Projekt bi se provodio tijekom nastavne godine 2024./2025. godine u svim razredima naše škole kroz organizirane radionice i predavanja o osnovama financijske pismenosti i temeljima odgovornog upravljanja novcem u svakodnevnom životu na satima razredne zajednice i u suradnji sa školskom knjižničarkom. Obuhvaćalo bi teme kao što su što je novac i kako je nastao, kako se novac koristi, koje je značenje i ulogu novca u suvremenom gospodarstvu i svakodnevnom životu, važnost štednje, što je bankovni račun, kartica te kako se njima odgovorno koristiti. Osnovno razumijevanje kredita i kamata te odgovornog zaduživanja. Upoznavanje s uslugama mobilnog i internetskog bankarstva, razumijevanje osobnog proračuna i financijskog planiranja, uloga štednje i ulaganja kao procesa stvaranja financijske sigurnosti u budućnosti. Aktivnosti koje bi se provodile bile bi grupne diskusije, interaktivne igre, rješavanje problema, izrada plakata/postera/prezentacija, primjeri životnih situacija koji pomažu u razumijevanju stvarne vrijednosti novca, igre uloga, kvizovi i sl. Planiramo i predavanja o upravljanju osobnim financijama i utjecaja marketinških poruka i medija na potrošačke odluke (razvijanje i medijske uz financijsku pismenost) s temama kao što su izrada osobnog budžeta, troškovi i prihodi, odgovorno trošenje, želje i potrebe, pametni potrošač kroz aktivnosti kao što su prezentacije, primjeri iz stvarnog života, gostujući predavači (bankari, ekonomisti). Kroz različite edukativne igre i simulacije bavili bismo se temama kao što su investiranje, rizici i nagrade, planiranje budućnosti sl. Učenici bi izrađivali i prezentirali svoje uratke tijekom projekata, izrađivali bi osobni financijski plan, analizirali vlastitu potrošnju i sl. kroz aktivnosti grupnih projekata, prezentacija pred razredom, evaluacija i davanja povratnih informacija. Aktivnosti bi bile prilagođene uzrastu učenika pa bi tako učenici 1. r. učili osnove o tome što je to uopće novac dok bi učenici 8. r. učili o investiranju u planiranju budućnosti, kreditima i kamatama. U uređenom kutku školske čitaonice nalazio bi se "financijski kutak" s dodatni materijali za učenje, plakatima, brošurama, literaturom, igrama i sl. koji bi učenicima poslužili kako dodatni izvori znanja uvijek pri ruci. Na kraju svakog mjeseca izložili bi se i učenički uradci gdje bi svi mogli vidjeti što se u kojem razredu radilo, a organizirale bi se i prezentacije učenika i predstavljanje aktivnosti. Također bi ugodni, novouređeni i opremljeni prostor služio za organiziranje natjecateljskih kvizova u kojima bi sudjelovali učenici i koji bi im omogućili još bolje usvajanje znanja i vještina na zabavniji način, a za koji bi zasigurno bili jako motivirani jer bi pobjednici bili i prigodno nagrađeni. Na kraju projekta učenici će rješavati ispite i ankete kojima će se evaluirati sam projekt i projektne aktivnosti, a koje će poslužiti i kao izvor informacija o razini postignutih ishoda i pokazatelji uspješnosti učenika i projekta.