Projekt će se provoditi u nekoliko etapa: 1. Radionice o budžetiranju (rujan 2024. - listopad 2024.): Učenici će učiti kako planirati osobni budžet, pratiti prihode i rashode te donositi informirane odluke o trošenju i štednji. Kroz praktične primjere i simulacije, učenici će razviti vještine koje će im pomoći u svakodnevnom životu. 2. Izvanučionička nastava (studeni 2024.): Organizirat ćemo posjete bankama, burzama i financijskim institucijama kako bi učenici dobili uvid u stvarna financijska okruženja i mogućnosti karijere u financijama. 3. Projekt poduzetništva (prosinac 2024.): Učenici će razvijati poslovne planove za male startupe, uključujući budžetiranje, financiranje i marketinške strategije, čime će steći razumijevanje poslovnih financija i poduzetničkih vještina. 4. Izazov štednje (siječanj 2025. – veljača 2025.): Organizirat ćemo natjecanje u kojem će učenici imati zadatak štedjeti određeni dio svog "prihoda" tijekom mjesec dana. Cilj je potaknuti učenike na razvijanje navike štednje i razumijevanje kamata. 5. Simulacija investiranja (ožujak 2025.): Korištenjem simulatora tržišta dionica, učenici će imati priliku virtualno investirati u dionice, obveznice i investicijske fondove, što će im pomoći da shvate osnovne koncepte investiranja i upravljanja rizicima. 6. Radionica o upravljanju kreditom (travanj 2025.): Učenici će kroz simulacije i praktične primjere naučiti kako upravljati kreditnim karticama i zajmovima, uključujući izračun kamata i razumijevanje kreditnih rejtinga. 7. Gostujući predavači (travanj 2025. – svibanj 2025.): Pozvat ćemo financijske savjetnike, bankare i poduzetnike da podijele svoje znanje i iskustva s učenicima, pružajući im praktične uvide u upravljanje financijama i karijerne mogućnosti u financijskom sektoru. 8. Prezentacija i diseminacija projekta (lipanj 2025.): Na kraju projekta, organizirat ćemo završnu prezentaciju na kojoj će učenici predstaviti što su naučili i postigli kroz sudjelovanje u projektu. Također ćemo pripremiti izvještaj koji će biti objavljen na internetskim stranicama škole kako bi se podigla svijest o važnosti financijske pismenosti. Planiramo izraditi završnu anketu za učenike kako bismo dobili povratne informacije i razmijenili ideje za buduće aktivnosti.