Povratak na vrh

ZegeVege festival održivog življenja

- Veća informiranost građana o utjecaju prehrane na zdravlje, održivom ekološkom načinu življenja, biljnoj prehrani, ekološki prihvatljivim rješenjima, te zaštiti okoliša; - Unapređenje zdravlja građana podizanjem svijesti o utjecaju zdrave biljne prehrane na zdravlje; - Unaprijeđena suradnja s postojećim ekološkim izlagačima i uspostavljena suradnja s novima; - Povećana dostupnost i prepoznatljivost ekoloških proizvoda i namirnica biljnog porijekla i unaprijeđena povezanost ponude zdravih ekoloških proizvoda s potražnjom; - Potaknut održivi ekonomski rast, te omogućen društveni razvitak malih obiteljskih poljoprivrednika kroz pojačavanje interesa građana za biljnu i ekološki uzgojenu hranu; - Poboljšan imidž Zagreba kao zdravog zelenog grada koji podržava raznolikost

O projektu:

Planirano je da na festivalu sudjeluje oko 80 izlagača, uglavnom proizvođača zdrave hrane, biljne kozmetike te ekoloških malih obiteljskih gospodarstava, kojima se na ovaj način omogućuje predstavljanje ciljanom tržištu, putem čega direktno unaprjeđuju svoje poslovanje kao i tržišnu konkurentnost te raznolikost. Na festivalu se također predstavljaju veganski restorani i udruge za zaštitu i prava životinja te ekologiju, ali i slične nevladine građanske inicijative jer su ekologija, održivost i biljna prehrana temelj kvalitetnog civilnog društva. Svi izlagači stoga imaju priliku građanima koji možda nisu ni bili svjesni bogatstva ponude, otvoriti vrata u jednostavnost življenja u skladu s principima zdravog života i očuvanja okoliša. U sklopu festivala odvijat će se edukativni i zabavni program. Festival se održava 15. godinu za redom, a godinama ga odlikuje posjećenost od oko 40 000 ljudi, a isto se planira i ove godine. 1. AKTIVNOST: Najavljivanje i oglašavanje Festivala REZULTATI: Veća posjećenost festivala, veća prepoznatljivost projekta, veća informiranost građana o zdravoj biljnoj prehrani METODE: Organizacija najavne manifestacije, billboard plakati, zastave na javim lokacijama, oglašavanje u novinama, internetskim portalima, web stranicama Udruge i festivala, newsletteru Udruge, mailing liste Udruge, slanjem dopisa medijima, gostovanja na TV i radio emisijama 2. AKTIVNOST: Izrada i distribucija brošure 15. ZeGeVege festivala REZULTATI: Bolja informiranost građana o utjecaju prehrane na zdravlje i o održivom razvoju, bolja mjerljivost rezultata projekta, unapređenje zdravlja građana podizanjem svijesti o utjecaju zdrave biljne prehrane na zdravlje METODE: Dijeljenje/distribucija brošura 3. AKTIVNOST: Organiziranje 10 edukativnih razgovora na pozornici/predavanja REZULTATI: Unapređenje zdravlja i ekološke osviještenosti građana podizanjem svijesti o utjecaju zdrave biljne prehrane na zdravlje i okoliš METODE: Direktna edukacija kroz izlaganja stručnjaka iz interesnog područja, intervjui, prezentacije 4. AKTIVNOST: Organiziranje i predstavljanje izlagača REZULTATI: Potpisani ugovori s oko 80 izlagača, upoznavanje građana s proizvođačima hrane biljnog porijekla, veća zainteresiranost građana za proizvode METODE: Organiziranje izlagača prije Festivala kontaktom s izlagačima putem emaila i telefona. Predstavljanje izlagača prije festivala putem društvenih mreža, na mrežnim stranicama Projekta i Udruge, putem newslettera Udruge. Za vrijeme festivala javnim razgovorom na pozornici festivala 5. AKTIVNOST: Prateći program na pozornici Festivala REZULTATI: Ostvarena suradnja s predstavnicima relevantnih institucija, ostvarena suradnja s izlagačima, građani informirani i o prednostima zdrave biljne prehrane i motivirani za veću brigu o svom zdravlju METODE: Organiziranje razgovora s izlagačima i govora uzvanika na pozornici Festivala, edukativni sadržaj pročitan od strane voditeljice Festivala