Povratak na vrh

Mali financijski genijalci

Projekt će: - uključiti 30 djece u dobi od 8-14 godina; - provesti 4 radionice financijske pismenosti tijekom 4 tjedna; - implementirati 1 obrazovnu igru ??u trajanju od 2 sata; - provesti 3-mjesečni izazov štednje putem digitalnih alata; U okviru projekta najmanje 60% sudionika će: - pokazati povećano razumijevanje financijskih koncepata kroz procjenu prije i nakon radionica; - postaviti i postići osobne ciljeve štednje; - izraditi i upravljati osnovnim proračunom. - razlikovati potrebe i želje te donositi informirane odluke o trošenju.

O projektu:

1. Radionice financijskog opismenjavanja: 4 radionice financijske pismenosti tijekom razdoblja od 4 tjedna, od kojih je svaka radionica fokusirana na temeljne financijske vještine: štednju, proračun, zaradu, potrošnju i ulaganje. Prva radionica naglašava važnost štednje i uvodi različite načine štednje (npr. kasice prasice, štedni računi) i postavlja dostižne ciljeve štednje. Druga radionica podučava osnovne vještine izrade proračuna, raspodjelu sredstava za različite potrebe (npr. igračke, aktivnosti) i praćenje potrošnje. Treća radionica raspravlja o zarađivanju novca putem zadataka primjerenih dobi (npr. kućni poslovi, džeparac) i potiče navike odgovornog zarađivanja. Četvrta radionica pomaže djeci razlikovati potrebe od želja, donositi informirane odluke o trošenju i odrediti prioritet kupnje. Također uvodi osnovne koncepte ulaganja na način primjeren dobi, naglašavajući rast tijekom vremena i razumijevanje rizika i povrata. 2. Obrazovne igre i simulacije obuhvaćaju društvene igre (1 aktivnost u trajanju od 2 sata) kojima je cilj uroniti djecu u financijske scenarije kako bi vježbali proračun i upravljanje resursima kroz igru. Planirani ishodi učenja su pojačano razumijevanje raspodjele proračuna, donošenja odluka pod ograničenjima i posljedica financijskih izbora na zabavan, neformalan način. 3. Izazov u kasici prasici je aktivnost u digitalnom obliku koja kroz trajanje od 3 mjeseca usađuje sudionicima navike štednje postavljanjem specifičnih ciljeva i korištenjem alata kao što su kasice prasice ili džeparac za praćenje napretka. Planirani ishodi učenja su unaprijeđena financijska odgovornost, vještine planiranja i zadovoljstvo postizanjem osobnih ciljeva štednje. Metodologija obuhvaća interaktivne prezentacije (multimedijske alate za predstavljanje financijskih koncepata na zanimljive načine, čineći ih prikladnima i razumljivima), grupne rasprave (potiču aktivno sudjelovanje, dopuštajući djeci da dijele perspektive i uče jedni od drugih), praktične vježbe (uključuju praktične aktivnosti kao što su kreiranje osobnih proračuna, postavljanje ciljeva štednje i istraživanje hipotetskih scenarija ulaganja za primjenu naučenog).