Povratak na vrh

Učionica na otvorenom

Veće zadovoljstvo učenika i prilagodba škole kao mjestu gdje s radošću idu na nastavu i usvajaju nova znanja i vještine.( očekujemo da će prilikom evaluacije projekta utvrditi da je učionica na otvorenom , doprinijela većem zadovoljstvu i kvaliteti nastave) Boravak u prirodi i na otvorenom kao alternativa zagušljivom zatvorenom prostoru, uz pretpostavku da će i broj izostanaka zbog bolesti biti nešto manji ( manja izmjena patogenih mikroorganizama jer će učenici biti na otvorenom) i ostale dobrobiti svježeg zraka i izloženosti sunčevim zrakama. Ušteda električne energije , smanjenje ugljičnog otiska i da barem malo doprinesemo zaštiti naše planete. Većoj svijesti o važnostima i načinima brige za okoliš, gospodarenja otpadom, važnosti bio raznolikosti i očuvanja staništa.

O projektu:

Prva faza : Nabavka stolova i stolica za učionicu na otvorenom Postavljanje istih na natkriveni dio zgrade na "terasi " zgrade kako bi ista bila zaštićena i zbog uštede na ulaganju za natkrivanje, montaža školske ploče koju ćemo kupiti vlastitim sredstvima. Druga faza: Svaki razrednik će na satu razrednika ili strukovni nastavnik u sklopu strukovnih predmeta u učionici na otvorenom s jednim razredom obraditi neku od sljedećih tema: Budi promjena koju želiš vidjeti, kako ja mogu doprinijeti ljepšem i čišćem okolišu i smanjenju otpada u zajednici Odgovorno gospodarenje otpadom i važnost recikliranja Bio raznolikosti i očuvanju biljnih i životinjskih staništa i vrsta Važnosti medonosne pčele i njezine uloge u oprašivanju biljaka Negativan utjecaj uzgoja monokultura na bio raznolikost na primjeru proizvodnje palminog ulja Važnost dobivanja električne energije iz obnovljivih izvora Svi razredi naše škole će biti uključeni i obraditi barem jednu od ovih tema. Treća faza : Svi učenici će na dan škole kojeg obilježavamo drugi petak u mjesecu listopadu ili najkasnije s završetkom projekta 30. listopada 2023. ispuniti anketni obrazac u kojem će izvršiti evaluaciju projekta i na koji je način projekt poboljšao kvalitetu nastave i proširenju svijesti o temama poput: ljepšeg i čišćeg okoliša, smanjenju otpada u zajednici , odgovornom gospodarenju otpada i važnosti recikliranja , bio raznolikosti i očuvanju biljnih i životinjskih staništa i vrsta, važnosti medonosne pčelu i njenoj ulozi u oprašivanju biljaka , negativnom utjecaju monokultura na bio raznolikosti dr.