Trajanje: 2 školska sata (2 x 45 minuta) - 2 osnovne škole - učenici 4. razreda Metode poučavanja: Interaktivne igre, grupne diskusije, praktični zadaci, korištenje digitalnih alata Detaljan Plan Prvi sat (45 minuta) 1. Uvod (5 minuta) ? Kratki uvodni govor o važnosti financijske pismenosti. ? Predstavljanje današnjih aktivnosti i ciljeva. 2. Interaktivna igra "Financijski labirint" (20 minuta) ? Igra u kojoj djeca prolaze kroz "labirint" izazova i odluka (korištenje velike ploče na podu). Svaka stanica donosi financijski izazov ili pitanje koje moraju riješiti (npr. kako rasporediti džeparac, izbor između štednje i trošenja). 3. Grupna diskusija: "Zašto štedimo?" (10 minuta) ? Razgovor u malim grupama o važnosti štednje. Djeca iznose svoja mišljenja i primjere iz osobnog iskustva. 4. Zaključak i priprema za sljedeći sat (10 minuta) ? Sumiranje naučenog. ? Najava aktivnosti za sljedeći sat. Drugi sat (45 minuta) 1. Praktični zadatak "Planiramo proračun" (20 minuta) ? Djeca u grupama kreiraju svoj mjesečni proračun koristeći primjerice igru s karticama koje predstavljaju različite prihode i rashode. 2. Kviz "Tko želi biti mladi milijunaš?" (15 minuta) ? Kviz na temu financija gdje djeca odgovaraju na pitanja da osvoje "financijske poene". Kviz može biti digitalan ili tradicionalan, s pitanjima o štednji, ulaganjima, bankama itd. 3. Refleksija i evaluacija (10 minuta) ? Djeca reflektiraju što su naučila i kako mogu primijeniti znanje u svakodnevnom životu. ? Anonimni upitnik o tome kako su doživjela radionicu i što bi željela još naučiti. Materijali i resursi - Interaktivne ploče ili aplikacije za igre - Kartice s financijskim scenarijima - Proračunske tablice za planiranje proračuna - Materijali za izradu kviz pitanja i odgovora Ovaj projekt osmišljen je kao kombinacija zabave i edukacije koristeći metode koje potiču aktivno učenje i sudjelovanje djece. Interaktivnost i praktični zadaci omogućuju bolje razumijevanje i zadržavanje naučenog znanja o novcu.