Povratak na vrh

Brain Garden

Provedba ovog projekta povećava razinu kvalitete komunikacije i osobnog zadovoljstva, osobne motivacije učenika i djelatnika. Razvijanje tehnika za ojačavanje vlastitih kapaciteta u svrhu poboljšanja kvalitete odnosa unutar ustanove ima pozitivan odjek i na odnose u obiteljima. Profil učenika naše škole uključuje broj učenika s teškoćama, učenika socijalno ugroženih obitelji, jednoroditeljskih obitelji te učenika koji zbog specifičnih uvjeta života čine ranjivu skupinu djece. Stoga uz edukaciju učitelja koji direktno rade s djecom želimo jačati njihove osobnosti, osvijestiti osobne interese te verbalizirati emocije i potrebe za ostvarenje istih. Nadalje, podržano je zagovaranje klimatske pismenosti, promovirana je mobilizacija i angažman građana (kroz djelovanje školskog volonterskog kluba), podržana je edukacija za građanska i ljudska prava te je na posljetku sustavno pružena podrška ranjivim skupinama i njihovo osnaživanje.

O projektu:

Prva faza projekta uključuje edukaciju iz područja komunikacijskih vještina prema metodologiji NLP-a u organizaciji tvrtke Motiva. Program se provodi po međunarodno licenciranom programu, a edukator je pedagoginja i certificirani NLP trener s dugogodišnjim iskustvom, Koraljka Martić. Metodologija NLP-a temelji se na sposobnosti osvješćivanja načina na koje primamo informacije iz okoline, pruža uvide u veze između misli, osjećaja i ponašanja te nudi niz naprednih komunikacijskih modela primjenjivih u svakodnevnim životnim situacijama. NLP tehnika razvija strategije reagiranja na okolnosti na koje ne možemo utjecati i kao takva može biti uvelike korisna svim učenicima osnovnoškolske dobi jer osnažuje pojedinca/učenika, razrednu klimu i pojačava osjećaj privrženosti školi. U navedenu edukaciju uključujemo stalnozaposlene učiteljice u školi koje će prenijeti nova znanja ostalim djelatnicima. Edukacija traje 130 sati. U drugoj fazi, provodimo radionicu "Školska-klima-mijenja" tijekom koje učenike upoznajemo s novim učinkovitim komunikacijskim obrascima, razgovaramo o značaju školskog vrta kao prostoru za učenje u prirodi i igru. Detaljnije se fokusiramo na same klimatske promjene, klimatskih utjecaja i što možemo, kao pojedinci, učiniti kako bismo smanjili negativan utjecaj čovjeka na životnu sredinu. U projekt uključujemo članove uže obitelji i širu zajednicu jer u suradnji sa stručnom suradnicom, knjižničarkom, izdajemo informativnu brošuru namijenjenu njima, dok smo u suradnji sa stručnom suradnicom, socijalnom pedagoginjom, planirali održati tematske roditeljske sastanke za roditelje. Osim aktivnosti koje pripomažu boljem upoznavanju i boljoj komunikaciji, u rad uključujemo ekološke teme stoga je projekt nazvan„Brain garden“, a jedna od radionica "Školska-klima-mijenja" jer kroz ove etape nastojimo promijeniti školsku klimu nabolje. Zaključno i najvažnije, kroz projekt ćemo doznati više o različitim obrascima, osobnosti, kako najbolje učiti, prihvaćanju različitosti, rješavanju sukoba na nenasilan način te klimatskim promjenama i klimatskom otisku.