Povratak na vrh

„Osmijeh svakome, pin nikome!“

1. Kroz priče i igre prilagođene ciljnoj skupini približiti osnovne financijske pojmove s kojima se svakodnevno susreću a koje često ne razumiju. 2. Kroz izložbu učeničkih radova (novčanica) prikazati usvojena znanja i vještine

O projektu:

Ciljna skupina projekta jesu učenici 3. i 4. razreda Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin. Najveći mogući broj polaznika radionica je 140 učenika. Svaki učenik sudjeluje na jednoj radionici. Projektne aktivnosti provodit će se u Gradskoj knjižnici Pazin kroz 8 radionica. Učenici će biti podijeljeni u grupe od 10 - 20 učenika po radionici, a prijave će se zaprimati posredstvom mrežne stranice knjižnice i osobno. Na radionicama učenici će biti podijeljeni na manje skupine (4-6) te će zadatke rješavati na radnim listićima uz korištenje faksimil novca. Nakon provedenih radionica svi učenički radovi bit će izloženi na izložbama u Gradskoj knjižnici Pazin, Muzeju grada Pazina i u Osnovnoj školi Vladimira Nazora Pazin. Metode i alati: • sadržaji se obrađuju kroz radionice i predavanja • suradničko učenje • rad u grupama • učenje kroz igru Teme/aktivnosti radionice: 1. aktivnost (ledolomac) - učenici kroz igru „Dan - noć“ odgovaraju na pitanja vezana uz novac tako da na točne odgovore ostaju stajati, a za netočne moraju čučnuti 2. aktivnost - učenicima podijeljenim u grupe dijele se kuverte s faksimil novcem s zadatkom da izbroje novčanice i kovanice eura i upišu iznos na radni listić 3. aktivnost - učenici u letku na radnom listiću označavaju sve proizvode koje bi kupili novcem iz kuverte 4. aktivnost - učenici izračunavaju iznos potrošenog novca i ušteđenog novca 5. aktivnost - učenici navode jedan proizvod iz letka koji je nužan za život i jedan koji to nije kako bi razlikovali potrebe od želja 6. aktivnost - učenici navode što se novcem ne može kupiti 7. aktivnost - upoznavanje učenika sa svim novčanicama i kovanicama eura putem plakata, rasprava kroz pitanja o valutama, novčanicama i kovanicama eura (dizajn, apoeni, vrijednost) 8. aktivnost - uz pomoć faksimil novčanica iz fundusa Muzeja grada Pazina upoznavanje učenika s novčanicama i kovanicama koje su se koristile na području Pazina u srednjem vijeku 9. aktivnost - komparacija gotovinskog i bezgotovinskog plaćanja s posebnim naglaskom na „PIN bonton“ 10. aktivnost - učenici imaju zadatak osmisliti i nacrtati svoju valutu (naziv, apoene, motive) koje će biti izložene na zajedničkoj izložbi 11. aktivnost - izlaganje učeničkih radova