Povratak na vrh

Dodir prirode

Mjerljivi pokazatelji: broj posjeta i objava na internetskoj stranici / društvenim mrežama nositelja programa i partnera, broj prilagodbi medija za osobe s gluhosljepoćom, broj polaznika na radionicama, broj djelatnika prisutnih na radionicama, broj prevoditelja za gluhoslijepe osobe, broj volontera, izrađeni materijali za interaktivne radionice, prijenos znanja s ekološkom tematikom, preveden sadržaj radionica na hrvatski znakovni jezik. Kvalitativni rezultati: Povećana svijest o nužnosti ispravnog postupanja s otpadom, samostalno i odgovorno djelovanje prema prirodnom i društvenom okolišu. Stečen pozitivan stav prema zdravom načinu života, usađena odgovornost za vlastitu i tuđu sigurnost i zdravlje. Kod djece povećane socijalne, komunikacijske vještine, poticaj izlaska iz online svijeta. Stvoreno pozitivno edukativno i socijalno okruženje, koje uključuje gluhoslijepe osobe, djecu s oštećenjem sluha i njihove čujuće vršnjake, sa svrhom socijalne inkluzije djece s oštećenjem sluha.

O projektu:

1. Upravljanje projektom: koordinacija članova projektnog tima, - informiranje o svim informacijama važnim za provedbu projekta, praćenje provedbe projekta, Rezultat aktivnosti: formiran stručni tim, izrađen plan provedbe, dogovorena lokacija i termin održavanja škole u prirodi, dogovoren prijevoz i organizacija u vezi sa školom u prirodi. 2. Škola u prirodi: Edukativne interaktivne ekološke radionice: izlaganje i predavanje s ekološkome tematikom npr. što sve raditi u šumi, kako se ne ponašati u prirodi (npr. teme u vezi sa zaštitom okoliša, štednja vode, reciklaža, razdvajanje otpada , izrada ekološke kozmetike, kako kuhati bez biootpada i slično). Organiziranjem slobodnog vremena (rekreacija, neformalno poučavanje o ekološkim temama na hrvatskom znakovnom jeziku), djeca će moći naučiti osnove o načinima komunikacije i pristupu drugoj djeci sa senzoričkim teškoćama, osobama s gluhosljepoćom, čime će se djecu već od rane dobi senzibiizirati za osobe s invaliditetom. Djeca će imati priliku naučiti pjesmice tijekom izvođenja škole u prirodi na hrvatskome znakovnome jeziku. Aktivnim učenjem u prirodnom okruženju, kao i sportskim, zabavnim i kreativnim aktivnostima ostvarit će se ciljevi natječaja. 3. Socijalizacijske radionice provođene pomoću rekreacijsko-relaksirajućih aktivnosti kojima će biti uspostavljen veći razvoj osjećaja za suradnju među djecom, djecom s teškoćama u razvoju, osobama sa senzoričkim oštećenjima i međusobnog povjerenja i senzibilizacije među različitim dobnim generacijama, čime će se ostvariti i međugeneracijska solidarnosti u prirodi. 4. Mala škola hrvatskoga znakovnoga jezika usmjerena ekološkim temama. 5. Promocija i važnost zdravog načina života putem provedbe škole u prirodi među različitim dobnim skupinama 6. Promidžba projekta i vidljivost: objave o projektu na društvenim mrežama, internetskim mrežama nositelja i partnera projekta.