Povratak na vrh

Mali vrtlari – eko majstori

Pravilno razvrstan otpad u cijeloj školi Povrće i začinsko bilje koje se može iskoristiti u školskoj kuhinji Praktična primjena naučenog (mjerenje pH metrom i vlagomjerom, termometrom za tlo i kompost te indikator trakama nitrat/nitrit

O projektu:

Tijekom projekta bavit ćemo se ovim glavnim temama: 1. Poboljšanje situacije s odvajanjem otpada u školi a) Učenici će 4-6 tjedana prikupljati podatke o tome koji sve otpad bacaju u školi. Svaki će tjedan dežurni učenici u suradnji s predsjednikom razreda imati zadatak nadopuniti popis otpada koji učenici iz razreda bacaju. b) Predsjednici razreda će izraditi zajednički jedinstveni popis otpada. c) Učenici svakog razreda će na satu razrednika istražiti u koju se kantu koja vrsta otpada treba baciti. d) Predsjednici razreda će posjetit tvrtku Komunalac i poslušati predavanje predstavnika tvrtke o razvrstavanju otpada ili poslušati predavanje u školi. e) Učenici će na satu razrednika izraditi detaljne popise otpada. Iste će zalijepiti na kante s poklopcima koje će se nalaziti u svakom razredu. f) Učenici će na satu njemačkog/engleskog jezika izraditi kvizove ili igre u kojima će cilj biti digitalno razvrstavati različiti otpad. 2. Uzgoj biljaka u plasteniku a) Učenici razgovaraju na satu Prirode i društva s učiteljicama o sijanju i sazrijevanju biljaka te će na temelju prikupljenih podataka odlučiti koje će biljke zasaditi u plasteniku. b) Učenici istraživačkim radom kod kuće prikupljaju podatke o tome kako su se nekada biljke sadile i na koji su se način štitile od nametnika te predstavljaju rezultate svog istraživanja u razredu. c) Učenici donose dio presadnica ili sjemena od kuće i sade ili siju biljke. d) Učenici prate razvoj biljaka, rade u vrtu i štite biljke od nametnika na ekološki način. e) Učenici beru plodove/začinsko bilje i konzumiraju ih u obrocima u školskoj kuhinji. 3. Biološko i kemijsko praćenje biljaka a) Učenici na satovima Biologije i Kemije uče o instrumentima za mjerenje vlage, nitrata/nitrita i pH vrijednosti tla. b) Učenici u školskom vrtu vrše mjerenja pomoću odgovarajućih instrumenata. c) Učenici izrađuju prezentacije/izvješća o dobivenim podacima.