1. Komunikacija i dogovor s obrazovnim ustanovama: U ovoj fazi uspostavljamo kontakt s obrazovnim ustanovama, osnovnim školama i jednom ustanovom za predškolski odgoj. U provođenje projekta uključene su ustanove čije lokalne samouprave financijski podupiru projekt. Prvo održavamo inicijalni sastanak s ravnateljem kako bismo dogovorili razredno odjeljenje u kojem će se provoditi projekt te uspostavljamo kontakt s razrednikom/razrednicima odjeljenja. Sljedeći sastanak održava se s razrednikom ako je uključeno više razreda. Na tom sastanku dogovaramo vremenski termin održavanja, te temu i način provođenja aktivnosti. Tema se prilagođava prema mišljenju razrednika, sukladno potrebama učenika u pojedinom razredu. Način provedbe također se prilagođava specifičnostima razreda. U razredima gdje su učenici više potaknuti vizualnim prikazima koristimo PowerPoint prezentacije kako bismo ih potaknuli na sudjelovanje, dok u drugim razredima koristimo konkretne primjere za ilustraciju i rješavanje problema .S obzirom na to da će se projekt provoditi u pet škola s pripadajućim područnim školama u različitim jedinicama lokalne samouprave, sa svakim ravnateljem i razrednicima provodimo zasebne sastanke. 2.Priprema radnih materijala za edukacije/radionice: Izrađuje se edukativni letak koji sadrži sve dogovorene teme i dijeli se djeci po završetku edukacije kako bi im ostao kao podsjetnik te pružio informacije o temama koje nisu obrađene tijekom radionice, ali su sastavni dio projekta. Dio letaka ostavlja se školi za daljnju podjelu u razredima u kojima edukacije nisu održane. Edukacije traju jedan školski sat po razredu, što omogućuje obradu jedne ili najviše dvije teme po radionici. Pripremaju se zasebne PPT prezentacije za svaku temu. Iako imamo prezentacije iz prethodnih godina, svake godine ih prilagođavamo novonastalim potrebama učenika i ažuriramo informacije, posebno u pogledu digitalnih tehnologija.3.Provedba edukacija/radionica: Na termin dolazimo u obrazovne ustanove te prema dogovorima provodimo edukacije. Kroz radionice prezentiramo konkretne primjere, a po završetku djecu nagrađujemo za sudjelovanje prigodnim poklonima. Pokloni, ovisno o dostupnim financijskim sredstvima, uključuju korisne predmete poput notesa, markera, ljepljivih listića, privjesaka, USB stickova, platnenih vrećica i slično. Sav promotivni materijal ističe donatore projekta. Na kraju svake edukacije provodimo kratki evaluacijski upitnik. Učenici su također zamoljeni da izrade zajednički crtež na odrađenu temu koji će, po završetku svih edukacija, biti predstavljen na izložbi, a najbolji crtež će biti nagrađen. 4.Zaključna faza: Po završetku svih aktivnosti obrađuju se evaluacijski upitnici, te se sastavlja izvješće o provedbi projekta. Projekt će tijekom cijelog trajanja biti medijski popraćen objavljivanjem sadržaja na web stranici projekta i profilima društvenih mreža udruge. Također, početak provedbe projekta i završno priopćenje bit će najavljeni u lokalnom tisku i na radiju.