe kuharice te namirnice iskoristiti za kuhanje ručkova i užina za naše učenike. Posjet Muzeju novaca Radionice će biti provedene kroz dva projektna dana. 7. Izlet – Učenici će odlučiti kamo žele na izlet pri tome vodeći računa da njihova ušteđevina pokriva troškove izleta. Očekivati je da zbog svojeg financijskog statusa učenici neće moći uštedjeti dovoljno za izlet pa će im se dio troškova pokriti iz financijskih sredstava projekta. Zbog svojih loših kognitivnih sposobnosti, učenici nisu svjesni potrebe za financijskim opismenjavanjem pa će pružanje okrjepe tijekom predavanja biti čimbenik koji će ih privući da sudjeluju u aktivnostima projekta. Važno je napomenuti da će se dio projektnih aktivnosti odvijati nakon njihove nastave kada su učenici umorni i gladni pa će im okrjepa dobro doći.