Projekt "Investiraj u znanje" osmišljen je kao višefazna izvannastavna aktivnost koja učenicima Prve privatne gimnazije s pravom javnosti omogućuje stjecanje konkretnih znanja i vještina iz područja financijske pismenosti i poduzetništva. Provodi se unutar Business sekcije škole, u suradnji s Art i Science sekcijama te učeničkom zadrugom Philyra. 1. faza: Istraživanje i analiza tržišta Učenici analiziraju postojeće proizvode školskih sekcija (npr. ekološki sapuni i svijeće) te istražuju potrebe tržišta i potencijalne kupce. Uče metode istraživanja tržišta, segmentaciju korisnika i identificiranje ciljne skupine. 2. faza: Razvoj proizvoda (Design sprint metoda) Primjenom Design sprint metode učenici zajedno s kolegama iz Art i Science sekcija rade na razvoju novih ili redizajnu postojećih proizvoda. Uključeni su u sve korake procesa – od izbora materijala (eko ambalaža), preko dizajna do osmišljavanja naziva i vizualnog identiteta. 3. faza: Izrada poslovnog modela (Business Model Canvas) Kroz vođene radionice izrađuju poslovni model koristeći alat "platno poslovnog modela", koji uključuje: definiranje vrijednosti proizvoda, kanale distribucije, strukturu troškova i prihoda, ključne partnere i aktivnosti te odnose s korisnicima. 4. faza: Promocija i digitalna komunikacija Učenici izrađuju promotivne materijale – kataloge, etikete, vizitke, cjenike i koriste društvene mreže te web za promociju proizvoda. Uče osnove digitalnog marketinga, brendiranja i upravljanja komunikacijom prema ciljanoj publici. 5. faza: Učenje prodajnih vještina i javni nastup Učenici prolaze obuku o prodajnim tehnikama i javnom nastupu. Vježbaju verbalnu i neverbalnu komunikaciju, vođenje razgovora s kupcima i prezentaciju proizvoda. Poseban naglasak stavlja se na osobni vizualni identitet i profesionalnost u nastupu. 6. faza: Suradnja s poslovnim subjektima i plasman proizvoda U suradnji s partnerima (lokalnim poduzetnicima i restoranima), učenici izravno komuniciraju s korisnicima i prilagođavaju proizvode njihovim potrebama (npr. personalizirani poklon paketi za razne prigode). Proizvodi se prodaju kroz učeničku zadrugu Philyra. 7. faza: Evaluacija i refleksija Na kraju školske godine provodi se evaluacija postignuća – kroz samoprocjenu učenika, vršnjačku procjenu i povratne informacije nastavnika. Uspješnost se mjeri i kroz konkretne rezultate prodaje te broj realiziranih suradnji s poslovnim subjektima. Projekt ne samo da razvija financijsku i poduzetničku pismenost, već povezuje različita područja (znanost, umjetnost, ekonomiju) i potiče međusektorsku suradnju, čime učenici dobivaju cjelovito, iskustveno učenje koje ih priprema za budući profesionalni i osobni život.