Projekt "Pokreni svoj mali biznis" provodi se kroz nekoliko uzastopnih etapa koje omogućuju učenicima da postupno razvijaju svoju poslovnu ideju, steknu osnovna znanja o financijama i poslovanju, te praktično primijene naučeno. Projekt traje nekoliko tjedana i uključuje timski rad, izradu poslovnog plana, promociju i realizaciju prodajnog događaja. Etapa 1: Uvod u projekt i formiranje timova U ovoj početnoj fazi učenici se upoznaju s ciljevima i sadržajem projekta. Kroz zajedničku raspravu definiraju što je poduzetništvo i koja je njegova uloga u društvu. Učenici zatim počinju razmišljati o vlastitim poslovnim idejama. Etapa 2: Razrada poslovne ideje i izrada poslovnog plana Učenici biraju jednu poslovnu ideju (npr. izrada nakita, suvenira na CNC alatnim strojevima) te kreću u detaljnu razradu. Svaki učenik izrađuje jednostavan poslovni plan koji uključuje: – opis proizvoda ili usluge – plan troškova i prihoda – određivanje cijena – plan promocije i prodaje – raspodjelu zadataka Etapa 3: Priprema proizvoda i promotivnih materijala Učenici započinju izradu svojih proizvoda ili pripremu usluge. Paralelno rade na izradi promotivnih materijala (plakati, letci, digitalne objave) kako bi informirali školsku zajednicu o nadolazećoj prodaji. Uče osnovne principe oglašavanja i prezentacije proizvoda. Etapa 4: Organizacija i provedba prodajnog dana Uz prethodno odobrenje škole, učenici organiziraju jednodnevnu prodaju na Božićnom sajmu. Postavlja se štand, izlaže proizvode, komunicira s kupcima i vodi jednostavnu evidenciju o prihodima i troškovima. Etapa 5: Evaluacija i refleksija Nakon provedenog događaja, učenici analiziraju rezultate: koliko su proizvoda prodali, je li ostvaren profit, što je bilo uspješno, a što bi mogli poboljšati. Kroz ovu refleksiju učenici razvijaju sposobnost kritičkog mišljenja i samoprocjene.