Povratak na vrh

Skupljamo i čuvamo biljno sjeme, ni učenje nam nije breme

1. Upoznati se s domaćim vrstama koje su se uzgajale u vrtovima i dvorištima naših baka. Razvijati spoznaje o očuvanju starih vrsta koje su ugrožene i kojih ima sve manje jer se potiskuju novim komercijalnim vrstama. 2. Upoznati učenike s biljnim vrstama povrtnica i ukrasnih cvjetnica našeg kraja 3. Uključiti polaznike izvannastavnih aktivnosti i druge učenike škole u razvoj projekta 4. Razvijati komunikacijske vještine, istraživački rad i digitalnu pismenost učenika 5. Omogućiti bolje uvjete promocije školskih aktivnosti

O projektu:

1. Izrada ormara sa staklenim vratima 2. Nabavka adekvatnih kutijica/posudica za pospremanje sjemenki 3. Označavanje vrste biljke/sjemenke 4. Slaganje i osmišljavanje izgleda cijele zbirke 5. Izrada QR kodova 6. Izrada virtualne zbirke s dodatnim sadržajima. 1. Izrada ormara sa staklenim vratima Budući da u školskom hodniku već imamo ormar s etno zbirkom našega kraja, bilo bi odlično kad bismo uz njega dodali isti takav, ali sa sjemenkama povrtnica i ukrasnih cvjetnica. Na taj način upotpunili bismo izgled cijeloga hodnika. Ormar bi izradio isti isti stolar. Bitno je da ima dovoljno polica na koje možemo pažljivo složiti sjemenke. 2. Nabavka adekvatnih kutijica/posudica za pospremanje sjemenki Nakon ormara s policama, sljedeća faza je izrada adekvatnih posudica. Posudice bi trebale biti sve iste i dovoljno prozirne kako bi se sadržaj mogao vidjeti. 3. Označavanje vrste biljke/sjemenke Nakon pospremanja sjemenki bitno je točno označiti svaku biljku i uz oznaku vrste biljke dodati fotografiju. Na taj način omogućujemo učenicima, ali i drugim posjetiteljima, lakše snalaženje u zbirci. 4. Slaganja i osmišljavanje izgleda cijele zbirke Cijela zbirka treba biti pregledna i dostupna u svako vrijeme za proučavanje. Police moraju biti dovoljno velike i udaljene jedna od druge kako bi svaka sjemenka bila jednako važna kad je gledamo. Također i oznake moraju biti pravilno i točno postavljene da ne bi bilo zabune u promatranju. 5. Izrada QR kodova Uz fotografiju i naziv vrste biljke, pored sjemenke će biti i QR kod koji će voditi do izrađene virtualne zbirke s dodatnim informacijama. 6. Izrada i virtualne zbirke s dodatnim sadržajima. Prije postavljanja zbirke sjemenki u ormar, učenici će istraživati biljke od kojih imamo sjemenke i izraditi virtualnu zbirku u koju će pospremiti sve informacije do kojih su došli. Virtualna zbirka izgledat će poput virtualnog postera koji će učenici izrađivati i uređivati/ažurirati.