Povratak na vrh

Spoj glazbe i prirode

Povećana svijest školske djece o važnosti zaštite i očuvanja prirode i svog mikro okoliša slke djece; Povećan interes djece da aktivno doprinose zaštiti; poboljšanje navika kod djece da uredno održavaju svoj životni prostor (svoju radnu sobu u domu; učionicu u školi, školski vrt i školsko dvorište ..); smanjeno rasipanje resursi, ( vode) i smanjeno nagomilavanje nepotrebnih i suvišnih stvari i predmata (odjeće, obuče, igrački) ; povećan interes djece da aktivno doprinose zaštiti; snažanje djece i dobre podloge za zdrav odgoj i odrastanje; čišće školsko dvorište, zasađeno novo bilje u školkom vrtu i dvorištu; povećan interes kod školske djece za glazbenu edukaciju a čija su djela u stvari odraz stanja u prirodi i društvu.

O projektu:

1. Plan programa ( opći plan provedbe, nabavka potrebnih sredstava za provedbu (opne za bubnjeve, palice, pribor za crtanje) ; komunikacije sa ustanovama i akterima provedbe projektnih aktivnosti) 2. Operativni planovi provedbe - 2 osnovne škole: 1 u Splitu, 1 u Dubrovniku ( ovisno o visini odobrneih sredstava), program glazbenih radionica ( muzički, ritmički, potrebna glazbala, termini i lokacije provedbe, formiranje 4 grupe sudionika - učenika od po njih 10, trajanje igraonice 2 sata, ukupno 2 igraonice za svaku grupu, ukupno 8 igraonica, ukupno sati rada sa pripremom 120 sati ; sve igraonice će se snimati-audio-vizuelnim tehnikama, koje će se pohraniti u arhivu udruge a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka i Protokolima MT 3. na kraju pojedinačnih igraonica po grupama održat će se skupna radionica za sve učesnike, na kojoj će se kreirati i improvizirati Himna za prirodu. Svi će sudjelovati: pjevanjem, udaranjem u glazbala, plesom - o čemu će se snimiti audio-video materijal za potrebe arhve i Škole. 4. Svim učenicima će se podijeliti zahvalnice za sudjelovanje 5. sastavljanje brošure, i distribucija Ciljevi: Podići svijest školske djece o važnosti zaštite i očuvanja prirode i svog mikro okoliša slke djece; Podići interes djece da aktivno doprinose zaštiti; Unaprijediti navike kod djece da uredno održavaju svoj životni prostor (svoju radnu sobu u domu; učionicu u školi, školksi vrt i školsko dvorište ..); Poticati ih na racionalno postupanje prema materijalnim dobrima, ne rasipanje resursi (npr vode), smanjenje potrošačkih navika.