Povratak na vrh

'Moja škola kroz zelene naočale '

Rezultati projekta bi bili uspješno odvajanje otpada na razini škole I kvarta u krugu škole, sređeni školski vrt sa ljekovitim biljem u kojem bi svaka biljka imala oznaku I kao takva služila u edukacijske svrhe. Učenici na projektu bi sakupljali biootpad škole i održavali kompostište sa glistama. Izrađene glinene teglice i eterična ulja za prodaju kroz školsku zadrugu.

O projektu:

Teme koje će biti okosnice za kreiranje svih drugih vrsta radionica i edukacija 1. Radionice o recikliranju: Učenici uče o važnosti recikliranja, razvrstavanju otpada i pravilnom postupanju s otpadom. Mogu se organizirati radionice na kojima učenici izrađuju predmete od recikliranog materijala ili čak organizirati eko sajam na kojem će predstaviti svoje kreacije od recikliranog materijala. 2. Eksperimentalne radionice: Učenici provode različite eksperimente kako bi naučili o ekološkim procesima, poput fotosinteze, kruženja vode ili zagađenja zraka. 3. Vrtne radionice: Učenici mogu naučiti o organskom vrtlarstvu i uzgoju hrane. Mogu se organizirati radionice na kojima učenici pripremaju tlo, sade sjeme, njeguju biljkevlastitim ekološkim ojačivačima i uče o različitim vrstama povrća, voća i biljaka. 4. Radionice o zaštiti prirode: Učenici uče o važnosti očuvanja bioraznolikosti, različitim vrstama ekosustava, kao i o zaštiti ugroženih vrsta. Izrađivali bi hotele za kukce. 5. Radionice o energetskoj učinkovitosti: Učenici uče o načinima štednje energije, o korištenju obnovljivih izvora energije i o važnosti energetske učinkovitosti. Moguće su radionice na kojima se izrađuju solarni paneli ili se uči o korištenju LED rasvjete. Smatramo da ovakvim i sličnim aktivnostima doprinosimo podizanju svijesti o očuvanju okoliša i održivom razvoju.