1. Planiranje – pozicioniranje plastenika i visokih gredica u optimalnom odnosu na kretanje sunca, drveće i zgradu škole. 2. Nabava plastenika i visokih gredica, vrtlarske opreme, zemlje i ostalog potrebnog pribora za pokretanje sadnje. Izrada edukativnih ploča kojom se šira zajednica upoznaje sa školskim vrtom. 3. Upoznavanje učenika s konceptom visokih gredica i plastenika, planiranje kalendara sjetve i planiranje aktivnosti učenika (sadnja, održavanje, dozrijevanje i berba). 4. Sjetva i svakodnevne aktivnosti u vrtu kako bi projekt bio održiv. 5. Berba plodova, uključivanje školske kuhinje u preradu plodova u zdrave obroke te konzumacija. Berba ljekovitog i aromatičnog bilja te proizvodnja mirisnih vrećica i sapuna u učeničkoj zadruzi „Sveti Juraj“ OŠ Odra. 6. Učenici samovrednuju ono što su napravili i pronalaze načine kako to poboljšati pa projekt koji su napravili dorađuju ili im on može biti polazište za neki novi projekt.