Ponavljanje naučenih pojmova i odabir ključnih segmenata po temama- kako bi se u ograničenom prostoru stranica slikovnice prikazali svi ključni elementi financijske pismenosti koja bi bila izuzetno korisna za sve uključene, potrebno je s učenicima koji su sudjelovali u aktivnosti u protekloj školskoj godini ponoviti naučene pojmove i zajednički odabrati ključene elemente i način prezentiranja istih u formi koja bi bila privlačna djeci istog/sličnog uzrasta; izrada vizualnog identiteta s učenicima- jedna od želja izrade slikovnice svakako leži u uključivanju vizualnog potpisa učenika u slikovnicu kako bi slikovnica bila proizvod njihovog razumijevanje ove komplesne teme i povezala ih sa širom zajednicom; Izrada vizualnih koncepata, rad s ilustratorom i grafičkim dizajnom- u kvalitetnom prezentiranju i izrade gotovog proizvoda, svakako se namjerava uključiti vanjski stručnjak koji bi svojim znanjima i razumijevanjem vizualnih koncepata pomogao u stvaranju kvalitetnog i vizualno privlačnog proizvoda; Digitalno dostupna slikovnica- cilj projekta je dolazak do što većeg boja korisnika koji bi neovisno o svojim financijskim mogućnosti i prostornoj udaljenosti mogli koristiti ovu slikovnicu pa je digitalno dostupna slikovnica važan segment ovog projekta; Priprema za tiskano izdanje; Diseminacija i promocija slikovnice- niže opisano stoje načini diseminacije i promocije, a predstavljaju ključan korak u približavanju proizvoda i teme na lokalnu zajenicu i šire.