Alina je jedna od tridesetero djece koja su ove jeseni prvi put sjela u školske klupe u Područnoj školi Držimurec-Strelec u Maloj Subotici. Geometrijski oblici, prva slova, prve brojke… Priča bi dalje tekla uobičajeno, da Alina ne živi u segregiranom romskom naselju Piškorovec. Njezin materinji jezik je rumunjski-bajaški. Alina i njezini vršnjaci trebaju dodatnu podršku kako bi jednog dana prekinuli začarani krug siromaštva i socijalne isključenosti. Zato je je njezin san da postane učiteljica osobito važan. Zbog svoje nacionalnosti, uvjeta odrastanja, t radicije i društvenog položaja Roma, Alina će se morati puno više od svojih vršnjaka truditi da bi ostvarila taj svoj san. Alinine šanse su veće ako njeno obrazovanje podrže roditelji, koji su se vjenčali dok su još bili maloljetni. Alina je dobila priliku pripremiti se za školu jer je zajedno s oditeljima pohađala radionice „Vrijeme je za priču“ organizirane tijekom ljeta u Područnoj školi Držimurec-Strelec u Maloj Subotici.
U projektu, koji je dobio potporu i u prvom krugu Radosti života, sudjelovalo je 30 djece sa svojim roditeljima. Uz pomoć slikovnica, pričanja priča i poticajnih aktivnosti, djeca su imala priliku aktivno se koristiti hrvatskim jezikom, povećati razumijevanje hrvatskog jezika, sudjelovati u aktivnostima koje potiču razvoj koncentracije, pažnje i grafomotoričkih sposobnosti te kvalitetno provesti vrijeme tijekom ljetnih praznika. Kroz zajedničko sudjelovanje roditelja i djece, doprinijelo se stvaranju kvalitetnog odnosa i emocionalne bliskosti između roditelja i djeteta, a sami
roditelji su osnaženi za pružanje podrške svojoj djeci u učenju.
Povratak na projekte