Projekt bi se proveo kroz 5 aktivnosti za učenike: 1.aktivnost: učenici će kroz predavanja i radionice upoznati valute koje su se koristile u Hrvatskoj prije uvođenja eura, upoznati će detalje naše „nove valute“ euro i poznatih konvertibilnih valuta. Proučavat će i istraživati u paru/timu povijest valute, što je bilo prije, njezinu manju jedinicu, u kojim se zemljama sve koristi, njezine zanimljivosti i specifičnosti, te kako izgledaju kovanice i novčanice susjednih država; 2.aktivnost: učenici će upoznati i primjenjivati tečajnu listu, te će se upoznati sa „sigurnom“ kupovinom putem interneta; 3.aktivnost: učenici će bilježiti osobnu potrošnju, proučavat će rast/pad cijena određenih proizvoda, te upoznati se s pojmom postotnog i kamatnog računa, pojmom filantropije i odgovornog ponašanja. Objasnit će se pojam i oblici štednje, investicije, planiranja i mogućih rizika; 4.aktivnost: kviz znanja, gdje će se sudionici projekta međusobno natjecati kao ekipa i najbolja ekipa će ostvariti nagradu; 5.aktivnost: terenska nastava, učenici će u pratnji članova MDI-a posjetiti HNB-u uz radionicu/predavanje. Aktivnosti bi planirali i izvodili članovi MDI-a (učitelji i nastavnici matematike i informatike s višegodišnjim iskustvom rada s djecom) uz pomoć volontera, a održavale bi se u prostoru udruge „Centar Pozitron“ u Poreču, izuzev 5.aktivnosti kada bi učenici posjetili HNB u Zagrebu. Slijedi pisanje izvješća, evaluacija i analiza anonimnih anketa, te prezentacija projekta roditeljima sudionika i drugim uzvanicima (ravnateljima škola, učiteljima i nastavnicima, članovima MDI-a i dr.).