Projekt „Investiraj u znanje; Financijska Iskra“ provodi se u 5 osnovnih aktivnosti izvannastavnog kurikuluma: 1. Design sprint metoda kojom učenici dolaze do novog proizvoda ili rade rebrendiranje postojećih proizvoda (svijeća, sapuna, pakiranja Art i Science sekcija) zbog nedovoljnog interesa javnosti ili rezultata na tržištu. 2. Platno poslovnog modela, odnosno izrada poslovnog plana gdje se kroz analizu segmenata kupaca i njihovih potreba dolazi do vrijednosti proizvoda koje naše sekcije nude te razvoj komunikacijskih kanala s budućim korisnicima virtualnim medijskim prostorom (društvene mreže, mrežne stranice), kataloga proizvoda, poslovnih kartica, deklaracija i cjenika. 3. Učenje prodajnih vještina i osnova prodaje (osobna priprema za prodaju vizualnim identitetom, stručna literatura, analiza tržišta i konkurencije) kroz korake prodajnog procesa te priprema javnog nastupa što je temeljni stadij primjene financijske pismenosti. 4. Sastanak s budućim korisnicima naših proizvoda (potrebe, želje, prilagodba proizvoda, argumentacija…) i prilagodba naših proizvoda i prodaje. 5. Evaluacija dosadašnjeg rada financijske pismenosti samoprocjenom, vršnjačkom procjenom i završnom evaluacijom nastavnika te evaluacija rezultata (povećanje ili smanjenje prodaje) Business sekcije na kraju nastavne godine.