1.Etapa: Priprema i inicijalna procjena (IX) Primarni zadatak prve etape je okupljanje nastavnika koji žele sudjelovati u provedbi projekta, podjela uloga i zadataka, izrada vremenskog okvira i plana aktivnosti. Cilj je organizirati strukturu i plan provedbe projekta. Slijedi provođenje inicijalne ankete i analiza njenih rezultata kako bi se dobile informacije o početnoj razini financijske pismenosti učenika. Cilj je utvrditi razinu financijske pismenosti učenika te prepoznati područja u kojima je edukacija najpotrebnija. 2.Etapa: Provedba edukativnih aktivnosti (X-XII) Provedba edukativnih radionica za učenike i educiranje nastavnika iz područja financijske pismenosti. Edukativne radionice razlikuju se s obzirom na dob učenika (osnove financijske pismenosti za učenike prvih razreda, izrada financijskih planova za druge razrede, štednja i investiranje za treće razrede, financiranje projekata i financijsko poslovanje za četvrte razrede). U svakom razredu provest će se najmanje jedno predavanje i jedna praktična radionica. Surađivat će se s vanjskim suradnicima koji učenicima prenose teorijska znanja i vlastita iskustva s područja samostalnog poslovanja. Cilj je stjecanje znanja na području financijskih vještina. 3.Etapa: Kreativno izražavanje i primjena znanja (I-IV) U trećoj etapi aktivnosti su usmjerene na izradu edukativnih materijala. Učenici kreiraju plakate, edukativnu knjižicu i likovne materijale povezane s temom. Naglasak je na povezivanju kreativnosti i edukacije. Cilj je omogućiti učenicima kritičko promišljanje stečenih znanja kroz analizu i planiranje edukativnih sadržaja. Aktivnosti se provode kroz mentorski rad uključenih nastavnika, a završavaju selekcijom najboljih radova čiji je cilj osigurati kvalitetu odabranih radova. Uključeni nastavnici u ovoj etapi izrađuju materijale za provedbu radionica za buduće generacije kako bi se povećala održivost projekta. 4.Etapa: Diseminacija i suradnja (IV-VI) Započinje se izložbom učeničkih radova u školskoj galeriji. Izlažu se odabrani radovi (edukativni plakati, edukativna knjižica, likovni radovi) kako bi se istaknuli učenici koji su sudjelovali te njih i druge učenike motiviralo na buduće sudjelovanje. Slijedi i medijska objava materijala na web stranici škole, društvenim mrežama škole te Edutoriju zbog javne prezentacije i promocije projekta te široke dostupnost edukativnih materijala. Očekuje se i sudjelovanje u edukaciji Štedopis na koju smo se prijavili (ne znamo hoćemo li biti odabrani). Sudjelovanjem će se povećati broj radionica i suradnji te razina edukacije nastavnika. 5.Etapa: Evaluacija (VI) U posljednjoj etapi ponavlja se anketa o financijskoj pismenosti, a rezultati analiziraju i uspoređuju s onima dobivenim na početku godine. Cilj je mjerenje napretka znanja. Provodi se i evaluacija o zadovoljstvu provedenim. Pripremaju se rezultati za prezentaciju i predavanja za županijska stručna vijeća te će prema mogućnostima biti prezentirana u ovoj ili idućoj školskoj godini.