Projekt bi imao dvije glavne etape. Prva etapa je izgradnja same učionice na otvorenom zbog čega nam i trebaju sredstva koja tražimo putem ovog natječaja. Izvođač radova bi po ponudi izgradio učionicu na otvorenom u dvorištu naše škole. Imamo veliki vanjski prostor te nam je škola okružena zelenilom, drvećem i travnatim površinama. Želimo očuvati okoliš škole, ali i iskoristiti ga na najbolji mogući način za učenje i razvoj učenika, a ne da stoji neiskorišten. Uvjeti su idealni za izgradnju jedne takve učionice na otvorenom koja bi doprinijela razvoju ekološke svijesti i zdravih životnih navika svih naših učenika i učitelja. Druga etapa bi bile same aktivnosti koje bi se provodile u učionici na otvorenom. Učionica na otvorenom omogućila bi niz aktivnosti: izvođenje redovne nastave, izvođenje izvannastavnih aktivnosti, radionice različite tematike, kvizove i natjecanja, istraživačku nastavu, promatranje klimatskih promjena, ukratko učenje promatranjem prirode i prirodnih pojava, eksperimentom (pokusom) i praktičnim radom te iskustvenim učenjem. Niz je mogućnosti koje će nam vanjska učionica, kao poticajna okolina, pružiti. U učionici planiramo ugostiti različite predavače s temama o zaštiti okoliša, zdrave prehrane, ali i druge struke i teme. U školskom dvorištu planira se i postavljanje meteorološke stanice pa bi projekt izgradnje učionice na otvorenom bio izvrsno proširenje ekološkim aktivnostima koje provodimo kroz Erasmus projekt “Živi zeleno, živi zdravo”, a uz meteorološku stanicu otvara se i niz drugih mogućnosti u koje bi se učenici mogli uključiti kroz nastavu geografije, biologije i fizike te na taj način razvijati STEM interese. Osim razvijanja ekološke svijesti, učenicima bi se korištenjem učionice, omogućio boravak na otvorenom, ne svježem zraku te bi se kroz učenje u pokretu poticao zdrav način života. Danas sve više djece sve manje vremena provodi vani, a puno vremena unutra za računalima i mobitelima. Učenjem vani, putem aktivnosti u učionici na otvorenom, želimo to promijeniti.