Povratak na vrh

HUB Finsmenosti

- Edukacija najmanje 1000 mladih kroz radionice, s 90% sudionika koji će uspješno savladati osnovne financijske pojmove. - 30% sudionika će redovito pratiti i upravljati osobnim budžetom nakon sudjelovanja u projektu. - 40% sudionika će se osjećati sigurnije u donošenju financijskih odluka. - Postizanje prosječne razine angažmana od 70% u svim gamificiranim aktivnostima. - Uključivanje 20 škola i 10 lokalnih zajednica u projekt, stvarajući mrežu podrške za financijsko obrazovanje. - Dugoročno smanjenje financijske nepismenosti i povećanje ekonomske stabilnosti mladih.

O projektu:

HUB Finsmenosti je osmišljen kako bi povećao financijsku pismenost među djecom i mladima u Hrvatskoj kroz niz pažljivo osmišljenih aktivnosti. Projekt se provodi u tri glavne etape: pripremna faza, faza provedbe i faza evaluacije i praćenja. 1. Pripremna faza: Trajanje: 2 mjeseca U ovoj fazi fokusiramo se na istraživanje i razvoj obrazovnih materijala. Tim stručnjaka izrađuje kurikulum koji pokriva ključne financijske teme poput upravljanja budžetom, štednje, razumijevanja kredita i investiranja. Pripremamo interaktivne module i materijale za radionice te osiguravamo potrebne resurse za gamifikaciju učenja. 2. Faza provedbe: Trajanje: 10 mjeseci Ova faza uključuje nekoliko ključnih aktivnosti: Interaktivne radionice - Organizirat ćemo niz radionica pomoću lokacija naših partnera diljem Hrvatske. Radionice će biti prilagođene različitim dobnim skupinama, koristeći metode aktivnog učenja, simulacije stvarnih financijskih scenarija i igre za bolje razumijevanje financijskih koncepata. Praktični savjeti i mentorstvo - Organizirat ćemo sesije mentorstva gdje će mladi imati priliku razgovarati s financijskim stručnjacima. Savjeti i mentorstvo će im pomoći u donošenju odgovornih financijskih odluka i primjeni naučenih vještina u stvarnom životu. Gamifikacija učenja - U svrhu povećanja angažmana, koristit ćemo elemente gamifikacije. Sudionici će moći skupljati bodove i nagrade za uspješno završene zadatke, što će ih dodatno motivirati. 3. Faza evaluacije i praćenja: Trajanje: 2 mjeseca U završnoj fazi, fokusiramo se na procjenu učinkovitosti projekta i njegovih aktivnosti. Provest ćemo evaluacije kako bismo prikupili povratne informacije od sudionika i identificirali područja za poboljšanje. Metode evaluacije uključuju anketiranje sudionika, analizu rezultata kvizova i praćenje napretka kroz praktične zadatke. Povratne informacije - Prikupit ćemo povratne informacije od sudionika radionica i korisnika online modula kako bismo razumjeli njihovo iskustvo i utjecaj projekta na njihovo financijsko znanje i vještine. Analiza rezultata - Analizirat ćemo rezultate kvizova i zadataka kako bismo procijenili koliko su sudionici usvojili ključne financijske koncepte. Izvješće i preporuke - Izradit ćemo završno izvješće s detaljnom analizom rezultata i preporukama za buduće aktivnosti. Ovo izvješće će biti dostupno svim sudionicima i relevantnim dionicima, a koristit ćemo ga za planiranje budućih projekata i inicijativa.