Provođenje projekta bi se povezalo i s predmetom Ekologija u prometu te u suradnji s Volonterskim klubom škole. U okviru predmeta Ekologija u prometu učenici uče o važnosti pravilnog zbrinjavanja i recikliranja otpada koji nastaje u kućanstvu, a i u automobilskoj industriji i prometu. Učenici bi kroz provedbu projekta aktivno učili, te bi teoretska znanja naučena u učionici mogli u istoj i primijeniti. Na početku provedbe projekta osigurale bi se kante za razvrstavanje otpada za sve učionice i prostorije škole. Svi učenici, nastavnici i djelatnici škole bi bili upoznati s ciljem projekta te motivirani za provođenje aktivnosti zbrinjavanja otpada. U drugoj fazi provedbe učenici i nastavnici kao članovi projektnog tima bi provodili edukacije učenika i djelatnika. Edukacije će biti osmišljene na način da se učenike i djelatnike informira i usmjeri na pravilno razvrstavanje otpada sa svrhom recikliranja istog te o svim temama važnim za očuvanje okoliša. Nakon provedenih edukacija i aktivnog sakupljanja otpada članovi projektnog tima bi na satovima razrednika provodili kreativne radionice izrade ukrasa, nakita ili drugih proizvoda uporabne vrijednosti. Za izrađene predmete bi se sakupljali dobrovoljni prilozi kojima bi se pružila pomoć učenicima slabijeg imovinskog statusa u predblagdanskom razdoblju. U provedbi projekta učenici bi razvijali svoju kreativnost, jačali osjećaj zajedništva i međusobne suradnje, te razvijali međusobnu empatiju. Po završetku svih aktivnosti treća faza bila bi diseminacija projekta koja bi se provela na način da se promovira video sadržaj provedenih aktivnosti koji bi bio prezentiran na roditeljskim sastancima, te na web i facebook stranici Škole te bi se organizirala i izložba recikliranih predmeta.