Projekt je provođen po modelu Projekt građanin u sedam etapa. Prvi korak IZBOR I ISTRAŽIVANJE PROBLEMA Kao aktualna tema postavila se uvođenje nove valute euro. Učenice su povele razgovor o tome jesu li njihovi vršnjaci pripremljeni za prelazak na novu valutu te što to znači za sve nas potrošače. S tim u vezi postavilo se pitanje što znači biti odgovoran potrošač i na koji način možemo postati. Učenice su provele istraživanje koliko se hrane baca u školskoj kuhinji te koliki je financijski izdatak za školu ukoliko se hrana ne pojede. Zatim su istražile koliko hrane bacaju u kućanstvu, iz kojeg razloga i koliko novaca time njihovo kućanstvo troši. Proučavale su Zakon o zaštiti potrošača i Ustav RH. Intervjuirale su Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača i dobile potrebne informacije. Tema im se učinila važnom pa su odlučile saznati žele li učenici naučiti kako postati odgovoran potrošač. Anketirale su učenike 5.-8.r. Povratna informacija pokazala je da većina učenika želi više naučiti o temi. Drugi korak MOGUĆA RJEŠENJA PROBLEMA Iznijele su tri moguća rješenja problema: predavanje na temu odgovoran potrošač, snimanje videa i održavanje radionice. Treći korak NAJBOLJI PRISTUP RJEŠENJU PROBLEMA Najviše pozitivnih glasova dobio je prijedlog održavanje radionica. Četvrti korak PLAN DJELOVANJA Izradile su plan akcije. Proučavale su Ustav RH i Zakon o zaštiti potrošača. Snimile su video materijale vezane za prava i odgovornosti potrošača. Uz navedene video materijale osmislile su aktivnostima za učenike. Radionica je održana učiteljima i učenicima od 5.- 8. razreda. Nakon radionice učenici su rješavali kviz u kojem su provjerili koliko su naučili. Pobjednički par iz svakog razreda sudjelovao je u završnoj radionici na Svjetski dan potrošača. Peti korak PREDSTAVLJANJE PROJEKTA Projekt je predstavljen ravnateljici škole, učenicima, djelatnicima škole, mještanima i načelnici općine Zlatar Bistrica prilikom Dana škole. Projekt je predstavljen na Županijskoj i Državnoj smotri projekata iz područja građanskog i odgoja i obrazovanja u povezanosti s drugim međupredmetnim temama. Šesti korak OSTVARENI REZULTATI Osmišljavanje anketnog upitnika za učenike od 5. do 8. razreda, provođenje intervjua s Hrvatskom udrugom za zaštitu potrošača, osmišljavanje radionice i aktivnosti za učitelje naše škole, osmišljavanje radionice i aktivnosti za učenike predmetne nastave, snimanje video materijala, izrada pohvalnica za sudionike, izrada plakata povodom Svjetskog dana potrošača i samo obilježavanje Svjetskog dana potrošača. Sedmi korak OSVRT UČENIKA NA PROJEKT Učenice koje su sudjelovale u projektu pokazale su izniman angažman, interes i želju za usvajanjem novih znanja te prenošenjem istih drugim učenicima. Evaluacija koja je provedena nakon radionica pokazala je da je učenicima tema važna, radionice su im bile zanimljive i poučne te su poslali poruke kako potaknuti druge da postanu odgovorni potrošači.