Naš projekt bi započeo predstavljam projekta na Vijeću učenika i Vijeću roditelja jer želimo informirati kako učenike tako i roditelje o važnosti financijske pismenosti. Na početku projekta željeli bi provesti anketni upitnik gdje bi ispitali tri komponente: financijsko znanje, financijsko ponašanje i odnos prema novcu s ciljem ispitivanja financijske pismenosti učenika naše škole. Glavne aktivnosti projekta bile bi sudjelovanje učenika u obrazovnim radionicama i predavanjima: Financijska pismenost-što je to? (vanjski suradnik RBA, učenici) Novac (učenici, nastavnici Informatike; Povijesti) Želje i potrebe (učenici, nastavnici Politike i gospodarstva; Matematike) Osobni proračun (učenici) Online plaćanja i Internetske prijevare (uz Dan sigurnijeg interneta) -učenici, vanjski suradnik RBA Osiguranje za početnike (vrste osiguranja, praktični slučajevi osiguranja iz svakodnevnog života, praktični primjeri zaštite potrošača u osiguranju)-učenici, vanjski suradnik Grawe osiguranje Zelene financije (uz Dan planeta Zemlje, 22.04.) (učenici nastavnici Ekološke skupine predmeta) Dodatne aktivnosti koje bi se provele su: Obilježavanje Svjetskog dana potrošača (15.03.) kada će učenici pripremiti prezentaciju s ciljem edukacije o osnovnim potrošačkim pravima i obvezama koja će biti povezana i s radionicom Obilježavanje Svjetskog i Europskog tjedna novca kada će učenici posjeti poslovnicu banke s ciljem upoznavanja bankarskog sustava (važnost štednje) Učenici će izraditi kratki informativni letak na temu Zelene financije s kojim će izaći među građane uoči obilježavanja Dana planeta Zemlje i tako ih informirati o važnosti očuvanja našeg planeta kroz financije Kroz mjesec dana učenici će voditi osobne financije u Excelici (ustupila HUB) ili preko aplikacije Profile (FSO) Posjet FLiP - First Financial Life Park centru u Beču Provedba anketnog upitnika na kraju projekta, vrednovanje, analiza, refleksija