Povratak na vrh

Poboljšanje financijske pismenosti djece i mladih

1. Uspostavljena organizacijska struktura za provedbu projekta, projektne aktivnosti provedene u skladu s planom i rasporedom; 2. Povećana razina socijalne uključenosti djece i mladih osoba s invaliditetom te socijalno ugroženih djece i mladih s područja Grada Pleternice, Grada Požege i cijele Požeško-slavonske županije, a posebno iz ruralnih područja; 3. Povećana i unaprijeđena razina motiviranosti, znanja i vještina ciljanih skupina; 4. Kroz rad i aktivnosti projekta obuhvaćeno najmanje 30 najugroženijih osoba s mogućnošću povećavanja ako to bude omogućavala situacija. 5. Dugoročno otvaranje novih poduzeća na čelu kojih će biti sadašnji polaznici radionica unutar predviđenog projekta, a samim time I otvaranje novih radnih mjesta ne samo za njih same nego i za druge ljude bez invaliditeta ili s invaliditetom što kroz određeni period pridonosi i napretku gospodarstva

O projektu:

Moralna i etička obveza svakog društva je poduzeti sve potrebne mjere i radnje za održavanje fizičkog, duševnog i socijalnog zdravlja ukupnog stanovništva, a osobito organiziranje odgovarajuće brige za socijalno ugrožene osobe kako bi se svaki pojedini član zajednice osjećao dostojanstveno, sigurno, zaštićeno i sretno u prostoru u kojem živi. Stoga je Udruga za pomoć djeci i mladima Radost odlučila provesti projekt kojim bi se poboljšala financijska pismenost djece i mladih te ih se potaklo na mogućnost otvaranja vlastitog poduzeća. Ovo zadnje odnosi se pogotovo na mlade osobe na pragu punoljetnosti. S obzirom na vremensko razdoblje, aktivnosti su predviđene na tjednoj bazi. Radionice bi se održavale tri puta tjedno radnim danom te bi uključivale kombinirani opći i praktični dio. Provodile bi se na način zanimljiv djeci i mladima te prihvatljiv njihovim kolegama s invaliditetom u skladu s njihovim preostalim sposobnostima. Broj uključenih osoba ovisi o vrsti aktivnosti pa su na osnovi toga predviđene individualne i grupne aktivnosti. Grupne aktivnosti predviđene su za grupe od po 5 korisnika. Prva faza projekta bila bi teorijsko-praktična gdje bi polaznici bili educirani o upravljanju vlastitim financijama. Polaznici bi također bili educirani o mogućnostima i načinima vođenja vlastitog poduzeća kako za osobe s invaliditetom tako i za osobe bez invaliditeta. ako se nekad u životu odluče na taj korak. Druga faza bila bi čisto praktična te bi uključivala i svakodnevni život. U ovoj fazi pratilo bi se kako polaznici primjenjuju stečena znanja u svakodnevnom životu i kako to utječe na njihov socijalni status i kvalitetu življenja. Ova je faza osobito značajna jer bi uključivala i neizravne korisnike koji također često trebaju financijsko savjetovanje, ali se o tome ne usude govoriti. Oni su, osim toga, uključeni u projekt samom činjenicom da su na bilo koji način povezani s izravnim korisnicima. S obzirom na starosnu strukturu aktivnosti uključivati će djecu i mlade, s naglaskom na onu djecu i mlade koji su osobe s invaliditetom i socijalno ugrožene osobe. U projekt su uključeni i drugi članovi društvene zajednice kao neizravni korisnici (primjerice, to su pratitelji, članovi obitelji, prijatelji, poznanici i drugi koji su zainteresirani za pomoć pri provedbi projekta).