Povratak na vrh

Čarolija financija: putokaz za mudre odluke

Provedbom predloženih projektnih aktivnosti odgovaramo na društvenu potrebu za osnaživanjem djece o tematici financija, budući da će se utjecati na promjene mišljenja i stavove djece. Projektom će se osnažiti stotinjak djece kroz tromjesečnu provedbu ciklusa od 7 radionica u dva navrata. Projekt će imati podići svijest učenika o financijskim temama kroz sudjelovanje na radionicama, kroz simulacijsku štednju i investiranje, kroz upoznavanje financijskih utjecajnih osoba te kroz natjecanje u kreaciji interaktivnih digitalnih materijala o financijama. Ojačat će se položaj prijavitelja u području neformalnog obrazovanja djece na području Varaždinske i Koprivničko-križevačke županije. Povećat će se vidljivost donatora kroz medije te istaknute vizuale.

O projektu:

U svrhu promicanja važnosti financijskog opismenjavanja od rane školske dobi, projektom želimo provesti ciklus strukturiranih radionica na području Koprivničko-križevačke i Varaždinske županije. Glavna aktivnost projekta usmjerena na učenike osnovnih škola je provedba ciklusa od 7 radionica u periodu od 2,5 mjeseca. Svaka radionica će trajati do dva školska sata. Ciklus radionica predodređen za savladavanje određene tematike u području financija. Jedan ciklus će se provoditi po dva puta kako bi se dosegao ciljani broj učenika. Pokrivene tematike su: (1) Upravljanje osobnim financijama, (2) Načini zarade novca, (3) Upravljanje džeparcem: izrada osobnog proračuna, (4) Štednja i osiguranje mirovine, (5) Investiranje: osnove ulaganja i kamata, (6) Razlika potreba i želja i (7) Održiva potrošnja: suvremeni financijski pristupi. Radionice zajedno čine cjelinu programa financijske pismenosti. Teme radionica prate logični slijed te se nadovezuju jedna na drugu. Pored radionica, organizirat će se druženje djece s poznatim financijskim stručnjacima poput Tonia Miluna, Sandre (Tetke) Ferenčak ili Toni Vitali. Po završetku radionica tijekom druženja s poznatim financijskim savjetnicima predviđeno je poludnevno natjecanje u kreiranju edukativnog videa o financijama za djecu koji će se moći distribuirati na društvenim mrežama. Najbolje kreirani materijali dobit će simboličnu nagradu. Tijekom provedbe projekta, uz radionice, cilj je poticati djecu na štednju. Na prvoj radionici upoznat će ih se s osnovama štednje i investiranja te će se pratiti njihov napredak kroz tri mjeseca. Tim načinom će se djecu poticati da štede i investiraju te da u praksi vide moć vremenskog tijeka. Koristit će se metoda hipotetskog investiranja. Sve najavljene i provedene aktivnosti bit će popraćene medijima kako bi se i neizravni korisnici upoznali s važnošću učenja djece o financijama od rane dobi.