Povratak na vrh

Ja sam budućnost

• Očekujemo da će sudionici projekta, djeca i njihovi roditelji, na radionicama steći interese navedene kao Ciljeve projekta, zadržati ih te provoditi samostalno aktivnosti u prirodi u svakodnevnom životu nakon radionica • Kod većeg dijela doći će do promjena stajališta o življenju i provođenju slobodnog vremena. • Djeca će steći potrebu za boravkom u prirodi i poticat će roditelje za planiranje i organizaciju vikenda i godišnjeg odmora koja uključuju kretanja, igre i aktivnosti u prirodi , uključivanje u ljetne kampove, višednevne radionice u kojima mogu realizirati stečenu potrebu za aktivnostima u prirodi. Nakon radionica bit će provedena online anketa, odvojeno kod djece i roditelja, o dojmovima nakon radionice, mišljenju o radu osoba koje provode program, mišljenja jesu li stekli nove vrijednosti, te prijedlozima o unaprjeđenju programa. Na temelju ankete izradit ćemo evaluaciju projekta.

O projektu:

CILJ PROJEKTA: Kreiranje i poticanje interesa: 1. priroda- upoznaj i voli prirodu 2. ekologija - svijest o očuvanju prirode 3. kretanje - kretanjem do zdravlja i regulacije tjelesne mase 4. pustolovina – zabavne, dinamične aktivnosti i igre u prirodi 5. druženje- umjesto virtualnog kontakta 6. ICT- korištenje tehnologija za učenje 7. obitelj - poticanje obiteljskih druženja u prirodi Smatramo da će djeca na našim radionicama upoznati i steći 7 navedenih interesa zato što bi se primjenjivale metode koje su atraktivne djeci; dinamika u igri, atraktivne lokacije, uzbudljive aktivnosti i kao svojevrstan mamac - upotreba mobilnih uređaja. Realizirat ćemo ga kroz 4 tematske radionice : • Orijentacija – osnove snalaženja na kartama, korištenje kompasa i kartografije na mobitelu, igre snalaženja u prostoru, orijentacija pomoću znakova u prirodi te eko akcija skupljanja otpadaka • Planinarenje – uspon na Sljeme uz korištenje kartografije na mobitelu, uz igre putem • Penjanje – osnove penjanja na stijeni, uz upotrebu užeta za prevenciju pokliznuća/pada i sigurnosne opreme (penjački pojas i kaciga) uz prethodne vježbe ravnoteže – slackline • Oslikavanje – oslikavanje pročelja zgrada s motivima prirode ili druženja djece Radionice će se održavati adekvatno aktualnoj situaciji vezano uz epidemiološke mjere i školski kalendar, u školskoj godini 2021/2022 (jesenji ili proljetni mjeseci s manje padalina). Radionice će biti znatan poticaj za druženje, obnavljanje socijalnih kontakata poremećenih mjerama COVID 19, potresima, online nastavom, izolacijama i distanciranjem. Dodatno, kod radionica u okolici Gline, doći će do upoznavanja djece iz nerazvijenih i potresom pogođenih područja te djece iz urbane sredine. U toj interakciji će doći do razmjene iskustava i stjecanja novih pogleda na životne okolnosti; jedni će dobiti toplu podršku te osjet da nisu zaboravljeni i ostavljeni nedaćama a drugi uvid da žive u lagodnim okolnostima, razvoj empatije za stradale te pozitivan osjećaj koji se javlja po pružanju pomoći stradalima (prikupljanje igračaka, nastavnih pomagala i sl.) Na radionicama ćemo djecu upućivati na korištenje uređaja i naprava koje povećavaju njihova tehnička znanja, inventivne i kreativne sposobnosti korištenjem istih na uobičajene ali i na načine koji će njima dati zanimljive rezultate. Na radionicama ćemo podučavati osnove fotografije tako što će djeca fotografirati motive prirode i djece u prirodi. Bit će odabirane najbolje fotografije, a kreatori će biti nagrađeni praktičnim poklonima za aktivnosti u prirodi. Tako ćemo ih motivirati na stvaranje zanimljivih fotografija, koja uključuju i drugu djecu umjesto čestih selfie fotografija. Na radionicama provodimo i eko akcije sakupljanja otpadaka u prirodi. Sva djeca sudionici projekta dobiti će poticajne poklone; majice s otisnutim logom projekta i logom donatora projekta, bočice za vodu i slično.