Povratak na vrh

Didaktička farma - inkluzija zajednice

- Povećan broj učenika uključenih u dodatne edukativne i vanškolske aktivnosti kroz novu dimenziju obrazovanja - osnaženo samopuzdanje, komunikacija, proaktivnost, psihičko i fizičko stanje djece i osoba s posebnim potrebama kroz spajanje s prirodom - Bolja informiranost djece i osoba s posebnim potrebama o kulturnoj baštini, bioraznolikosti i primjenjivim znanjima o uporabi bilja u svakodnevnom životu - Veća angažiranost djece u valorizaciji kulturne baštine i bioraznolikosti - potaknuta solidarnost te senzibilitet prema ljudima s posebnim potrebama

O projektu:

Projektom su obuhvaćene radionice koje će se odvijati na nekoliko mjesta, a vrijeme i slijed samih radionica bit će organizirani ovisno o vremenskim prilikama. Planirane edukacije za održavanje su: 1) Vrijednost dobre hrane od sjemenja do tanjura: cjelogodišnje edukacije koje će se odvijati ovisno o godišnjem dobu: priprema zemlje, priprema i briga o sadnicama u plasteniku, obrada zemlje, sadnja biljaka u vrt, briga o biljkama, branje povrća, degustacija povrća koju su uzgojili 2) Međugeneracijska solidarnost – prenošenje znanja starijih mlađima (ove će se edukacije odvijati također kroz cijelu godinu. Bit će prikazano kako se prerađuju masline na tradicionalan način, kako se izrađuje domaća tjestenina i kruh, izrada božićnih ukrasa od prirodnih materijala, izrada uskršnjih jaja od prirodnih materijala, kako starim predmetima dati novu vrijednost i uporabu...) 3) Bioraznolikost i kako ja mogu doprinijeti njenom očuvanju - edukacije se obrađivati posebno biljke i životinje na području regije te načine njihove primjene 4) Onoterapija i pet terapija: Kako bi i same životinje ekonomski pridnosile na održiv, a ne eksploatirajući način, održat će se terapije za djecu i osobe s posebnim potrebama posredstvom magaraca i ostalih životinja na farmi. Tečajevi će se održavati kroz cijelu godinu kako bi se zadovoljile potrebe djece i osoba s posebnim potrebama u vidu dodatnih aktivnosti i njihovog razvoja, a posebno razvoja samopouzdanja i osjećaja vrijednosti. 5) Diseminacija projektnih aktivnosti