1. PREDSTAVLJANJE PROJEKTA I PRIPREMA AKTIVNOSTI - objave u medijima i na društvenim mrežama, priprema materijala, tisak majica i prijave za radionice - RUJAN 2. DŽEPARAC- ŠTO JE TO? - kreativna radionica i edukacija za učenike od 1. do 4. razreda OŠ Veliko Trojstvo - RUJAN/LISTOPAD - izrada ankete za djecu, nakon prikupljenih podataka kroz anketu, održati će se edukacija na kojoj će naučiti sve što ih je kroz anketu mučilo vezano za džeparac i novac. Nakon kratke edukacije, djeca će imati kreativne radionice na kojima će ukrašavati platnene vrećice za kupovinu i na kreativan način prikazati kako mogu uštediti, promisliti dva puta prije nego potroše novac. Platnene vrećice će prodavati na manifestacijama. Time će shvatiti pojam ulaganja i povratne dobiti. Svi sudionici ove aktivnosti dobiti će maleni novčanik kako bi mogli čuvati svoj džeparac, pravilno brinuti o novcu i sigurno ga spremiti kako ga ne bi izgubili. 3. RECIKLIRANA KASICA-PRASICA - kreativna radionica za djecu vrtićke dobi- djeca će izrađivati vlastite kasice, kako bi od najranije dobi naučili da je bitno štedjeti i razmišljati o budućnosti. Kasice će izrađivati od recikliranih limenki, gdje uz štednju odmah i recikliramo i pazimo na prirodu. Limenke će bojati i zatim ćemo personalizirati svaku limenku prema željama djeteta, djeca će ih ukrašavati i na taj način napraviti ih zanimljivijima kako bi ih što više koristili. 4. ZNAM SVE O NOVCU! - kvizovi za djecu od 5. do 8. razreda - za svaki razred će biti napravljen kviz o novcu, štednji, financijskoj pismenosti i djeca će morati što prije i točnije odgovoriti na postavljena pitanja - u svakom razredu će prvih 5 učenika s najvećim brojem bodova dobiti nagradu (novčanik, blok s olovkom, platnena vrećica). Na izvanškolskoj aktivnosti u suradnji s informatičarima djeca će samostalno izrađivati online igrice i kvizove koje će predstaviti djeci vrtićke dobi. 5. BROŠURA - tisak edukativne brošure za djecu i mlade u kojoj će na njima primjeren način biti prikazani svi važni pojmovi koji su vezani uz poimanje financijske pismenosti. 6. VRIJEDNOST NOVCA NEKADA I SADA! - razmjena iskustava starijih generacija i mladih - koliko su oni trošili u njihovim godinama, što su kupovali, kada su krenuli zarađivati...? 7. KAKO SE SNALAZIM U ULOZI KUPCA I PRODAVAČA? - na manifestacijama djeca imaju priliku na stvarnom primjeru raditi s novcem, prodavati svoje radove i zarađivati, potom razmisliti što s prikupljenim novcem učiniti i kako ga uložiti u nešto dugotrajno - ostvarit će se suradnja s učeničkom zadrugom i Bilogorskim turističkim putem. 8. STVARAM I ZARAĐUJEM - radionica izrade suvenira i proizvoda koje će djeca prodavati na manifestacijama- ulaganje dijela zarađenog novca u gotov proizvod- prodaja/potražnja; ostvarivanje vlastitih želja i potreba/ doprinos cjelokupnoj zajednici Korisnici koji su obuhvaćeni ovim projektom su djeca u starosnoj dobi od 6 godina do 14 godina