Povratak na vrh

Ne postoji Plan(et) B

Projektom će učenici osvijestiti svoju snagu i važnost pojedinca u djelovanju za zajednicu i njenu budućnost. Razvit će se timska suradnja i komunikacija, te spremnost i navika pomoći nekome. Očekujemo da će u projektu svi učenici imati priliku biti u nečemu uspješni i imati osjećaj da su doprinijeli zajedničkom cilju te na taj način razviti samopouzdanje. Educirani učenici će znati donositi ispravne odluke i kad budu odrasli.

O projektu:

1.) Prvi dio projekta uključuje obnovu naše sjenice - učionice na otvorenom, kako bi se neke od sljedećih aktivnosti mogle održavati u njoj. Sjenica već duže vrijeme stoji neiskorištena, jer je treba opremiti novim namještajem. Planiramo stolove i klupe izraditi u suradnji s lokalnim stolarom, a učenici će obnoviti i oslikati stare školske stolice eko-motivima i grafitima. Stolice će po potrebi služiti u vanjskoj učionici, ili u zajedničkim školskim prostorima. U ovoj fazi ćemo obnoviti i hotel za kukce i kućice za ptice. Potrebno ih je obojati i izmijeniti oštećene dijelove. 2.) U suradnji s daruvarskim komunalnim poduzećem organizirat ćemo edukativnu radionicu o odvajanju otpada. Posjetit ćemo reciklažno dvorište. Na temelju viđenog definirati koje sve materijale možemo koristiti za radionice recikliranja te ih prikupiti u odvojene spremnike. 3.) Tema ekologije će se tijekom godine posebno isticati u brojnim predmetima (biologija, kemija, priroda, geografija), te će se obrađivati u obliku projektnih zadataka i pokusa. Učenici će se upoznati, primjerice, s pojmovima poput ekološkog otiska, istraživat će koliko vremena treba da bi se u prirodi razgradile pojedine tvari, i slično. Rezultate će prikazati na plakatima koje će napraviti na nastavi informatike. Plakati će se tiskati. 4.) Restauriranje i popravak stolica – oslikavanje eko-grafitima: U školi se nalazi veći broj stolica koje su oštećene, ali mogu se popraviti. Uz pomoć domara možemo ih popraviti i obojati metalne dijelove, a drvene plohe oslikati na način da stolica sama po sebi bude funkcionalna, dekorativna, a što je najvažnije, da na sebi ima određenu ekološku poruku u obliku slike i teksta. (Primjer: priložena fotografija) 5.) Popravak stolića i izrada drvene police: Stoliću ćemo popraviti noge, a gornju plohu oslikati da se može koristiti kao ploča za društvene igre. Figurice ćemo također izraditi od recikliranih materijala. Police će se postaviti u učionicu za odlaganje likovnog pribora. 6.) Recikliranje i oslikavanje tkanine: Izrada ogrlica i broševa od starih majica. Intervencijama na odjevnim predmetima poticati na originalne modne izričaje nasuprot modnim trendovima. Izrada i ukrašavanje jastučnica, platnenih vrećica, pregača. 7.) Radionica fuzije stakla: Izrada suncolovki od recikliranog stakla i žice. Škola u sklopu učeničke zadruge radi fuziju stakla. Peć i potreban pribor imamo. 8.) Rezultati svih aktivnosti bit će predstavljene na izložbi povodom Dana planeta Zemlje, a povodom Svjetskog dana zaštite okoliša imat ćemo izložbeni štand na glavnom gradskom trgu te organizirati humanitarnu prodaju naših proizvoda. 9.) U tom periodu će se održati i radionica recikliranja za predškolsku djecu u učionici na otvorenom. Vrtić se nalazi odmah pokraj. Učenici će svoja znanja i vještine prenijeti mlađoj djeci. 10.) Na kraju projekta će učenici ispuniti anketu i riješiti kviz. 11.) Tiskanje brošure o provedbi projekta.