Povratak na vrh

NOVČIĆI ZNANJA

Očekivani rezultati projekta uključuju: znatno poboljšanje financijske pismenosti kroz praktične radionice i interaktivne metode učenja; razvoj osnovnih vještina poput prepoznavanja novca, razumijevanja vrijednosti štednje te početnih koncepata o bankama i trgovini; povećanje samopouzdanja u upravljanju financijama kroz igru uloga i simulacije stvarnih financijskih situacija. Očekuje se također da će djeca razviti pozitivan odnos prema štednji i odgovornom trošenju te će biti motivirana za daljnje učenje i primjenu financijskih znanja u svakodnevici.Roditelji će biti uključeni kroz podršku i povratne informacije što će dodatno podržati napredak djece. Kroz evaluaciju rezultata, očekuje se visoka razina sudjelovanja djece u svim aktivnostima projekta te pozitivne povratne informacije od roditelja i sudionika, potvrđujući uspješnost programa.Projektni rezultati pridonose dugoročnom cilju unapređenja financijske pismenosti kod djece pripremajući ih za buduće finan. izazove i odluke.

O projektu:

Projekt financijske pismenosti za djecu predškolske dobi i učenike 1. i 2. razreda obuhvaća niz aktivnosti dizajniranih kako bi djeca stekla osnovne financijske vještine kroz interaktivne i edukativne metode. Projekt je podijeljen u nekoliko etapa: Etapa 1: Priprema i planiranje • Cilj: Definiranje ciljeva projekta, izrada rasporeda radionica i nabava potrebnih materijala. • Aktivnosti: o Analiza potreba djece i identifikacija ključnih financijskih tema. o Planiranje radionica i definiranje kurikuluma (programa). o Nabava materijala poput bojanki, lažnog novca, edukativnih igračaka, knjiga o financijama i sl. Etapa 2: Radionice o osnovnim financijskim konceptima • Cilj: Upoznavanje djece s osnovama novca, štednje, trgovine i bankarstva kroz interaktivne metode. • Aktivnosti: o Radionica "Upoznajmo novac": Djeca će učiti o različitim novčanicama i kovanicama te njihovoj vrijednosti. o Simulacija trgovine: Djeca će imati priliku ulogom kupca i prodavača učiti o kupovini i razmjeni novca. o Izrada štednih kasica: Djeca će koristiti reciklirane materijale kako bi izradila svoje štedne kasice i razvila naviku štednje. o Izrada društvene igre “Monopoly” Etapa 3: Edukacija o financijskim odlukama • Cilj: Poticanje djece na donošenje odgovornih financijskih odluka kroz igru uloga i praktične primjere. • Aktivnosti: o Simulacija bankovnih usluga: Djeca će učiti o depozitima i podizanju novca kroz simulirane banke. o Igra "Džeparac i trošenje": Djeca će planirati kako trošiti svoj "džeparac" na osnovu zadanog budžeta. o Diskusije o odgovornom trošenju: Razgovori o važnosti proračuna i planiranja financija u svakodnevnom životu. Etapa 4: Integracija i evaluacija • Cilj: Procjena postignuća i integracija naučenih vještina u svakodnevni život djece. • Aktivnosti: o Posjet banci o Završni kviz o financijskoj pismenosti: Evaluacija napretka djece kroz testiranje znanja i razumijevanja. Etapa 5: Diseminacija i dugoročni učinci • Cilj: Širenje pozitivnih rezultata projekta i promicanje financijske pismenosti u zajednici. • Aktivnosti: o Medijska promocija: Objavljivanje članaka i reportaža o projektu na društvenim mrežama i webu o Suradnja sa školama i vrtićima: organizirat će se predstavljanje realiziranog kurikuluma školama i vrtićima kako bi se pružila podrška širenju programa financijske pismenosti u drugim ustanovama. Ovaj strukturirani pristup osigurava da djeca steknu temeljne financijske vještine kroz praktično učenje i igru, potičući dugoročnu svijest o važnosti financijskog obrazovanja od najranije dobi.