Za ostvarivanje rezultata projekta planirane su sljedeće aktivnosti: 1. Na samom početku projekta nastavnica će izraditi kviz znanja koji će provjeravati početno financijsko znanje, vještine, stavove i ponašanja koja su potrebna za donošenje ispravnih financijskih odluka, a isti će rješavati učenici uključeni u provođenje projekta. 2. Izrađen kviz znanja riješit će učenici koji su upisali fakultativni predmet Financijska pismenost i direktno su uključeni u provođenje projekta. 3. Učenici izrađuju letke/brošure na temu platnih kartica – klasificiraju ih obzirom na osigurano pokriće pri obavljanju platnih transakcija, navode osnovna obilježja, pogodnosti i rizike korištenja kreditnih kartica u usporedbi s debitnim i prepaid, navesti prednosti i rizike internetskog plaćanja. 4. Učenici izrađuju banner kojim će široj populaciji predstaviti projekt, ciljeve, medijsku promociju projekta i sponzore projekta. 5. Učenici istražuju iznose bruto plaće u svojoj budućoj struci i računaju obračun plaće. Pri tome izvode zaključke kako se mijenja neto plaća radnika ovisno o prijavljenom djetetu na PK kartici radnika, promjenom mjesta prebivališta, u kojim situacijama je bolje prijaviti dijete na oca ili majku. Izvode zaključak kako povećati bruto ili neto plaću radnika. Radovi i zaključci učenika predstavit ćemo na panou u školi. 6. Nastavnica i učenici odlaze u Zagreb u posjet financijskim institucijama HNB i HANFA (Zagrebačka burza opcionalno) uz organizirana predavanja i radionice : mirovinska štednja?+ povezana radionica štednja u 3. stupu, tržište kapitala i investiranje?+ uvod u radionicu Ulaganje na tržištima kapitala (Marketwatch). 7. Ulaganje učenika na tržištima kapitala kroz 2 tjedna i rasprava o provedenim strategijama i njihovim rezultatima na nastavnom satu Financijske pismenosti. 8. Učenici izrađuju letke/brošure i prezentacije na teme obrađene kroz modul FINANCIJSKE INSTITUCIJE I PROIZVODI. 9. Učenici izrađuju letke/brošure i prezentacije na teme obrađene kroz modul PLANIRANJE OSOBNIH FINANCIJA. 10. Učenici educiraju druge učenike škole na satovima razrednih zajednica, a nastavnica odlaskom na roditeljske sastanke gdje educira roditelje učenika. 11. Nastavnica organizira edukciju i radionicu za nastavnike škole. 12. Obilježavanje Svjetskog i Europskog tjedna novca 2025. godine kako bi dodatno podigli svijest o važnosti financijske pismenosti i osnaživanju pojedinca sa svrhom boljeg upravljanja svojim financijama na zadanu temu za 2025. godinu. 13. Na kraju provedenog projekta učenici će riješiti isti kviz koji su rješavali na početku samog projekta i usporedit će se njihovi rezultati s početnim rezultatima te utvrditi uspjeh. 14. Evaluacija projekta – učenici, roditelji i nastavnici ispunit će upitnik njihovih očekivanja i ostvarenih rezultata, zadovoljstva