Projekt će se provoditi u OŠ Svete Ane u Osijeku i namijenjen je učenicima od 1. do 4. razreda. Projekt će se odvijati u nekoliko etapa kroz 2 školska sata, a svaka etapa uključuje specifične aktivnosti prilagođene dobi i razini znanja djece. Etapa 1: Uvod u financijsku pismenost (1. godina) Cilj: Upoznati djecu s osnovnim financijskim pojmovima i konceptima. Radionica 1: Što je novac? Aktivnosti: Priča o povijesti novca. Praktične vježbe prepoznavanja i razlikovanja kovanica i novčanica. Igra "Trgovina" gdje djeca koriste lažni novac za kupovinu igračaka. Radionica 2: Štednja Aktivnosti: Razgovor o važnosti štednje. Izrada osobnih kasica-prasica. Osnove budžetiranja i odgovornog trošenja Cilj: Razviti razumijevanje osnovnih principa budžetiranja i odgovornog trošenja. Radionica 3: Budžetiranje Aktivnosti: Objašnjenje što je budžet i zašto je važan. Izrada jednostavnog mjesečnog budžeta za izmišljenu obitelj. Igra "Obiteljski budžet" gdje djeca upravljaju budžetom i donose odluke o troškovima. Pametno trošenje Aktivnosti: Razgovor o razlikama između želja i potreba. Praktične vježbe gdje djeca donose odluke o kupovini unutar zadanog budžeta. Zaključak i primjena naučenog Cilj: Potaknuti djecu da primijene naučene vještine u svakodnevnom životu. Primjena financijskih vještina Aktivnosti: Pregled naučenih pojmova i vještina. Diskusija o tome kako su djeca koristila naučeno znanje u svakodnevnom životu. Kroz ove aktivnosti, projekt će omogućiti djeci da steknu ključna financijska znanja i vještine koje će im pomoći u donošenju odgovornih financijskih odluka u budućnosti.