1. Nabava potrebe robe i opreme (Voditelj projekta i stručni tim - 1. – 3. mjesec provedbe) Postavljene su klupe sa stolovima, nabavlja se solarna pumpa za solarno navodnjavanje, vrtna sadilica od bagremovog drveta (povišene gredice), supstrati zemlje, sadnice voćaka 2. Odabrane su sadnice, posađene su voćke i zasađeno je povrće te je provedena edukacija o njihovim specifičnostima (Voditelj projekta i stručni tim - 2. mjesec provedbe) Kroz rad na zemlji djeca imaju izravan kontakt s tlom, biljkama i životinjama, stječu osobno iskustvo rada u vrtu putem različitih aktivnosti kao što su kopanje, plijevljenje, zalijevanje, sijanje, sađenje, održavanje vrta i usvajaju zdrave životne navike poput pravilne prehrane, štednje energenata, svjesnijeg odnosa prema okolišu. 3. Satovi razredne zajednice i nastava se održavaju u prirodi i učenici su uključeni su u održavanje školskog vrta kroz izvannastavne aktivnosti i projekte (Učitelji i stručni tim - 2., 3. i 4. mjesec provedbe) Naše klupice, stolovi i eko vrt pomalo postaju mjesto okupljanja roditelja, djece i lokalne zajednice te se svi uključuju u uređenje vrta i ostala događanja. Rad u vrtu i briga o biljkama imaju pozitivan utjecaj na učenike, kako u području stjecanja pozitivnih radnih navika, stvaranja osjećaja odgovornosti, tako i u širenju važnosti brige i uređenja okoliša u zajednici. 4. Promidžba projektnih aktivnosti (Voditelj projekta i stručni tim, cijelo vrijeme tijekom provedbe) Redovita izrada i objava priopćenja za medije u lokalnim medijima, objave na društvenim medijima, ostale aktivnosti informiranja i promocije projektnih aktivnosti i rezultata. 5. Analiza anketa sudionika i sažete preporuke za poboljšanja za iduću školsku godinu i izrada završnog izvještaja za Uniqa osiguranje (Voditelj projekta i stručni tim, vodstvo škole - 6. mjesec provedbe)