ETAPA 1: Edukacija i uvod u financijsku pismenost (rujan – listopad 2025.) • Organizacija radionica i predavanja o osnovama financijske pismenosti: osobni budžet, prihodi i rashodi, porezi, štednja, bankovne usluge, osiguranje i planiranje troškova. • Gosti predavači iz lokalne zajednice: djelatnici banaka, obrtnici, računovođe i predstavnici osiguravajućih društava. • Interaktivni kvizovi, rasprave i studije slučaja iz svakodnevnog života mladih. ETAPA 2: Planiranje i dizajn proizvoda (studeni 2025.) • Učenici u manjim timovima osmišljavaju proizvode povezane s financijama (npr. drvene kasice, kutije za štednju, organizatori za račune...). • Istražuju tržište, uspoređuju troškove i izračunavaju cijene proizvodnje. • Izrađuju poslovni plan: popis potrebnog materijala, izrada budžeta i vremenski plan aktivnosti. ETAPA 3: Izrada proizvoda u radionici (prosinac 2025. – siječanj 2026.) • Učenici izrađuju planirane proizvode u školskim radionicama pod vodstvom nastavnika praktične nastave. • Vode jednostavnu evidenciju materijala i troškova po proizvodu. • Usvajaju odgovorno ponašanje prema resursima i timski rad u proizvodnom procesu. ETAPA 4: Promocija i prodaja (veljača – ožujak 2026.) • Učenici kreiraju promotivne materijale: letke, plakate i objave za društvene mreže škole. • Prodaja proizvoda organizira se na školskim događanjima, lokalnim sajmovima i/ili online platformama (Instagram, Facebook uz mentorsku podršku). • Učenici vode evidenciju o prodaji i ostvarenom prihodu, uče osnovne pojmove poput bruto i neto zarade, reinvestiranja i donacija. ETAPA 5: Upravljanje prihodima i završna prezentacija (travanj – svibanj 2026.) • Učenici odlučuju kako će raspodijeliti ostvareni prihod: dio se može uložiti u materijale za sljedeći projekt, dio u školski fond, dio za nagrade ili humanitarnu svrhu. • Refleksija kroz radionicu: što su naučili, s kojim su se izazovima susreli, kako bi poboljšali projekt u budućnosti. • Organizacija završne prezentacije za školu, roditelje i lokalnu zajednicu – izložba proizvoda, prikaz rezultata i osobnih dojmova učenika.