Povratak na vrh

Pokreni svoj financijski rast

Rezultati projekta namijenjeni su svim učenicima škole, zainteresiranim nastavnicima i članovima lokalne zajednice. S obzirom na specifične ciljeve, očekivani rezultati projekta su : učenici koji su sudjelovali u provođenju projekta povećali su prosječnu ocjenu na kvizu financijske pismenosti na barem 85%, najmanje 40 % učenika (12 razrednih odjela) kroz satove razrednih zajednica upoznali su se s osnovnim financijskim pojmovima i savjetima o platnim karticama, barem 50% roditelja učenika završnih razreda (100 roditelja) na roditeljskim sastancima i 15 nastavnika škole povećali su svijest o važnosti investiranja te poboljšali sposobnosti izrade osobnog proračuna, izrađeno je 1000 letaka/brošura na zadane teme koji su podijeljeni na satovima razrednih zajednica, roditeljskim sastancima i na ulazu u školu, izrađen je bannera koji je široj populaciji predstavio projekt, ciljeve i sponzore. Provedene aktivnosti objavljene su na društvenim mrežama škole, web stranici škole ili na panou.

O projektu:

Za ostvarivanje rezultata projekta planirane su sljedeće aktivnosti: 1. Na samom početku projekta nastavnica će izraditi kviz znanja koji će provjeravati početno financijsko znanje, vještine, stavove i ponašanja koja su potrebna za donošenje ispravnih financijskih odluka, a isti će rješavati učenici uključeni u provođenje projekta. 2. Izrađen kviz znanja riješit će učenici koji su upisali fakultativni predmet Financijska pismenost i direktno su uključeni u provođenje projekta. 3. Učenici izrađuju letke/brošure na temu platnih kartica – klasificiraju ih obzirom na osigurano pokriće pri obavljanju platnih transakcija, navode osnovna obilježja, pogodnosti i rizike korištenja kreditnih kartica u usporedbi s debitnim i prepaid, navesti prednosti i rizike internetskog plaćanja. 4. Učenici izrađuju banner kojim će široj populaciji predstaviti projekt, ciljeve, medijsku promociju projekta i sponzore projekta. 5. Učenici istražuju iznose bruto plaće u svojoj budućoj struci i računaju obračun plaće. Pri tome izvode zaključke kako se mijenja neto plaća radnika ovisno o prijavljenom djetetu na PK kartici radnika, promjenom mjesta prebivališta, u kojim situacijama je bolje prijaviti dijete na oca ili majku. Izvode zaključak kako povećati bruto ili neto plaću radnika. Radovi i zaključci učenika predstavit ćemo na panou u školi. 6. Nastavnica i učenici odlaze u Zagreb u posjet financijskim institucijama HNB i HANFA (Zagrebačka burza opcionalno) uz organizirana predavanja i radionice : mirovinska štednja?+ povezana radionica štednja u 3. stupu, tržište kapitala i investiranje?+ uvod u radionicu Ulaganje na tržištima kapitala (Marketwatch). 7. Ulaganje učenika na tržištima kapitala kroz 2 tjedna i rasprava o provedenim strategijama i njihovim rezultatima na nastavnom satu Financijske pismenosti. 8. Učenici izrađuju letke/brošure i prezentacije na teme obrađene kroz modul FINANCIJSKE INSTITUCIJE I PROIZVODI. 9. Učenici izrađuju letke/brošure i prezentacije na teme obrađene kroz modul PLANIRANJE OSOBNIH FINANCIJA. 10. Učenici educiraju druge učenike škole na satovima razrednih zajednica, a nastavnica odlaskom na roditeljske sastanke gdje educira roditelje učenika. 11. Nastavnica organizira edukciju i radionicu za nastavnike škole. 12. Obilježavanje Svjetskog i Europskog tjedna novca 2025. godine kako bi dodatno podigli svijest o važnosti financijske pismenosti i osnaživanju pojedinca sa svrhom boljeg upravljanja svojim financijama na zadanu temu za 2025. godinu. 13. Na kraju provedenog projekta učenici će riješiti isti kviz koji su rješavali na početku samog projekta i usporedit će se njihovi rezultati s početnim rezultatima te utvrditi uspjeh. 14. Evaluacija projekta – učenici, roditelji i nastavnici ispunit će upitnik njihovih očekivanja i ostvarenih rezultata, zadovoljstva