Povratak na vrh

Financijski putokazi za novi početak

Informirani i osnaženi korisnici - djeca srednjoškolskog uzrasta i mladi iz ranjive skupine osoba s odobrenom međunarodnom zaštitom i tražitelja azila, stečena financijska znanja koriste u svakodnevnom životu čime se ubrzava njihova integracija u lokalnu zajednicu. Osnažena udruga - povećana kvaliteta i opseg usluga koje se pružaju korisnicima, educirani volonteri. Pokazatelji rezultata: Izrađen 1 Financijski vodič prilagođen potrebama korisnika na 6 jezika Broj održanih radionice financijske pismenosti -3 Broj educiranih korisnika koji su sudjelovali u projektu - minimalno 30 Broj educiranih volontera koji su sudjelovali u projektu -minimalno 10 Broj primijenjenih novih metoda rad -1 (radionice financijske pismenosti) Broj korisnika kod praktično primjenjuju stečena financijska znanja - minimalno 20

O projektu:

Sve aktivnosti provode se u AYS integracijskom centru u Zagrebu: 1. Mapiranje potreba korisnika 09/2024 Aktivnost obuhvaća istraživanje i analizu potreba korisnika kroz ankete, intervjue, statističku analizu i druge metode. Rezultate koristimo pri izradi vodiča i planiranja radionica i indvidualne podrške. 2. Izrada Financijskog vodiča 09/2024 Vodič je prilagođen potrebama korisnika i sadrži osnovne podatke o hrvatskom zakonodavnom okviru i praktične informacije. Aktivnost obuhvaća: definiranje ciljeva, strukturiranje i pisanje vodiča, grafički dizajn, prijevod na 6 jezika (engleski, ruski, arapski, turski, kurdski, francuski), tisak u boji, distribuciju tiskane verzije u prihvatilištu za tražitelje azila i integracijskim centrima, objave na mrežnim stranicama. 3. Edukacija volontera 10/2024 Dvosatna edukacija koju prolaze volonteri kako bi mogli sudjelovati u projektu, ali i stečena znanja koristiti prilikom volontiranja u postojećim programima podrške pri zapošljavanju i programu Braco i seka gdje učenicima pomažu u učenju. 4. Priprema i provedba Radionica Financijske pismenosti 10-12/2024 Održat ćemo tri dvosatne radionice koje se sastoje od predavanja i interaktivnog dijela. U prvom dijelu korisnike upoznajemo s osnovnim financijskim pojmovima, vrstama štednje, investicija i osiguranja, upravljanju dugovima, bankarskim uslugama, porezima i zakonskim obvezama. U drugom dijelu kroz diskusije i interaktivne vježbe poput igra uloga razradit ćemo upravljanje osobnim financijama. 5. Individualizirana podrška 10-12/2024 Savjetovanja jedan na jedan prilagođavaju se potrebama i kapacitetima korisnika, osmišljena su kako bi u što većoj mjeri smanjila ograničenja zbog nepoznavanja jezika. Uključuju niz prilagođenih aktivnosti koje su usmjerene na pružanje specifičnih znanja i vještina potrebnih korisniku. 6. Upravljanje projektom 09-12/2024 Održavanje redovitih sastanaka projektnog tima koji se sastoji od zaposlenika i volontera, jedanput mjesečno provjerit ćemo jesu li izvedene aktivnosti u skladu s planiranim. 7. Vidljivost projekta 09-12/2024 Objave na društvenim mrežama obuhvaćaju planiranje sadržaja, pisanje objava (minimalno jedna mjesečno), uključivanje vizualnih elemenata, poveznice na relevantne sadržaje, odgovaranje na komentare, praćenje analitike. Objave za medije uključuju definiranje poruke i ciljeva, pisanje, dodavanje vizualnog sadržaja i distribuciju priopćenja za javnost. Izrada i distribucija promotivnih majica u svrhu širenja svijesti o projektu. 8. Evaluacija projekta 12/2024 Provest ćemo evaluacija sudionika, rezultata, ciljeva, učinaka i financijske učinkovitosti. Sastavit ćemo Izvještaj s detaljnim opisom rezultate evaluacije i preporukama za buduće akcije. i na osnovu izvještaja donijeti odluku hoćemo li formirati stalni program sa sličnim aktivnostima ili aktivnosti projekta implementirati u postojeće programe.