Povratak na vrh

Učenički fond

Učenici će steći praktična znanja o financijskom upravljanju, odgovornosti i poduzetništvu. Povećana financijska pismenost i svijest o važnosti financijskog odlučivanja planiranja među sudionicima. Uspješno realizirani školski projekti koji će poboljšati školsku zajednicu. Stvoreno inovativno okruženje koje motivira učenike da razmišljaju izvan okvira i razvijaju kreativne ideje. Povećana uključenost učenika u školske aktivnosti i poboljšana suradnja unutar školske zajednice. Dokaz o uspješnosti projekta koji može poslužiti kao model za implementaciju u drugim školama.

O projektu:

Projekt financijske pismenosti provodi se u nekoliko etapa: Pripremna faza: Planiranje: Razvoj detaljnog plana projekta, uključujući definiranje ciljeva, aktivnosti i rasporeda. Prilagodba kurikuluma YouthBank Modela za rad s učenicima Suradnja s osnovnom školom A.G.M.: Dogovaranje suradnje i logističkih detalja s osnovnom školom A.G.M. Formiranje timova: Odabir članova YouthBank skupine i ostalih učenika koji će sudjelovati u projektu. Edukacija YouthBank skupine: Radionice temeljene na YouthBank Modelu: 20 članova učeničke zadruge pohađat će radionice koje će ih educirati o identifikaciji prioriteta, prikupljanju sredstava, donošenju odluka i dodjeljivanju novčanih sredstava. Trajanje (14 školskih sati) Istraživanje lokalne zajednice: YouthBank skupina će istraživati potrebe djece u svojoj školi i lokalnoj zajednici, identificirati probleme koje žele riješiti te odrediti prioritet učeničkog fonda Organizacija sajma i prikupljanje sredstava: Planiranje i organizacija sajma: Učenička zadruga će organizirati školski prodajni sajam za prikupljanje novca, uključujući planiranje događaja, marketing i logistiku. Prikupljanje sredstava: Održavanje sajma i prikupljanje novčanih sredstava za financiranje školskih projekata. Natječaj za školske projekte: Raspisivanje natječaja: YouthBank skupina raspisuje natječaj za školske projekte. Organizacija događaja: Planiranje događaja Prijava učenika na sudjelovanje na hackathon događaju (minimalno 1 tim iz svakog razrednog odjela) Organizacija jednodnevnog hackathon događaja: Sudjelovanje učenika na događaju, razvijanje poduzetničkih vještina, kreativnog razmišljanja, sposobnosti rješavanja problema i izrade budžeta. Prijava projekata: Završna aktivnost hackathon događaja, prezentacija i prijava projekata na učenički fond, uključujući razradu ideje, plan budžeta i plan implementacije. Evaluacija i nagrađivanje Evaluacija projekata: YouthBank skupina pregledava sve prijavljene projekte, intervjuira timove i odlučuje koje projekte financirati. Nagrađivanje najboljih ideja: YouthBank skupina nagrađuje najbolje učeničke projekte financijskim sredstvima (iznos ovisi o budžetu učeničkog fonda i potrebi) za implementaciju tijekom tri mjeseca, Implementacija projekata: Praćenje implementacije: YouthBank skupina prati napredak implementacije odabranih projekata. Evaluacija i izvještavanje: Redovita evaluacija napretka i završno izvještavanje o utrošenim financijama i rezultatima. Projekt će izravno uključiti 20 učenika iz YouthBank skupine, minimalno 30 učenika učeničke zadruge i minimalno 80 učenika koji će razvijati projekte, te izravno i neizravno utjecati na školu i širu školsku zajednicu i lokalnu zajednicu kroz implementaciju učeničkih projekata. Neizravno će projekt utjecato na više od 500 učenika škole.