Povratak na vrh

"Od koša do broša"

Očekivani rezultati projekta su opremanje svih učionica i prostorija škole kantama za razvrstavanje otpada te poticanje učenika, nastavnika te nenastavnog osoblja na pravilno zbrinjavanje otpada. Prikupljeni razvrstani otpad bi se koristio na kreativnim radionicama te bi se od otpada proizveli novi reciklirani proizvodi uporabne vrijednosti kao što su nakit, ukrasi za bor, igračke za životinje i slični predmeti. Proizvodnjom novih predmeta otvara se mogućnost humanitarnih akcija, sakupljanja dobrovoljnih priloga za izrađene proizvode te pomoć potrebnima. Učenici će kroz provedbu projekta usvojiti navike pravilnog razvrstavanja otpada koje će nastaviti provoditi i po završetku projekta te njihovog školovanja. Aktivno zbrinjavanje otpada bit će najbolji način učenja i povezivanja teoretskog znanja iz predmeta Ekologija u prometu. Povećat će se motivacija za učenje, poboljšati radne navike što će imati učinak na ostvarenje boljih rezultata.

O projektu:

Provođenje projekta bi se povezalo i s predmetom Ekologija u prometu te u suradnji s Volonterskim klubom škole. U okviru predmeta Ekologija u prometu učenici uče o važnosti pravilnog zbrinjavanja i recikliranja otpada koji nastaje u kućanstvu, a i u automobilskoj industriji i prometu. Učenici bi kroz provedbu projekta aktivno učili, te bi teoretska znanja naučena u učionici mogli u istoj i primijeniti. Na početku provedbe projekta osigurale bi se kante za razvrstavanje otpada za sve učionice i prostorije škole. Svi učenici, nastavnici i djelatnici škole bi bili upoznati s ciljem projekta te motivirani za provođenje aktivnosti zbrinjavanja otpada. U drugoj fazi provedbe učenici i nastavnici kao članovi projektnog tima bi provodili edukacije učenika i djelatnika. Edukacije će biti osmišljene na način da se učenike i djelatnike informira i usmjeri na pravilno razvrstavanje otpada sa svrhom recikliranja istog te o svim temama važnim za očuvanje okoliša. Nakon provedenih edukacija i aktivnog sakupljanja otpada članovi projektnog tima bi na satovima razrednika provodili kreativne radionice izrade ukrasa, nakita ili drugih proizvoda uporabne vrijednosti. Za izrađene predmete bi se sakupljali dobrovoljni prilozi kojima bi se pružila pomoć učenicima slabijeg imovinskog statusa u predblagdanskom razdoblju. U provedbi projekta učenici bi razvijali svoju kreativnost, jačali osjećaj zajedništva i međusobne suradnje, te razvijali međusobnu empatiju. Po završetku svih aktivnosti treća faza bila bi diseminacija projekta koja bi se provela na način da se promovira video sadržaj provedenih aktivnosti koji bi bio prezentiran na roditeljskim sastancima, te na web i facebook stranici Škole te bi se organizirala i izložba recikliranih predmeta.