Projekt „Zovnica mudrosti“ provodit će se tijekom četiri mjeseca i sastoji se od četiri međusobno povezane etape, koje omogućuju učenicima srednjih škola Imotske krajine stjecanje financijskih znanja kroz praktičan i kulturno relevantan pristup. 1. Pripremna faza (1. mjesec): U prvoj etapi projektni tim, sastavljen od nastavnika i učenika, provodi uvodnu radionicu o važnosti financijske pismenosti i lokalnoj tradiciji štednje. Prikupljaju se informacije o povijesnoj ulozi „zovnice“ kroz razgovore sa starijim članovima zajednice i lokalnim stručnjacima. Formiraju se radne skupine učenika, određuju mentori i izrađuje detaljan plan aktivnosti. 2. Edukativne radionice i istraživački zadaci (2. mjesec): U drugoj etapi organiziraju se interaktivne radionice o osnovama osobnih financija: što je štednja, kako planirati budžet, odgovorno trošenje i važnost financijskog planiranja. Učenici provode istraživačke zadatke – prikupljaju priče i anegdote o štednji iz obitelji i lokalne zajednice, istražuju stare predmete i običaje povezane s „zovnicom“. Radionice vode nastavnici ekonomije i gosti predavači (npr. lokalni poduzetnici, bankari). 3. Izrada edukativnih materijala i prezentacija (3. mjesec): Treća etapa usmjerena je na kreativni rad učenika. Na temelju prikupljenih informacija i naučenih vještina, učenici izrađuju edukativne plakate, brošure, digitalne prezentacije i video priloge o važnosti štednje i mudrog upravljanja novcem. Poseban naglasak stavlja se na povezivanje tradicije i suvremenih financijskih izazova. U ovoj fazi učenici pripremaju i završnu prezentaciju projekta. Brošuru koju kreiramo planiramo prevesti na njemački i francuski jezik. 4. Zajednička završna manifestacija i evaluacija (4. mjesec): Projekt završava javnom prezentacijom rezultata u školi ili lokalnoj zajednici, gdje učenici predstavljaju svoje radove, iskustva i stečena znanja pred roditeljima, nastavnicima i predstavnicima lokalne zajednice. Održava se i panel diskusija na temu financijske pismenosti i očuvanja kulturne baštine. Nakon manifestacije provodi se evaluacija projekta kroz anketu među sudionicima i mentorima, a rezultati se koriste za izradu završnog izvješća i prijedloga za nastavak sličnih aktivnosti. Projekt „Zovnica mudrosti“ tako kroz četiri jasno definirane etape omogućuje učenicima ne samo stjecanje praktičnih financijskih znanja, već i jačanje ponosa na lokalnu tradiciju, razvoj timskog rada, komunikacijskih i prezentacijskih vještina te povezivanje škole s lokalnom zajednicom. Ovakav pristup osigurava održivost i dugoročan učinak projekta na financijsku pismenost mladih u Imotskoj krajini.