Povratak na vrh

ŠKOLA ZA OKOLIŠ

Očekivani rezultati Rad u programima i projektima u koje se uključujemo predstavlja veliko zadovoljstvo, kako nama učiteljima, tako i našim učenicima, koji ističu da im takav način učenja predstavlja zadovoljstvo jer su uključeni u timski rad, surađuju s profesorima, surađuju s znanstvenicima iz cijelog svijeta, što im omogućuje stjecanje znanja i razvijanje vlastitih sposobnosti.Praćenje i vrednovanje projekta Program se vrednuje od strane sudionika a i zapaženim rezultatima koje naš članovi postižu na nacionalnim i međunarodnim natjecanjima i smotrama.

O projektu:

Svake godine se planira uz stalne međunarodne projekte i ekološke akcije nova programska tema koja se realizira kroz jednu godinu kao timski, razredni ili kao tema u koju se uključuju svi učenici škole. Suradnja na edukaciji sudionika u relevantnim institucijama (VODOVOD Labin, ZZJZ Istarske županije….) Kroz cijelu godinu: priprema u školskom laboratoriju, mjerenja na terenu, analiza rezultata, objava rezultata. AKTIVNOSTI SE PROVODE KROZ NEKOLIKO RAZINA: 1. EDUKACIJA NOVIH ČLANOVA ZA MEĐUNARODNE PROGRAME (nastavnike i učenike): a. THE GLOBE PROGRAM, https://www.globe.gov/ b. GLOBE AT NIGHT PROGRAM, https://www.globeatnight.org/ c. UNESCO SEMEP PROGRAM, http://semep.cnbs.ro/about-unesco-semep/ d. CLEAN UP THE MED, https://www.legambiente.it/clean-up-the-med-en/ 2. RAD U MEĐUNARODNIM PROGRAMIMA JE KONTINUIRAN: a. Kontinuirano praćenje meteoroloških, hidroloških, fenoloških i pedoloških uvjeta prema GLOBE protokolima sa ciljem uočavanja klimatskih promjena (25. godine praćenja). b. Kontinuirano praćenje svjetlosnog onečišćenja prema GLOBE AT NIGHT protokolima sa ciljem upozoravanja javnosti na štetne posljedice svjetlosnog onečišćenja(16. godina praćenja). c. Kontinuirano praćenje stanja mora na području Labinštine prema UNESCO SEMEP protokolima (28. godina praćenja). d. Kontinuirano praćenje divljih deponija na području Labinštine u okviru CLEAN UP MED programa (12. godina praćenja). 2. PROGRAMSKA TEMA Planira se u dogovoru s učenicima i lokalnom zajednicom za svaku školsku godinu, primjeri su: • Umiru li lokve Labinštine, • Stanje tla na Labinštini, • Starost i stanje borovih šuma na području grada Labina. • Staza božanskih izvora, • Analiza ispravnosti vode za piće na području Labinštine - H2S indikator papirima vlastite izrade, • Mjerenja troposferskog ozona – ozon detektor indikator papirima vlastite izrade, • Pročišćavanje otpadne vode – biljni pročistać vlastite izrade Više na: https://ssmb-arhiva.com/766/skola-za-okolis-school-environment-2022 3. OBILJEŽAVANJE ZNAČAJNIH DATUMA: Svjetski dan voda, Dan planete Zemlje, Međunarodni dan bioraznolikosti, Svjetski dan zaštite okoliša, Svjetski dan zdravlja, Svjetski dan svemira Kampanja: „Zasadi stablo ne budi panj“ Više na: https://ssmb.hr/nastavnici/nastavni-materijali-i-izvjesca/#53-71-skola-za-okolis Svake godine se za pojedino obilježavanje planiraju aktivnosti u dogovoru s učenicima i prema zadanim temama.